مارماریس زیبا بهشتی در دریای مدیترانه

مارماریس مانند نگینی زیبا بر انگشتر ترکیه می درخشد و بعلت جاذبه های طبیعی زیبا و سواحل بکر و بی بدیل همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. این شهر یکی از آن دسته مکان‌هایی است که در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارد: سواحل زیبا و امن ، آفتاب مدیترانه‌ای وقایقرانی عالی، ورزش‌های آبی متعدد ، رستوران‌های متنوع و خاص ، زندگی شبانه پر هیاهو، و… ؛ همچنین این شهر دارای قدمت تاریخی بوده  کمتر جایی را در این کره‌ی خاکی می‌توان یافت که چنین تاریخی داشته باشد.  در این شهر با داشتن  بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار سرگرمی های متعددی را پیش روی شما قرار خواهد داد .

مارماریس مارینا

مارینا در تور مارماریس از دسته مکانهایی است که لذت قدم زدن در ساحل و آفتاب گرفتن و شنا در دریا و همچنین لذت خرید را با هم یکجا دارد.  اگر عاشق خرید هستید و خرید در لیست برنامه هایتان قرار دارد مارینا جایی است که باید حتما به آن سری بزنید. مارینا یک مرکز اجتماعی است و همواره تفریحات جذاب و مفرح فراوانی  برای گردشگران دارد. در کنار آبشارها  همچنان که موسیقی اجرا می‌شود میتوانید از رستوران و غذای مورد علاقه تان لذت ببرید زیرا  انواع مختلف رستوران‌ با خدماتی متنوع  پذیرای شما هستند . همچنین مراکز خرید متعدد و برندهای معتبر ترک و اروپایی در حال ارائه خدمات می باشند.

تور روستای مارماریس

به گزارش سفر باتو ، این تور شامل گشت و گذار در روستاهای زیبای اطراف شهرو بناهای تاریخی متعدد است .و پیشنهاد می کنیم برای آشنای با فرهنگ و آداب مردم بومی و لذت از مناظر روستایی حتما در این تور شرکت نمایید .

فواره های رقصان

مناظر زیبای فواره‌های رقصان در شب هنگام شما را به وجد خواهد آورد  که معمولا هر شب و  به مدت نیم ساعت به طول می انجامد.منظره‌ای بسیار زیبا است که تماشاکنندگان را به تحسین وا می‌دارد. این نمایش همراه موسیقی و رنگ است مه همزمان می توانید عکس های زیبایی از آن را ثبت نمایید.

کوه های مارماریس

سراسر مارماریس را چشم‌اندازی از صخره‌های زیبا که بر اثر تابش نور خورشید خیره‌کننده و رویایی است فرا گرفته است .تماشای شهر از بالای صخره ها بسیار زیباست. همچنین در شهر شرکت‌های خصوصی زیادی وجود دارد که در کوه‌های مارماریس تورهای خصوصی اجرا می‌کنند، شرکت در این تورها مناظر خیره کننده ای از آبشار ها و گیاهان و جانوران بومی را پیش رویتان قرار خواهد داد . همچنین تماشای غروب آفتاب از بالای این صخره ها بسیار دیدنی و تکرار نشدنی است.

آرامگاه های صخره ای ساریان

آرامگاه ساریان در تور بدروم در دل صخره ها کنده شده و منظره ای بسیار با شکوه و بی بدیل پیش رویتان قرار خواهد داد. البته لازم بذکر است به منظور محافظت از این کنده‌کاری‌های بسیار ظریف، و باشکوه، گردشگران اجازه ندارند از نزدیک به انجا قدم گذارند و فقط می بایست از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند. و گفتی در هر قایق راهنمایی همراه شما خواهد بود که اطلاعات مرتبط با این آثار را در اختیار شما قرار میدهد. البته همزمان لذت دیدن این شگفتی ها با قایق سواری و آرامش دریا همراه است ه

پارک آبی مارماریس

به گزارش سفر باتو ، پارک آبی مارماریس لذت شنا و هیجان سرسره سواری در آب و همچنین آرامش آفتاب گرفتن  را یکجا دارد . اگر همراه  خانواده‌ هستید حتما سری به این پارک آبی بزنید و خاطرات خوب خود را از سفر به مارماریس تکمیل کنید . در این پارک انواع وسایل بازی برای همه گروههای سنی مهیا است .

منطقه دالیان

دالیان منطقه‌ای بکر و زیبا  در کنار رودخانه است که قدمت تاریخی زیادی دارد و امروزه مورد توجه بوده و به خوبی از آن محافظت میشود .لذا بازدید از آن میتواند خاطرات خوبی را از سفر به مارماریس برای شما تداعی کند. تجربه قایق سواری بر روی رودخانه و تماشای مناظر طبیعی و همچینین ویرانه های باستانی فراموش نشدنی خواهد بود. همچنین به ساحل لاک پشت ها بروید که خود بسیار دیدنی است.

همچنان که از طبیعت لذت می برید وجود کافه ها و رستورانهای معتبر و متنوع لذت گردش را کامل می کنند .

ساحل زیبای ایچملر

این منطقه  با داشتن آبهای کم‌عمق و زلال و شن و ماسه‌ی نرم و پاک مورد توجه گردشگران است. لذت شنا و استراحت و آفتاب گرفتن و همچنین قایق سواری در این ساحل فراهم شده است . در ضمن مناظر و طبیعت اطراف آن بسیار زیباست که حین رسیدن به این ساحل نظاره گر آن خواهید بود. در ساحل ایچملر، شما بودن در قطعه‌ای کوچک از بهشت روی زمین را تجربه خواهید کرد .همچینی تماشای منظره طلوع و غروب آفتاب  در این منطقه بسیار دیدنی است.

غواصی در آبهای مارماریس اسکوبا

اگر  در تور کوش آداسی  به دنبال هیجان و تفریح بیشتر هستید غواصی اسکوبا و غواصی به کمک ماسک یکی از پرطرفدارترین تفریحات این منطقه است . حیات دریای مارماریس بسیار غنی و بکر است و زندگی جانوری در آبهای آن بسیار کوناگون است . غواصی در این آبها دارای چند سطح مختلف است که بسته به مهارت و علاقه تان میتوانید در این تور ها شرکت نمایید .  

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
1 نظر
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مسافر
مسافر
1 سال گذشته

من کوش آداسی رو بیشتر دوست دارم