ساحل رایلی در تور های تایلند و آفری ارزان

تور تایلند یکی از شگفت انگیز ترین تور های جهان است که کمتر کسی به آن توجه می کند زیرا با توجه به زیبایی های بسیار کم نظیر تعداد مسافران کمی غیر قابل باور است.

ساحل رایلی نیز همانند خود تایلند یکی از مقاصد کمتر شناخته شده و همچنین کم طرفدار است که این کمبود طرفدار به دلیل بد بودن آن نیست بلکه به خاطر ناشناخته بودن و همچنین گمنام بودن آن است که به احتمال زیاد این ساحل نیز به همین منوال نخواهد بود و به زودی گردشگران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

بررسی ساحل رایلی

ساحل رایلی یک ساحل ۶۰۰ متری می باشد که به وسیله ی یک صخره ی بسیار بزرگ به شرق و غرب تقسیم شده است که همین دماغه ی صخره ای و کوهپایه های اطراف توانسته اند یک فضای بسیار بکر، دیدنی و بسیار زیبا را به وجود بیاورند که همانند یک فیلم شما را در خود غرق می کند و چشمان شما را مسحور زیبایی های خود می گرداند و نمی گذارد حتی یک ثانیه از آن چشم بردارید و یا حتی پلک بزنید.

ساحل رایلی در منطقه ی تونسای تایلند و تور تایلند واقع شده است که تونسای بین دو صخره ی بسیار بزرگ و آهکی محبوس شده است که می توان در زمان جزر آب به آسانی به این منطقه با پای پیاده سفر کرد، به دلیل این جزر و مد آب سواحل تونسای از جمعیت نسبی کمتری برخوردار هستند و اگر شما قصد یک مکان بسیار زیبا و آرامش بخش را داشته باشید سواحل منطقه تونسای به ویژه ساحل رایلی می تواند بهترین گزینه و انتخاب شما برای این عمل باشد.

لازم به ذکر است که چندین هتل و همچنین رستوران و کافه در این مناطق برای آسودگی بیشتر شما تعبیه شده است که می تواند در کنار آرامش و همچنین زیبایی این ساحل بسیار شگفت انگیز و قابل توجه باشد.

کایاک سواری در ساحل رایلی

ساحل رایلی به دلیل صخره های مرجانی و همچنین تخته سنگ های بسیار بزرگ و خشن جای بسیار مناسبی برای شما و غواصی در سطح آب نیست به این خاطر که می تواند بسیار خطرناک و کشنده باشد اما در این ساحل کایاک سواری بسیار رونق دارد و شما می توانید با صرف هزینه ی بسیار کمی یک کایاک اجاره کرده و با این قایق های بسیار زیبا به کایاک سواری مشغول شوید و در این محیط بسیار دل انگیز احساس آرامش و هیجان را با یکدیگر تجربه کنید.

غواصی عمیق

همانطور که اشاره شد این مکان برای شنا و غواصی سطحی مناسب نیست اما اگر شما مایل باشید می توانید با اجاره ی یک دست لباس غواصی به اعماق آب بروید و یک غواصی شگفت انگیز را در میان هزاران گونه ی جانوری که در صخره های مرجانی این ساحل زندگی می کنند تجربه کرده و لحظات تکرار نشدنی ای را برای خود ایجاد کرده و لذت ببرید.

در این ساحل برای افرادی که غواصی را بلد نیستند نیز برنامه هایی از جمله کلاس های آموزشی و تمرینی غواصی طراحی شده است که علاقمندان می توانند با قیمتی بسیار مناسب در کلاس های آموزشی ساحل رایلی در تور تایلند شرکت کرده و غواصی را در فضای بسیار آرام و دلنشین فرا بگیرند.

صخره نوردی

صخره نوردی یکی دیگر از مهمترین و همچنین هیجان انگیز ترین فعالیت هایی است که می توان در این فضای بسیار لذت بخش و پر آرامش تجربه کرد که به دلیل وجود صخره های بسیار بلند و مرتفع این کار به آسانی در این مکان قابل انجام است، همچنین به دلیل برگزاری مسابقات و همچنین کلاس های تمرینی صخره نوردی، بعضی از صخره ها تراش های خاصی خورده اند که درجه سختی های مسابقات را تعیین می کنند، صخره های موجود در ساحل رایلی به دلیل آهکی بودن کاملا قابل تراش هستند و به همین علت تمامی درجه های سختی در آن اعمال شده و حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی در این صخره ها به فعالیت بپردازند و از این گردش ساحلی کمال و نهایت استفاده را ببرند و لحظات خود را از شادی و هیجان پر کنند.

همان طور که اشاره کردیم در این ساحل کلاس های تمرینی و آموزشی صخره نوردی نیز موجود می باشد که تمامی افراد علاقمند می توانند تنها با پرداخت مبلغ بسیار کمی از این آموزش ها  برخوردار شوند و آن ها را فرا بگیرند.

افسانه ساحل رایلی

طبق افسانه ها ساحل رایلی برای یک فرد استرالیایی بسیار ثروتمند بود که قصد داشت آن را به یک باشگاه واگذار کند، اما وقتی صاحبان باشگاه در هنگام جزر با قایق هایشان به سمت این ساحل آمدند همگی با قایق ها در آب گیر کردند و در نتیجه از خرید منصرف شدند، بنابراین فرد استرالیایی تصمیم گرفت تا تونلی را با دینامیت به وجود بیاورد، اما هرچه تلاش کرد نتوانست با صرف هزاران دینامیت نیز این صخره ها را از پای در بیاورد و پیروز شود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments