بهترین مراکز خرید انزلی

انزلی به خاطر زیبایی و آب و هوای خوش مسافران زیادی را جذب می‌کند. بازارهای انزلی یا مراکز خرید انزلی هم مزید براین علت است تا مسافران علاقه ی بیشتری برای سفر به انزلی داشته باشند. تفاوت این بازارها به نسبت بازار دیگر شهرها قیمت مناسب کالا و تنوع زیاد محصولات است. به غیر از اجناس ایرانی، خرید از کالاهای روسی و ترک هم از دیگر نکات مثبت مراکز خرید انزلی است.

بازارهای سنتی انزلی و همینطور پاساژهای بندر انزلی تنوع زیاد و قیمت مناسبی در اختیار مشتریان می‌گذارد.

مجتمع تجاری ستاره شمال منطقه آزاد انزلی

مجتمع تجاری ستاره شمال از پاساژهای بندر انزلی و یکی از بهترین مراکز خرید انزلی است. این مجتمع با حـدود 21000 متـرمربع هفت طبقه دارد که در آن تنوع محصولات و امکانات زیاد است. افراد می‌توانند ضمن خرید از فروشگاه‌ها به آخرین طبقه بروند و علاوه بر خوردن غذا در رستوران های متنوع از منظره ی زیبای پیش رو هم لذت ببرند.

  • نشانی: ایران گیلان بندرانزلی منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری ستاره شمال
  • شماره تلفن : 01301813202015
  • شماره تلفن همراه : 09118889969
  • وب سایت :www.setarehshomal.sadig.ir

بازار کاسپین انزلی

بازار کاسپین یکی دیگر از مراکز خرید انزلی است و می توانید در این بازار اجناسی با تنوع، قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید. لوازم تزئینی و لباس بیشترین چیزی است که گردشگران برای خریدش به آنجا می‌روند. این بازار در ساحل عمومی بندر انزلی قرار دارد و همین لذت خرید را دوچندان می‌کند.

نشانی بازار کاسپین: گیلان، بندرانزلی جاده انزلی به رشت، ابتدای مسیر حسن رود به زیبا کنار، خیابان مطهری

بازار کاسپین انزلی

مرکز خرید ونوس انزلی

مجتمع ونوس انزلی دومین پروژه موفق در مجموعه منطقه آزاد انزلی است و تنوع محصول زیادی دارد. در طبقات مختلف این بازار که یکی از بهترین مراکز خرید انزلی است می‌توانید پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی و شکلات‌های خارجی بخرید.

علاوه بر پاساژهای بندر انزلی بازارهای سنتی فراوانی در انزلی هست که حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد می‌کنیم به آنجا بروید و از دیدن خرید و فروش منحصر به فرد آن لذت ببرید.

بازار پردیس انزلی

بازار پردیس را می‌توان بازار روس هم نامید. چرا که بیشتر اجناس آن روسی هستند. این بازار تنوع بسیار زیادی و قیمت‌های بسیار خوبی دارد و به همین دلیل شلوغ و پرمشتری است.

نشانی بازار پردیس: خیابان مطهری، ابتدای خیابان ورزش

شنبه بازار انزلی

شنبه بازار یعنی بازاری که فروشنده ها روز شنبه در جایی جمع می‌شوند و محصولات خود را با قیمت مناسب می‌فروشند. این بازار در انزلی قدمتی بیش از ۷۰ سال دارد. در این بازار خرید و فروش محصولات خوراکی اورگانیک و سالم طرفداران بسیاری دارد. محصولات کشاورزی از قبیل میوه و سبزی و صیفی، تولیدات کشاورزی همانند بهترین رب انارهای خانگی، زیتون و روغن زیتون تا صنایع دستی مردم شمال ایران مانند حصیر، زنبیل و دست بافته‌های پشمین را می توانید از این بازار خریداری کنید. همچنین فروش تخم مرغ، مرغ و خروس نیز برای طبخ غذا در این بازار رواج دارد.

نشانی: انزلی، خیابان میرزا کوچک خان

مراکز خرید انزلی
مراکز خرید انزلی

کپورچال یا دوشنبه بازار انزلی

این بازار یکی از بازارهای محلی و مراکز خرید انزلی است که میان مردم محلی علاقمندان زیادی دارد. در این بازار علاوه بر محصولات متنوع امکان خرید انواع ماهی‌ هم فراهم است.

نشانی: غرب بندر انزلی، جاده انزلی به آستارا

بازار آسیای میانه یا بازار ساحلی انزلی

این بازار در کنار ساحل قرار گرفته و نمای بسیار زیبایی دارد. این بازار که یکی از پر رفت و آمد‌‌ترین بازارهای بندر انزلی است، بیشتر لوازم آرایشی و پوشاک عرضه می‌کند. تنوع در غرفه‌های این بازار به قدری زیاد است که دست خریدار را برای انتخاب باز می‌گذارد. نکته ی مثبت این بازار وجود پارکینگ اختصاصی برای آن است.

نشانی: جاده انزلی به سمت رضوانشه، قبل از هتل سپید کنار و در ضلع شمالی جاده

مراکز خرید انزلی
مراکز خرید انزلی

بازار گیلار انزلی

این بازار یکی از بازارهای مسقف انزلی و از بهترین مراکز خرید انزلی است. در این بازار می‌توانید کالای روسی و ترک فراوانی با قیمت مناسب پیدا کنید.

نشانی: نزدیک دانشگاه آزاد بندر انزلی، بعد از طالب آباد

بازار ماهی بندر انزلی

طرفداران غذاهای دریایی حتما ارتباط خوبی با بازار ماهی پیدا می‌کنند. اگر از کسانی هستید که بوی ماهی اذیتشان می‌کند اصلا تا چند قدمی این بازار هم نروید. اما در غیر این صورت تنوع ماهی‌های دریای شمال و همینطور قیمت مناسب آنقدر زیاد است که هر دوستدار غذای دریایی را به سمت این بازار میکشاند.

نشانی: زیر پل انزلی

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments