همه چیز درباره‌ی برج آرمیتاژ مشهد

برج آرمیتاژ مشهد بلندترین و لوکس‌ترین مرکز تجاری این شهر است که علاوه بر ارائه‌ی خدمات تجاری، خدمات اداری و رفاهی کاملی در اختیار افراد  قرار می‌دهد. در این مطلب راهنمای کاملی به تفکیک موضوع از برج آرمیتاژ مشهد در اختیار خواهید داشت تا مطمئن شوید بدون برآورده شدن نیازتان از این مرکز خارج نخواهید شد.

برج آرمیتاژ 34 طبقه دارد و این طبقات شامل  24 طبقه اداری ، 5 طبقه تجاری ، 2 طبقه رفاهی و 4 طبقه پارکینگ است که بخش تجاری آن به طور کامل به بهره‌برداری رسیده.

بهترین مرکز خرید مشهد
بهترین مرکز خرید مشهد

بخش تجاری برج آرمیتاژ مشهد

این پنج طبقه منبعی کامل، متنوع و باکیفیتی از محصولات است؛ فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، انواع اکسسوری (شامل طلا، نقره، ساعت و …)، انواع محصولات چرمی، لوازم برقی و … تنها بخشی از فروشگاه‌های این مرکز هستند.

با امکانی که در انتهای توضیح خواهیم داد می‌توانید از این فروشگاه‌ها با تخفیف خرید کنید.

برج آرمیتاژ مشهد
برج آرمیتاژ مشهد

هایپر مارکت اونیک

بخش مهمی از یک مرکز تجاری هایپر مارکت آن است. در هایپر مارکت اونیکِ برج آرمیتاژ مشهد می‌توانید محصولات بسیار متنوع از برترین برندهای ایرانی و خارجی را برای مصارف روزمره، با تخفیف مناسب خریداری کنید. بودن این هایپر در طبقه‌ی منفی یک و دسترسی راحت آن به پارکینگ خریدی آسان و لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند.

هایپر مارکت اونیک
هایپر مارکت اونیک

پردیس سینمایی

در طبقه‎ی پنجم برج چهار سالن سینمایی با ظرفیت‌ بین پنجاه تا دویست نفر وجود دارد که همواره جدیدترین فیلم‌ها را در سانس‌های متنوع پخش می‌کند.. این سالن‌های سینمایی برای افرادی که در انتخاب سالن سینما روی تصویر و صدا حساس هستند، انتخاب مناسبی است.

فودکورت

دارا بودن فودکورت برای یک مرکز خرید گزینه‌ای لازم و شاید ضروری است؛ چنانچه فودکورت آن مرکز کیفیتی مشابه فودکورت مرکز خرید آرمیتاژ مشهد داشته باشد، حتی می‌تواند تنها بهانه برای آمدن برخی از افراد به آنجا باشد. بسیاری از افراد بدون آنکه خرید یا نیاز خاصی به این مرکز داشته باشند، تنها برای استفاده از این فودکورت به مرکز تجاری آرمیتاژ می‌آیند؛ کیفیت و تنوع بالای غذاهای ارائه شده در این مرکز، از مهم‌ترین دلایل این امر است؛ تمیزی و زیبایی فضا و همچنین وجود پرسنل خوش‌برخورد و بسیاری از موارد، از دیگر علت‌ها.

فودکورت آرمیتاژ
فودکورت آرمیتاژ

کافه و رستوران

علاوه بر این فودکورت کافه‌ها و رستوران‌هایی هم در  طبقات منفی یک ، سوم و پنجم  از این برج آماده‌ی خدمت‌رسانی است.

شهر مشاغل کارالند

شهربازی تخصصیِ کار در این مجموعه‌ بهانه‌ای است که کودکان والدین خود را راضی به رفتن به این مرکز کنند و یا والدین بتوانند ضمن رسیدگی به نیازهای خود، کودکان را نیز به یک تفریح متفاوت ببرند. شهربازی آرمیتاژ 22 المان شغلی به وجود آورده تا کودکان را در حرفه‌های مورد علاقه‌ی خود نشانده و تجربه‌ای منحصر به فرد برای آنان به وجود بیاورد.

مجموعه‌ی ورزشی

مجموعه‌ای کامل از خدمات ورزشی در برج آرمیتاژ ارائه می‌شود تا این مرکز نیازی برای براورده نشدن به جا نگذارد. وجود سالن ورزشی مدرن، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و بولینگ خدماتی است که کمتر مرکزی در مشهد آن را دارا است.

دیگر خدمات و بخش‌های برج آرمیتاژ

  • سالن ماساژ
  • سالن آرایشی
  • روف گاردن (باغ روی سقف)
  • موزه
  • کارواش
  • پارکینگ

توریست کارت برج آرمیتاژ مشهد

اگر پیش از رفتن به این مجموعه کارت توریستی تهیه کنید می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • تخفیف فروشگاه
  • تخفیف رستوران‌ها
  • استفاده از تسهیلات سینما
  • استفاده از تسهیلات شهر مشاغل کودکان
  • شرکت در قرعه‌کشی

برای ثبت‌نام توریست کارت کلیک کنید

توریست کار مشهد
توریست کار مشهد

ساعات کاری برج آرمیتاژ مشهد

شنبه تا چهارشنبه: ساعت 10:00 الی 22:00

روزهای پنجشنبه و جمعه: 10:00 الی 23:00

نشانی: ‌ نبش خیابان هفت تیر، خیابان گلشن

تلفن: 05131905

برای ورود به پیج اینستاگرام برج آرمیتاژ کلیک کنید

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments