سه مقصد فوق العاده توریستی ایران را بهتر بشناسید

انتخاب مقصد سفر یکی از کارهای هیجان انگیز و لذت بخش و در عین حال استرس زا است ، اینکه کدام شهر را انتخاب کنیم؟ کدام شهر بیشتر خوش میگذره؟ و از همه مهمتر کدام باب سلیقه من میباشد؟
همه ما این سوالات را تجربه کردیم و اینجاست که انتخاب کمی سخت میشود ، برای همین امروز درباره سه تا از شهرهای فوق العاده توریستی ایران میخواهیم با هم صحبت کنیم تا به شما در انتخاب مقصد سفر کمک کند.

مشهد

جاذبه های گردشگری مشهد را اکثر بازدید کنندگان این شهر نمی شناسند. بسیاری از افرادی که به شهر مشهد می روند تنها به زیارت در حرم مطهر رضوی پرداخته و به مناطق دیگر این شهر نمی روند. حتی بسیاری از بازدید کنندگان این شهر از موزه امام رضا که در حرم قرار دارد نیز بازدید نمی کنند.ممکن است هر سال زائر حرم باشی و رواق ها و اماکن داخل حرم را نیز نشناسی و یااتفاقی با آنها برخورد کنی .از حرم که می آیی بیرون یک چرخی کوتاه در بازار رضا می زنی و بعدش هم خداحافظ . اما مشهد شهر دیدنی و زیبایی است و منطقه گردشگری کم ندارد . خود مشهدی ها هم که از اماکن مشهد با خبرند سعی می کنند از امکانات این شهر به خوبی استفاده کنند و برای مدتی هرچند کوتاه از شهر فاصله بگیرند.
برای مسافران نیز اگر اطلاعات کافی از دیدنی های مشهد داشته باشند قطعاً مسافرت تور مشهد بسیار پربار ترو بهتر را خواهند گذراند . مشهد شهری است که اماکن تفریحی و گردشگری آن در سایه حرم امام هشتم قرار گرفته و به جرات می توان گفت از لحاظ سرمایه گذاری و منابع طبیعی جزو بهترین شهرهای ایران است .رستوران های درجه یک و مجتمع های تجاری پر رونق ، مجتمعهای تفریحی بزرگ ، برترین های پارک های آبی جهان ، مجموعه هتل های درجه یک و با کیفیت های متفاوت چیزی است که در هرشهری به جز مشهد بود تک تک آنها می توانست یک مقصد نهایی باشد برای سفر یک مسافر . تجربه شخصی من این است که سالها به مشهد رفت و آمد داشتم و بجز حرم و بازار رضا جایی نرفته بودم . اما وقتی به یکی دو مکان دیگر سر زدم به تکاپو افتادم تا سفر خود را پر بار تر کنم . بی شک دیدن کلات نادری و باغ گیاهشناسی و رستوران های مختلف مشهد و پارکهای آبی این شهر را از بهترین خاطرات سفرم به مشهد است . اکنون برای رفتن به مشهد بسیار راغب ترم تا زمانی که فقط به حرم و بازار می رفتم و هر بار سعی می کنم دو سه مکان جدید را بازدید کنم . شما نیز برای اطلاعات بیشتر و بهتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید و با اطلاع از اماکن دیدنی این شهر همسفر ما شوید در تورمشهد .

تبریز

تبریز شهر بزرگ و تاریخی در شمال شرقی ایران با داشتن جمعیت بسیار سومین شهر پرجمعیت کشورمان می باشد که به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر شناخته شده است. این شهر دارای قدمت باستانی و طولانی می باشد که با داشتن آثار دیدنی و اماکن تاریخی بی شمار به گردشگر پذیر ترین شهرهای ایران تبدیل شده است. از جمله جاذبه های دیدنی شهر تبریز می توان به بازار تبریز، موزه قاجار، باغ ائلی گلی، خانه مشروطه، مسجد کبود، تله کابین کوه عون ابن علی، موزه شهرداری، پیاده راه تربیت و غیره اشاره نمود. گردشگران و مسافران برای بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهر می توانند با ثبت نام در تور تبریز با برنامه ریزی منحصر به فرد فرصت بازدید از تمامی جاذبه های این شهر را خواهند داشت. تور تبریز با توجه به محبوبیت بسیار که داراست در اکثر ایام سال برگزار می گردد از این رو شما می توانید با توجه به روزهای تعطیلی و فراغت خود در یکی از تورهای برگزاری توسط مجریان ما شرکت نموده و از نزدیک تجربه مشاهده زیبایی های این شهر بزرگ و تاریخی را داشته باشید. در تور برگزاری تبریز از امکانات و خدمات باکیفیت و مدرنی می توانید بهره مند شوید از جمله این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه راهنمای سفر مجرب و حرفه ای
  • رزرو هتل و اقامتگاه های لوکس و مدرن
  • رزرو بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار ارزان قیمت
  • سرو غذا در بهترین رستوران های شهر
  • خرید بلیط جاذبه های دیدنی شهر
  • بازدید از مراکز خرید و بازارهای قدیمی شهر

امکانات ذکر شده تنهای بخشی از خدماتی می باشد که با شرکت در تور تبریز از آنها بهره مند می شوید در حالت کلی می توان گفت سفر با تور برگزاری تبریز توسط مجریان ما می تواند بهترین لحظات و خاطره انگیز ترین اوقات را برای شما به دنبال داشته باشد و در سفرهای آتی خود تور تبریز را در اولویت انتخاب های خود قرار خواهید داد.

سرعین

اردبیل یکی از سرسبزترین و زیباترین استان های کشورمان می باشد که شمال شرقی نقشه ایران قرار گرفته است شهر تاریخی سرعین از جمله مناطقی می باشد که در استان اردبیل محبوبیت ویژه ای را دارا می باشد این شهر با فاصله بسیار کم از استان اردبیل واقع شده است و با توجه به داشتن آب های گرم و درمانی مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته است. افرادی بسیاری برای درمان بیماری های پوستی و یا روماتیسم خود و برای رهایی از دردهای عضلانی تور سرعین را بعنوان مقصد سفرهای تفریحی خود قرار می دهند. در سال های اخیر شاهد ورود گردشگران بی شماری به این شهر می باشیم که این امر نشان دهنده طرفداران بسیار زیاد سفر به شهر دیدنی سرعین می باشد. با توجه به شرایط اقلیمی شهر سرعین بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار و تابستان می باشد که اغلب تورهای برگزاری به شهر سرعین نیز در تابستان مشاهده می گردد با این حال با توجه به فراهم کردن امکانات و خدمات نظیر اقامتگاه های مدرن و لوکس و استخر های سرپوشیده از چشمه های آب معدنی سبب شده است که افراد در فصل پاییز و زمستان نیز با رزرو تور سرعین به این شهر سفر کنند. در فصل تابستان به دلیل وجود تعطیلات بسیار زیاد افراد بیشماری به این شهر سفر کرده و شاهد ازدحام و شلوغی غیر قابل تحمل در این شهر می باشیم در حالی که در فصل پاییز و زمستان ورود مسافران و گردشگران به شهر سرعین به صورت قابل توجهی کاهش می یابد که افرادی که می خواهند سفری به دور از شلوغی داشته باشند فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. اگر شما نیز قصد دارید به این شهر دیدنی سفر داشته باشید می توانید با انتخاب وب سایت ما و خرید بلیط تور سرعین از بهترین و لوکس ترین خدمات و امکانات در طول سفر بهره مند خواهید شد و فرصت بازدید از زیباترین و شگفت انگیز ترین جاذبه های تاریخی و تفریحی این شهر را خواهید داشت.

تور ایرانگردی

تا اینجا با سه تا از شهرهای مهم توریستی و مسافرتی ایران آشنا شدید و به احتمال زیاد در انتخاب سفر رویایی که در نظر دارید کمی راحت تر شده اید ، اگر دوست دارید به این شهرها که اسم بردیم سفر کنید و یا دوست دارید درباره شهرهای بیشتری اطلاعات داشته باشید ، حتما به صفحه تور ایرانگردی و داخلی فارا گشت سری بزنید ، کلی مطالب همراه با عکسهای جذاب براتون قرار دادیم تا بهترین سفر زندگی خودتون رو برنامه ریزی کنید و از امکاناتی که برای شما فراهم کردیم استفاده کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments