شرایط تحصیل در انگلستان

انگلستان انتخابی عالی برای تحصیل شما در یک محیط امن و چند فرهنگیه.

قبل از هر چیز شما باید بدونین که در هر مقطع تحصیلی که باشین از مهدکودک گرفته تا دانشگاه، کشور انگلستان پذیرای شما خواهد بود. این کشور با داشتن مدارس و دانشگاه‌های معتبر، استفاده از پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی و بالاترین شاخص‌های کیفیت زندگی در بین ۵ کشور برتر جهان در زمینه جذب دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی قرار گرفته.

تحصیل در مدارس این کشور از سن ۵ تا ۱۶ سالگی برای همه ی دانش‌آموزان اجباریه.

بطور کلی نظام آموزشی کشور انگلستان در یک دسته‌بندی چهارگانه جای میگیره که دانش‌آموزان در پایان هر دوره ارزیابی میشن و مهمترین ارزیابی در پایان دوره چهارم  با دادن آزمون GCSE صورت می‌پذیره.

در کشور انگلستان زمانی که دانش‌آموز آزمون دوره GCSE را با موفقیت پشت سر میگذاره میتونه برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اقدام کنه و یا اینکه مستقیما وارد بازار کار بشه.

برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر، لازمه که دانش‌آموزان این کشور در دوره دو ساله A-Level و یا دوره یک ساله Foundation شرکت کنن. 

دریافت مشاوره صحیح در مورد مدارس و شرایط زندگی در انگلستان میتونه به شما برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد مهاجرت تحصیلی به این کشور کمک کنه.

موسسه پیوند شرکتی هستش که مسیر مهاجرت تحصیلی به انگلستان رو به شما نشون میده و در این مسیر همراهیتون میکنه. 

ما کار مشاوره رو حتی قبل از اینکه با ما تماس بگیرین شروع کردیم.

پیج اینستاگرام و وبلاگ ما یک منبع کامل برای تمام کساییه که به فکر مهاجرت تحصیلی هستند. 

ما مناسب‌ترین و بهترین آفرها رو متناسب با شرایط خودتون به شما ارائه می‌دهیم. 

مقاله‌ها، بانک اطلاعاتی و پادکست‌ها، همه و همه اطلاعات کاملی رو در این زمینه در اختیارتون قرار میدهند.

ولی همه چی به همینجا ختم نمیشه! شما بعد از این‌ها نیاز به مشاوره تخصصی دارین که بر اساس شرایط خاص شما ارائه میشه و خب ما فکر اینجاشم کردیم، چند مشاور تخصصی و یک تیم متخصص برای به سرانجام رسوندن پرونده‌های شما، از صفر تا صد داستان همراهتون خواهند بود.

نحوه پذیرش در مدارس انگلستان، کانادا و سوئیس

مدارس انگلستان، کانادا و سوئیس به دلیل کیفیت آموزشی بالایی که دارند سالانه هزاران دانش‌آموز ۳ تا ۱۸ ساله برای تحصیل به این کشورها مهاجرت میکنند.

تحصیل در این سه کشور زمینه موفقیت و پیشرفت رو برای دانش‌آموزان فراهم میکنه و میتونه مسیری باشه که اون‌ها رو به آرزو‌هاشون میرسونه.

اما چیزی که در این قسمت ذهن شمارو به خودش مشغول میکنه انتخاب مدرسه ی مناسبه شاید این موضوع رو خیلی راحت ببینین ولی پیشنهاد ما برای موفقیت فرزندتون مشورت و انتخاب یک موسسه و یک مشاور حرفه ایه.

تیم متخصص پیوند از راهنمایی جهت انتخاب مدرسه مناسب تا مکاتبات لازم و به ثبت رسوندن فرآیند پذیرش رو برعهده میگیره و در همه این مراحل در کنار شماست.

و اما دغدغه ی بعدی ذهن شمااینه که فرزندتون چطور میتونه تنهایی تو یه کشور دیگه زندگی کنه!

نگرانیتون کاملا به جاست اما در صورتی که داخل اون کشور فرزندتون حمایتگری نداشته باشه

خبر خوب اینه که موسسه پیوند اقدامات لازم جهت گرفتن ویزای همراه برای والدین رو هم انجام میده.

اگه قصد همراهی فرزندتون رو ندارین می‌تونین از خوابگاه‌های خود مدارس استفاده کنید یا از برنامه home stay بهره‌مند بشین.

تو این برنامه فرزندتون همراه یکی از خانواده‌های محلی که مورد تایید مدرسه هستن زندگی میکنه که این روش برای تقویت زبان هم خیلی خیلی موثره.

در کنار شما هستیم تا هر آنچه که درباره اخذ پذیرش، تحصیل در مدارس انگلیس، کانادا و سوئیس، دوره های تحصیلی و دانشگاه های انگلستان که نیاز دارید رو در اختیار شما قرار دهیم و راه رو برای انتخاب شما آسون تر کنیم.

برای ارتباط با مشاوران ما میتونید از طریق وبسایت پیوند فرم درخواست خودتون رو پرکنید

برای دسترسی به پیج اینستاگرام پیوند کلیک کنید

برای دسترسی به وبسایت پیوند کلیک کنید

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments