بهترین قیمت تور کیش را چگونه رزرو کنیم؟

جزیره کیش با دارا بودن جاذبه های تفریحی و گردشگری هیجان انگیز و همچنین بازارها و مراکز خرید متعدد، یکی از پرطرفدارترین مقاصد داخلی در ایران به حساب می آید. در ادامه می خواهیم نکاتی را در مورد نحوه رزرو تور کیش با قیمت ارزان بیان کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

قیمت تور کیش در فصول مختلف

تور کیش تقریبا در تمامی فصول سال طرفدار دارد و بصورت روزانه برگزار می گردد اما بواسطه شرایط آب و هوایی مطبوع جزیره در فصول پاییز و زمستان، در شش ماهه دوم سال طرفداران بیشتری دارد. بنابراین قیمت تور کیش در بهار و تابستان ارزان تر از پاییز و زمستان است.

قیمت تور کیش در هتل های مختلف

در جزیره کیش هتلهای بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند. از هتل های 3 ستاره و 4 ستاره گرفته تا هتل های 5 ستاره شیک و لوکس. علاوه بر درجه و ستاره هتل که طبیعتا تاثیر دارد، بعضی از هتل ها فقط صبحانه می دهند و بعضی ها علاوه بر صبحانه، ناهار هم می دهند و یا اینکه بعضی ها دارای دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید معروف کیش هستند و بعضی ها از آنها دورند. بسته به اینکه یک هتل دارای چه ویژگی ها و امکاناتی است، قیمت آن متفاوت است.
اینکه تور کیش بر روی کدام هتل بسته شده است، قیمت پکیج را متغیر می کند. رزرو هتلهای کیش همراه با قیمت ارزان معمولا از طریق رزرو تور منطقی تر است و از مجموع قیمت هتل تک کیش و بلیط رفت و برگشت بصورت جداگانه، به صرفه تر در می آید.

بلیط ارزان کیش

قیمت تور کیش در آژانس های مسافرتی مختلف

امروزه بدلیل تعداد زیاد دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس های هواپیمایی و البته سایت های اینترنتی در حوزه گردشگری، گزینه های زیادی برای خرید تور کیش وجود دارند و این قضیه کار را برای بهترین انتخاب، سخت می کند.
برای رزرو تور کیش بهتر است، سراغ آژانس هایی بروید که بصورت مستقیم و بی واسطه با هتل ها کار می کنند و قیمتشان کمتر از بقیه است. البته صرفا قیمت کم نمی تواند تنها عامل موثر باشد و باید از خدمات مختلفی که در تور ارائه می گردد و همچنین پشتیبانی مجموعه اطمینان حاصل کنید.
همچنین آژانس های که سایت فعال و بروز دارند و در طول هفته، قیمت ها را مدام بروزرسانی می کنند نیز می توانند گزینه خوبی باشند و این موضوع نشان از خدمات مناسب و نظم کلی مجموعه آنهاست.

بلیط ارزان کیش

قیمت تور کیش در تعطیلات

بدلیل اینکه در ایام تعطیلات، نرخ بلیط های هواپیمایی (چارتر) گران می شود و گاها چندین برابر می گردد، خرید تور کیش در تعطیلات می تواند با افزایش قیمت گاها زیادی همراه باشد؛ خصوصا اینکه تور کیش بصورت هوایی برگزار می گردد و مثلا برخلاف تور مشهد، نمی توان بصورت زمینی به آنجا رفت.
بنابراین چنانچه عجله ندارید و الزامی برای حضور در کیش برای یک ایام خاص تعطیلات وجود ندارد، رزرو تور در ایام غیر تعطیل می تواند موجب کاهش قیمت شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments