آشنایی بیشتر با هتل آتلانتیس در سفر به دبی

هتل آتلانتیس در سال 2008 میلادی در شهر زیبای دبی بنا شد. این هتل 5 ستاره در جزیره پالم جمیرا در این شهر واقع شده است و یک ساحل شنی خصوصی دارد. همچنین دارای منظره زیبایی از خلیج فارس است. هتل آتلانتیس یک آکواریوم بزرگ و زیبا دارد که می شود بازی دلفین ها را در آن به تماشا نشست. همه اتاق ها مطابق با فرهنگ و آداب و رسوم عربی و اقیانوس آرام ساخته شده است و همینطور دارای بالکن هایی با نمای دلپذیرند. همه نوع غذای عربی و بین المللی در رستوران های این هتل یافت می شود و همچنین انواع نوشیدنی ها در کافه موجود است. رستوران نوبو برنده جایزه غذاهای ژاپنی شده است. مسافران در این هتل به بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه دسترسی دارند. همینطور به تعداد زیادی از بوتیک ها و مغازه های معروف در شهر دبی دسترسی کامل دارند. با صرف 20 دقیقه زمان از درب هتل، می توانید به مرکز خرید امارات برسید.

خدمات رفاهی هتل آتلانتیس پالم دبی کدامند؟

تور دبی و هتل آتلانتیس خدمات و امکاناتی از قبیل وای فای به شکل رایگان در همه محوطه های هتل مثل رستوران ها، لابی و سایر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ ماشین ها بدون هزینه است را دارا است. بخش نظافت هتل به صورت روزانه مشغول به کار است. همچنین خدات صبحانه با هزینه اضافه، خدمات حمل و نقل فرودگاه به همراه هزینه اضافه، روزنامه های رایگان در قسمت لابی، قهوه و چای در قسمت های مشتر، خدمات تبدیل کردن ارز، ایستگاه رایانه و دستگاه فکس و همچنین کپی از خدمات دیگری است  که این هتل 5 ستاره ارائه می دهد. همینطور پذیرش 24 ساعته در هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مسافران داده می شود. همچنین می توانید از انبار چمدان موجود در هتل آتلانتیس در مواقع اضطراری استفاده کنید. این هتل مکانی برای نگهداری از کودکان و یا مراقبت از آنها به همراه هزینه اضافی دارد. همینطور خدمات عروسی و سالن آرایش، دستگاه خودپرداز، مغازه های هدیه، دکه های روزنامه فروشی، لیموزین و تاکسی هم از خدمات دیگر این هتل 5 ستاره به شمار می رود.

هتل آتلانتیس
هتل آتلانتیس

امکانات تفریحی هتل آتلانتیس پالم دبی چیست؟

به گزارش سفر باتو ، در هتل آتلانتیس دبی امکانات تفریحی مانند استخر کودکان و نوجوانان، یوگا، استخر روباز، آب گرم و مرکز سلامتی با هزینه اضافه، خدمات پوست و زیبایی و همینطور مرکز تناسب اندام و سونا دیده می شود. این هتل امکانات ورزشی مانند تجهیزات تنیس به همراه هزینه اضافی، اسب سواری به همراه هزینه اضافی، غواصی با هزینه اضافی، تنیس روی میز، گلف با هزینه اضافی… دارد. در ضمن این هتل دارای یک کافه است که میهمانان می توانند از فضای دل انگیز آن استفاده نموده و لذت ببرند.

رستوران های هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس بهترین رستوران ها و کافه ها را در شهر دبی دارد. شما می توانید در این هتل از 23 رستوران و غذای بهترین سرآشپزهای استفاده کنید. از جمله مهمترین رستوران ها می توان به نوبو، رستوران اوسیانو، رستوران هاکاسن، رستوران کالیدوسموپ اشاره کرد.

 امکانات اتاق های هتل آتلانتیس پالم دبی چیست؟

هتل آتلانتیس 1539 اتاق در 22 طبقه دارد. همه اتاق های آن مجهز به اینترنت و همینطور وای فای رایگان است و همینطور امکاناتی مثل ملافه های ضد حساسیت، روزنامه رایگان، یخچال، منوی بالش، سرویس خواب مرغوب، تلفن و تلوزیون که دارای امکان پخش تمام شبکه های جهانی است و به علاوه این امکانات دارای قهوه و چای ساز، اتو و میز آن، اگر خواسته باشید میز مطالعه داخل اتاق ها موجود است و همینطور خدمات برای اتاق در ساعت های محدود داده می شود.

در این هتل سرویس حمام ها دارای دوش و وان و همینطور وسائل آرایشی و بهداشتی مانند صابون، حوله، شامپو و … ارائه می شود. سشوار نیز در همه اتاق ها وجود دارد. در صورتی که نیاز به وسیله یا خدماتی پیدا کردید می توانید از میز پذیرش آن را درخواست کنید و همینطور اگر به تخت اضافه نیاز پیدا کردید می توانید آن را از میز پذیرش به همراه هزینه اضافی درخواست دهید.

هتل آتلانتیس
هتل آتلانتیس

انواع اتاق ها در هتل آتلانتیس

سوییت اکسکیوتیو با 101 متر مساحت، یک تخت دو نفره بزرگ دارد. همچنین مکانی برای پذیرایی در آن قرار گرفته است و دارای حمام خصوصی است. سوییت کلاب تراس با دارا بودن 94 متر مساحت و یک تخت دو نفره بزرگ که امکان پذیرایی در آن وجود دارد دارای حمام خصوصی نیز است. همینطور سوییت های دیگری مانند سوییت کلاب رگال، سوییت زیر آب نپتون، سوییت خانواده تراس، سوییت خانواده اکسکیوتیو، سوییت خانواده رگال، سوییت پر زیدنتال، سوییت گرند اتلانتیس، سوییت رویال بریج، اتاق کینگ اوشن، اتاق کینگ پالم و … در این هتل موجود است.

هتل آتلانتیس
هتل آتلانتیس

فاصله هتل تا جاهای دیدنی دبی چقدر است؟

اگر قصد رفتن به برج خلیفه را دارید می توانید با طی مسافتی 26 دقیقه ای از هتل با تاکسی به این مکان برسید. دبی مال در فاصله 12 کیلومتری از هتل واقع شده است که به وسیله تاکسی 17 دقیقه زمان نیاز دارد. برای رفتن به پل معلق 25 کیلومتر مسافت را طی کرده که به وسیله تاکسی 45 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید. 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments