بهترین مراکز خرید کیش کدام‌اند؟ | راهنمای جامع مراکز خرید کیش

جزیره کیش از زیباترین مناطق جنوبی ایران است که توریست‌های بسیاری هر ساله از سراسر ایران و جهان به آن سفر می‌کنند. کیش با طبیعت فوق‌العاده‌ای که دارد و همچنین برنامه‌های ویژه‌ای که شب‌ها در آن برگزار می‌شود، به اولین انتخاب ایرانی‌ها برای مسافرت تبدیل شده است. در کنار این ویژگی‌ها، جزیره کیش از مراکز خرید متعددی برخوردار است که می‌تواند مسافر را برای سفر به این جزیره بیش از پیش‌ترغیب کند. در مطلب پیش رو بهترین مراکز خرید کیش توسط سایت ایران تراول معرفی شده تا اگر قصد خرید تور کیش را دارید بتوانید به صورت کامل، اطلاعات مفیدی را در مورد هر کدام از بهترین مراکز خرید کیش کسب کنید.

با بهترین مراکز خرید کیش بیشتر آشنا شوید

مرکز خرید سارینا یک

مرکز خرید سارینا یک در نزدیکی مرکز خرید پردیس قرار گرفته و همچنین به دو هتل معروف کیش یعنی هتل داریوش و هتل ارم بسیار نزدیک است. از نظر وسعت این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که حدود 5300 مترمربع مساحت دارد و دارای ده طبقه تجاری و اداری است. مرکز خرید سارینا یک دارای پارکینگ بوده از این نظر مسافران مشکلی در رابطه با پارک اتومبیل خود نخواهد داشت.

آدرس مرکز خرید سارینا یک: کیش، اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس از 2 طبقه و 310 غرفه تشکیل شده که البته بیشتر مغازه‌ها در طبقه اول این مرکز خرید قرار دارند و همین‌طور بیشتر آن‌ها به فروش لباس زنانه می‌پردازند. به طور کلی می‌توان گفت که این مرکز خرید، مخصوص پوشاک می‌باشد. علاوه بر خرید لوازم می‌توان از کافه، بانک، سالن بازی کودکان و خردسالان و رستورانی که در این مرکز خرید وجود دارد نیز استفاده کرد. ونوس از 10 صبح تا 1 بعدازظهر و از 4 بعدازظهر تا 10 شب فعال است.

آدرس مرکز خرید ونوس: کیش، خیابان سنایی

مرکز خرید زیتون

بهترین مراکز خرید کیش - بازار زیتون

مرکز خرید زیتون از نظر معماری نیز از دیگر مراکز خرید کیش بسیار متفاوت است. داخل این پاساژ به صورت نیم‌طبقه طراحی شده، به همین خاطر از نظر مسافران جذابیت بسیاری خواهد داشت. مسافران این مرکز خرید را جزو بهترین مراکز خرید کیش می‌دانند. این پاساژ دارای 2 طبقه، 96 واحد تجاری و 12 واحد اداری است. در مرکز خرید زیتون رستوران، کافی‌شاپ و بانک نیز وجود دارد. از نظر ساعت کاری نیز مانند سایر مراکز خرید کیش از 10 صبح تا 1 بعدازظهر و از 4 بعدازظهر تا 10 شب فعال است. گفتنی است مرکز خرید زیتون در نزدیکی هتل پارسیان قرار دارد.

آدرس مرکز خرید زیتون: کیش، بلوار ساحل.

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پانیذ یکی از اولین انتخاب‌های مسافران برای خرید است. در این مرکز خرید لوازم‌آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، اسباب‌بازی، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم‌خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، تلفن همراه و بدلیجات به فروش می‌رسد. همچنین در پانیذ رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خوبی وجود دارد که شما می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. ساعت کاری این مرکز خرید مانند مرکز خرید ونوس و زیتون است. مرکز خرید پانیذ نیز به دلیل لوازم متعددی که در آن به فروش می‌رسد، یکی از بهترین مراکز خرید کیش به حساب می‌آید.

آدرس مرکز خرید پانیذ: جزیره کیش، خیابان فردوسی.

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1 از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. به جز موارد معمول مانند پوشاک، کیف، کفش و … این مرکز خرید دارای رستوران، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، آژانس‌های مسافرتی، بانک و کافی‌نت نیز می‌باشد.

آدرس مرکز خرید پردیس 1: کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی.

مرکز خرید پردیس 2

مرکز خرید پردیس 2 را می‌توان مدرن‌ترین مرکز خرید کیش دانست. این مرکز خرید از 4 طبقه و 230 غرفه تجاری تشکیل شده که لوازم مختلفی در آن به فروش می‌رسد. آب‌نماهای محوطه‌ی بیرونی مرکز خرید در شب جلوه ویژه‌ای به مکان داده است.

بهترین مراکز خرید کیش - پردیس 2

آدرس مرکز خرید پردیس 2: جزیره کیش، میدان پردیس.

بازار مریم

این بازار از غرفه‌های زیبایی تشکیل شده که در فضای باز قرار دارند. از نظر معماری می‌توان معماری این بازار را جز جذاب‌ترین معماری‌های مراکز خرید کیش دانست. پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی مورد نیاز خود را می‌توانید از بازار مریم خریداری کنید. مساحت این بازار در حدود 5700 مترمربع است و یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران است. بازار مریم از 10 صبح تا 10 شب فعال است.

آدرس بازار مریم: کیش، خیابان سنایی کیش

بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج دارای 150 غرفه است و از بهترین بازارهای کیش محسوب می‌شود. در این بازار لوازم متعددی را می‌توانید خریداری کنید… ساعات کاری بازار پارس خلیج از ساعت 10 صبح تا 1 بعدازظهر و از 4 بعدازظهر تا 10 شب است.

آدرس بازار پارس خلیج: کیش، خیابان میرمهنا بین بلوار نیایش و میدان سعدی.

بازار مرجان

بازار مرجان در مناطق ساحلی جزیره کیش قرار دارد و از نظر معماری بسیار شیک و مدرن است. از این رو در بین مسافران از محبوب‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. بازار مرجان دارای آکواریومی است که در آن 800 نوع گونه آبزی وجود دارد که افراد زیادی نه تنها برای خرید بلکه برای دیدن این آکواریوم نیز به بازار مرجان سری می‌زنند. بازار مرجان از 6 صبح تا 11 شب فعال است.

آدرس بازار مرجان: کیش، شرق جزیره روبروی پارک مرجان.

 بازار صفین

بهترین مراکز خرید کیش - بازار صفین

از قدیمی‌ترین بازارهایی که در کیش وجود دارد، می توان به بازار صفین اشاره کرد. این بازار دارای معماری عربی بوده و از 70 غرفه در یک طبقه تشکیل شده است. بازار صفین در زمینه‌های متعددی چون لوازم‌آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، لوازم آشپزخانه، اسباب‌بازی، خرازی و مواد غذایی فعالیت می‌کند. از نظر قیمتی می‌توان این بازار را جزء بازارهای مقرون به‌صرفه دانست.

آدرس بازار صفین: جزیره کیش، شهرک صفین.

بازار مروارید

بازار مروارید از بزرگ‌ترین بازارهای کیش است که دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه است. بازارچه‌های موجود در مروارید هر کدام دارای نام متفاوتی هستند که به ترتیب آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران و بیستون هستند. معماری این بازار از بناهای دوره هخامنشیان الهام گرفته شده و در آن می‌توانید لوازم‌آرایشی و بهداشتی، پوشاک، مواد غذایی و لوازم آشپزخانه را تهیه کنید. بازار مروارید از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می‌کند.

آدرس بازار مروارید: کیش، بلوار مروارید.

سخن پایانی

در تمام فصل‌های سال افراد زیادی برای گذراندن اوقات فراغت، استراحت و تفریح به جزیره کیش سفر می‌کنند. در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین مراکز خرید کیش، ساعات کاری و آدرس آن‌ها آشنا کنیم. امیدواریم این اطلاعات بتواند در برنامه‌ریزی سفرتان به کیش به شما کمک کند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments