انواع برنامه‌های کشتی‌سواری در کیش

سفر به جزیره‌کیش و کشتی‌سواری در کیش عالم‌دیگری دارد؛ اگر شما بخواهید نمای‌کلی زیبای جزیره‌کیش را مشاهده کرده و لذت‌ ببرید می‌توانید از کشتی‌های متنوع جهت بازدید حول جزیره استفاده‌کنید که قیمت مناسبی دارند و بهترین گزینه برای افرادی هستند که می‌خواهند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

کشتی سواری

از آن‌جایی که دومین دغدغه مسافران بعد از خرید بلیط هواپیما به مقصد موردنظر، انتخاب جاذبه‌های گردشگری با مناسب‌ترین هزینه‌هاست، ما قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین کشتی‌های‌ تفریحی کیش بپردازیم و شما را با این کشتی‌ها آشنا کنیم تا هنگام سفر به این جزیره از این کشتی‌ها برای گردش و مشاهده نمای ‌زیبای جزیره‌کیش استفاده کنید.

کشتی‌سواری در کیش با کشتی‌ نوید

کشتی‌ نوید یکی از بهترین و بی‌نظیرترین کشتی‌های تفریحی کیش است؛ این کشتی به خاطر داشتن سالن‌های متنوع، کافی‌شاپ و برنامه‌های تفریحی متنوع در جهان معروف شده است.
با سوارشدن به این کشتی می‌توانید از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید و هنرمندان زیادی را مشاهده‌ کنید؛ زمان اجرای برنامه تفریحی کشتی‌نوید حدود 2ساعت طول می‌کشد که در ساعت‌های مختلف اجرا می‌شود؛ همچنین برنامه‌ای که در شب اجرا می‌شود به همراه شام است.

کشتی اوستا

کشتی اوستا یکی از عظیم‌ترین کشتی‌های جزیره‌کیش محسوب شده و همچنین یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی در کیش به شمار می‌آید که فقط شب‌ها مسافرگیری می‌کند.
این کشتی دارای یک رستوران ‌بزرگ است که مسافران می‌توانند از انواع غذاهای‌ دریایی وغیردریایی آن  لذت ببرند و به تماشای جنگ‌های شبانه و مفرح بپردازند؛ از امکانات تفریحی این کشتی بی‌نظیر می‌توان به پخش موسیقی ‌زنده و عرشه بی‌نظیر آن اشاره کنیم؛ پس اگر شما قصد تفریح در شب را دارید، انتخاب کشتی اوستا عالی‌ترین گزینه از بین تفریحات‌ دریایی تور کیش برای شما خواهد بود و بدون شک از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

کشتی سواری

کشتی آرتمیس از بهترین کشتی‌های تفریحی جزیره کیش

اگر شما قصد بازدید از جزیره‌ مرجانی را دارید، بدون‌ شک انتخاب کشتی آرتمیس بهترین و عالی‌ترین گزینه برای شما است؛ این کشتی دو بار مسافران را برای بازدید از جزیره مرجانی به مدت دو ساعت می‌برد و امکاناتی همچون پخش موزیک‌زنده و مراسم‌های شاد و پذیرایی شام به شما ارائه می‌دهد تا در طول مسیر لذت ببرید.
با سوار شدن به این کشتی می توانید نمای 360درجه از دریا را تماشا کنید و لحظات ماندگاری را سپری کنید.

کشتی‌سواری در کیش با کشتی‌گوهر

برای این که بخواهید با یک کشتی مجلل و شیک به کشتی‌سواری در کیش بپردازید، بهترین انتخاب کشتی گوهر است؛ کشتی‌گوهر دارای یک رستوران ‌عظیم و بسیار زیبا است که شما هنگام میل‌کردن شام، از موسیقی‌زنده و اجرای برنامه های متنوعی که برای شما تدارک دیده‌اند لذت خواهید برد

کشتی‌های آکواریومی کف ‌شیشه ای

یکی ‌دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای کشتی‌سواری در کیش، انتخاب کشتی‌ها و قایق‌های آکواریومی کف‌ شیشه ای است؛ اگر شما قصد مشاهده موجودات ‌آبزی را دارید بی‌شک باید این کشتی‌ها و قایق‌های کف شیشه ای را انتخاب کنید.

کشتی‌ها و قایق‌های متنوعی در این جزیره وجود دارند که یک قسمت از کف آن ها کاملا شیشه است و شما با سوارشدن به این نوع کشتی‌ها و قایق‎ها می‌توانید در سفر دوساعته خود به تماشای موجودات ‌آبزی بپردازید و از دیدن آن ها لذت ببرید؛ این کشتی‌ها و قایق‌ها زیاد مجهز نیستند و تنها هدف آن‌ها گذر از بخش‌هایی است که نمای زیرآبی بسیار زیبایی دارند.

کشتی سواری

کشتی‌دنا از مدرن‌ترین کشتی‌ها برای کشتی‌سواری

انتخاب کشتی‌دنا برای کشتی‌سواری در کیش بهترین گزینه است که جزء شیک‌ترین و مدرن‌ترین کشتی‌های جزیره‌کیش محسوب می‌شود، این کشتی چهار ستاره از سه طبقه تشکیل شده که در بخش وی‌آی‌پی آن هنرمندان اجرای زنده پیانو انجام می‌دهند؛ در این کشتی ناهار و شام سرو می‌شود و این بستگی به ساعتی دارد که شما سوار این کشتی می‌شوید؛ مدت زمان سفر با کشتی‌دنا مثل کشتی‌های دیگر دو ساعت است.
تهیه بلیط کشتی ‌دنا نسبت به دیگر کشتی‌ها، از هزینه بالایی برخوردار است، اما مزیت آن برای شما این است که در این کشتی شما می‌توانید به صورت رایگان از کافی‌شاپ و تیم عکاسی حرفه‌ای استفاده کنید و از عرشه این کشتی به تماشای جزیره زیبا کیش بپردازید و لحظات‌ ماندگاری را سپری کنید.

قایق‌های بادبانی

قایق‌های بادبانی که تنوع زیادی هم دارند می‌توانند انتخابی متفاوت وجذاب برای مسافران باشند، مدت زمات سفر با این قایق‌ها حدود 30دقیقه است.

 حتما به این نکته توجه کنید که قایق‌های بادبانی مناسب افراد با سن بالای 18 سال است و سوار شدن به این قایق‌ها از هزینه بسیار بالایی برخوردار است؛ اما ارزش سوار شدن دارد شما در عرض 30دقیقه می‌توانید به تماشا جزیره فوق‌العاده زیبای کیش بپردازید و لذت ببرید.

هر چه از جزیره زیبای کیش بگوییم باز هم کم است‌؛ این جزیره آنقدر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متنوعی دارد که با خواستار هر سلیقه و سن و سال سازگاری دارد و بهترین مکان برای سفر همه افراد جهان است.

اگر تا به حال سفر به جزیره‌کیش نکرده‌اید و یا سفر کرده‌اید ولی از کشتی‌های تفریحی کیش برای بازدید جزیره استفاده نکرده‌اید، حتما توصیه می‌کنیم به این جزیره زیبا بروید و به کشتی‌سواری در کیش بپردازید و این جزیره فوق‌العاده زیبا را تماشا کنید؛ در این مطلب انواع کشتی‌های تفریحی در کیش را به شما عزیزان معرفی کردیم جهت خرید بلیط کشتی‌های تفریحی می‌توانید به مراکز خدمات تفریحی خود جزیره مراجعه کنید اما اگر می خواهید از قبل، بلیط خود را تهیه‌کنید می‌توانید از طریق آژانس‌های گردشگری علاوه بر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، بلیط جاذبه‌های تفریحی را نیز تهیه کنید. 

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments