بهترین رستوران‌های اهواز | در اهواز کجا غذا بخوریم؟!

اهواز از بزرگ‌ترین شهرهای جنوب غربی کشور است. این شهر مرکز استان خوزستان بوده و به دلیل آب و هوای گرمی که دارد برای سفر در فصل‌های سرد به خصوص زمستان مناسب است. یکی از جاذبه‌های گردشگری هر شهر و یا کشور غذاهای محلی آن است که اهواز نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مطلب به بررسی بهترین رستوران‌های اهواز پرداخته‌ایم تا در هنگام سفر به شهر اهواز از چشیدن غذاهای سنتی و باکیفیت این شهر لذت ببرید.

معرفی بهترین رستوران‌های اهواز

1- رستوران گردان امپراطور

رستوران گردان امپراطور می‌تواند معروف‌ترین رستوران در لیست بهترین رستوران‌های اهواز باشد. این رستوران در طبقه هشتم ساختمان IT قرار دارد و دارای منوی متنوعی است که در آن انواع غذاهای ایرانی و خارجی و دریایی قابل مشاهده است. از این رستوران می‌توان مناظر بی‌نظیری از شهر اهواز را مشاهده کرد همچنین رستوران گردان امپراطور نیز مانند دو رستوران قبل دارای حق سرویس ده درصدی است. اگر به اهواز سفر می‌کنید، پیشنهاد ما به شما رفتن به این رستوران و لذت بردن از غذاهای خوش‌طعم آن است. ساعات کاری رستوران گردان امپراطور از 8 صبح تا 12 شب است. البته این ساعات ممکن است در روزهای تعطیل تغییر کند.

آشنایی با بهترین رستوران‌های اهواز

2- رستوران باغ فیروزه

باغ فیروزه دارای منوی غذاهای ایرانی مانند کباب، دیزی و … است؛ از این رو می‌تواند مناسب جمع‌های خانوادگی و یا حتی دونفره باشد. این رستوران نیز حق سرویس ده درصدی دریافت می‌کند و ساعات کاری آن از 11:30 صبح تا 4 بعدازظهر و از 7 شب تا 12 شب است.

3- رستوران کاکتوس سبز

از معروف‌ترین رستوران‌های اهواز، رستوران کاکتوس سبز است. در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام غذاهای سنتی، ایرانی، خارجی و دریایی را میل کنید. از این رو این رستوران می‌تواند بهترین انتخاب برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی با ذائقه‌های مختلف باشد. موردی که رستوران کاکتوس سبز را خاص‌تر از بقیه رستوران‌های لیست پیش رو می‌کند، داشتن فضای باز است. البته استفاده از فضای باز تنها در هنگامی که آب‌وهوا خوب باشد امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین بهتر است بدانید که این رستوران حق سرویس ده درصدی از مشتریان خود دریافت می‌کند و ساعات کاری آن از 11:30 صبح تا 4 بعدازظهر و از 7 شب تا 1 بامداد است.

4- رستوران خیمه

از رستوران خیمه می‌توان به عنوان رستورانی با یک فضای صمیمی یاد کرد. موسیقی زنده در کنار غذاهای خوشمزه جنوبی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را در اختیار شما می‌گذارد. اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای جنوبی خوش‌مزه و دلپذیر هستید، این رستوران را از دست ندهید. ساعات کاری رستوران خیمه از 11 صبح تا 11 شب است که این ساعات می‌تواند در روزهای تعطیل رسمی و غیررسمی تغییر کند.

5- بهترین رستوران‌های اهواز؛ کبابسرای درویش خان

فضای این رستوران سنتی بوده و حس حضور در یک محیط ساده و صمیمی را در شما به وجود می‌آورد. در رستوران کبابسرای درویش خان می‌توانید بهترین کباب اهوازی را میل کنید. لازم به ذکر است که کیفیت کباب‌های این رستوران در بین مردم اهواز زبانزد است. از نظر قیمت نیز این رستوران در سطح رستوران‌های مناسب قرار می‌گیرد پس امتحان کردن آن را از دست ندهید.

بهترین رستوران‌های اهواز

6- کبابسرای حاج رحیم

این رستوران از قدیمی‌ترین رستوران‌های اهواز است که به نوعی پاتوق افراد ساکن اهواز محسوب می‌شود و خاطره‌ای لذت‌بخش از غذاهای جنوبی را برای شما به وجود می‌آورد. در کبابسرای حاج رحیم می‌توانید از طعم غذاهای بی‌نظیر محلی لذت ببرید.

7- رستوران خرم

برای علاقه‌مندان به کباب‌کوبیده این رستوران می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در کنار فضای دوستانه‌ای که دارد، قیمت‌های این رستوران بسیار مناسب است. ساعات کاری این رستوران از 9 صبح تا 22:30 شب است.

8- رستوران فست فود رادین

در لیست بهترین رستوران‌های اهواز رادین را می‌توان یکی از پر رفت و آمدترین‌ها دانست. این رستوران به دلیل داشتن منوی متنوع که شامل غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین انواع فست فود است، مشتریان بسیاری را به خود جذب می‌کند. این رستوران دارای اینترنت و پیک رایگان نیز می‌باشد. ساعات کاری رستوران فست فود رادین از 10 صبح تا 12 شب است.

معرفی بهترین رستوران‌های اهواز

9- رستوران فست فود تیارا

تیارا دارای منوی بسیار متنوعی است به طوری که می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فود را میل کنید. این رستوران برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه با ذائقه‌های مختلف بسیار مناسب است. رستوران فست فود تیارا به دلیل منوی جالبی که دارد مورد علاقه مردم خود اهواز و همچنین مسافران است.

10- رستوران سنتی قصر ضیافت

قصر ضیافت دارای فضای بسیار زیبایی است و در کنار آن غذاهای باکیفیتی نیز دارد به طوری که می‌توان گفت در مجموع این رستوران تمامی امتیازهای مثبت را خواهد گرفت. در این رستوران غذاهای سنتی جنوبی سرو شده که در کنار فضای زیبای آن تجربه‌ای خوشایند را برای شما به وجود خواهد آورد. به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام مراجعه به این رستوران، لذت چشیدن سینی مخصوص آن را از دست ندهید.

11- کافه رستوران زهره

این رستوران به دلیل داشتن منوی کافه طرفداران بسیاری دارد. در منوی رستوران زهره، انواع خوراک و فست فود در کنار نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، سالاد و … وجود دارد. کافه رستوران زهره دارای امکانات خوبی مانند اینترنت بی‌سیم است. ساعات کاری این رستوران هر روز از 7 صبح تا 1 بامداد است.

12- کافه رستوران لئو

کافه رستوران لئو فضای مدرن و شیکی دارد که در نگاه اول توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد. این کافه رستوران به دلیل فضای آرام و دنجی که دارد، می‌تواند مکانی مناسب برای قرارهای رمانتیک باشد. همچنین اگر به دنبال کافه‌ای برای صرف قهوه هستید، لئو را از دست ندهید.

13- کافه رستوران کنجد

اگر از افرادی هستید که به خوردن صبحانه‌ای هیجان‌انگیز علاقه دارید، رستوران کنجد می‌تواند شما را راضی کند. کافه رستوران کنجد دارای منوی متنوعی از صبحانه‌های مختلف و خوشمزه است که با وجود مکان نه چندان کوچکی که دارد، به یکی از اولین انتخاب‌ها بدل شده است.

در لیست بهترین رستوران‌های اهواز سعی کردیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های این شهر زیبا را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد ما به شما این است در صورت سفر به اهواز تجربه چشیدن طعم غذاهای جنوبی را در به هیچ وجه از دست ندهید. غذاهای خوش‌طعم جنوبی می‌تواند خاطره‌ی سفری دل‌انگیز را در ذهن شما به جای بگذارد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments