آشنایی با هتل آسیا تهران

تهران پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر ایران است. همین موضوع سبب شده تا سفرهای زیادی به این شهر انجام شود. از دغدغه‌های مهم هر مسافری پیداکردن یکی از هتل های تهران است اما انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از هتل‌ها کار را دشوار می‌کند. هتل تک ستاره آسیا با توجه به قیمت مناسب، ارائه امکانات و خدمات موردپسند مهمانان این هتل قرار گرفته است. با رزرو هتل از علی بابا به‌صورت کامل با هتل های تهران آشنا شده و با خیال آسوده می‌توانید در تهران اقامت کنید.

هتل آسیا تهران

هتل آسیا تهران

هتل آسیا تهران از هتل‌های با سابقه و قدیمی تهران است که در سال 1340 آغاز به فعالیت کرد؛ هتل آسیا در سه طبقه ساخته شده و 27 اتاق یک تا سه تخته دارد. همچنین این اقامتگاه برای ارائه خدمات و پذیرایی بهتر از مسافران این هتل در سال 1397 موردبازسازی قرار گرفته است. تجهیزات این هتل لوکس و امروزی نبوده و به‌سبک ساده و قابل‌قبول چیدمان شده، لازم به‌ذکر است در هتل تک ستاره آسیا بیش‌تر امکانات ضروری برای مسافران فراهم شده است.

از نظر مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، بهترین ویژگی این هتل برخورد و میزبانی خوب پرسنل مجرب هتل آسیا تهران محسوب می‌شود؛ بیشتر مسافران از اقامت در این هتل خشنود بوده‌اند.

موقعیت مکانی هتل تک ستاره آسیا تهران

هتل آسیا در خیابان ملت روبروی ایستگاه مترو ملت نزدیکی میدان بهارستان قرار دارد؛ این هتل در مرکزی‌ترین نقطه از شهر تهران واقع شده است. موقعیت مکانی فوق‌العاده این هتل باعث شده تا مسافران هتل آسیا به‌راحتی به همه‌ نقاط دیدنی، تفریحی و مراکز مهم تهران دسترسی داشته باشند. ایستگاه متروی ملت روبروی این هتل قرار دارد؛ با استفاده از مترو و حذف هزینه‌های تاکسی می‌توانید به‌آسانی در کم‌ترین زمان به مقاصد موردنظرتان بروید.

نزدیکی هتل آسیای تهران بسیاری از مکان‌های تاریخی (عمارت مسعودیه، کاخ گلستان، کاخ مرمر و باغ موزه نگارستان)، نقاط تفریحی، مراکز دیدنی (برج میلاد، پل طبیعت، پارک شهر، بوستان زیبا و چند بوستان دیگر) و بیمارستان و مراکز پزشکی وجود دارد.

برای آشنایی با پارک های تهران کلیک کنید.

امکان و خدمات هتل آسیا تهران

در هتل تک ستاره آسیا تجهیزات و خدمات مطلوبی برای رفاه حال مهمانان این اقامتگاه ارائه می‌شود. از امکانات هتل آسیا رستوران، کافی‌شاپ، خودپرداز، استخر، خشکشویی، سیستم اطفای حریق و از خدمات آن اینترنت رایگان در لابی است.

اقامت برای کودکان زیر سه سال در هتل آسیا رایگان خواهد بود. هزینه اقامت کودکان بین سه الی شش سال طبق قوانین هتل به‌شکل حضوری پرداخت می‌شود. اقامت برای کودکان بالای شش سال یک نفر بزرگسال محسابه شده و باید هزینه کامل را بپردازید.

هتل آسیا تهران

فصل داغ تخفیف‌های هتل های تهران

از موضوعات مهمی که برای اکثر مسافران اهمیت دارد، مناسب بودن هزینه‌های اقامت در سفر است. در فصل زمستان تعداد سفرهای کم‌تری نسبت به ماه‌های دیگر سال صورت می‌گیرد؛ همین موضوع سبب شده بیش‌تر هتل های تهران برای جذب گردشگران تخفیفاتی را درنظر بگیرند که هزینه‌های اقامتی را برای مسافران اقتصادی‌تر کند.

درباره مسافرت در ماه‌های شلوغ سال (بهار و تابستان) به تهران به‌دلیل تقاضای گردشگران علاوه‌بر هزینه اقامت در هتل، قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می‌کند. توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های جابه‌جایی در هتل‌هایی که در مرکز شهر و نزدیکی ایستگاه مترو هستند، اقامت کنید. هتل آسیا یکی از بهترین هتل های تهران با قیمت بسیار مناسب است که مقعیت مکانی عالی دارد.

اگر در فصل شلوغ یا در مناسبت‌های خاص به تهران سفر می‌کنید، بهتر است پیش از اتمام ظرفیت‌های هتل و بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس) از یک الی دو ماه قبل از سامانه مطمئن علی بابا اقدام به رزرو بلیط و هتل کنید.

رزرو هتل تهران از علی بابا

در گذشته مسافران باید چندین ساعت را صرف پیداکردن آژانس‌های مسافرتی و با قرارگرفتن در ترافیک شهر وقت را تلف می‌کردند. درصورتی‌که هتل موردنظرشان در آژانس مسافربری پشتیبانی نداشت، باید به دفاتر دیگر می‌رفتند که این اتفاق‌ها برای مسافران ناخوشایند بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی همگانی افراد به اینترنت تهیه بلیط و هتل به‌صورت مجازی انجام می‌شود؛ با رزرو هتل تهران از علی بابا بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی و در کم‌ترین زمان و با سریع‌ترین روش ممکن (امکان رزرو بلیط در هر ساعت از شبانه روز به‌صورت آنلاین) از سایت یا اپلیکیشن علی بابا بلیط بخرید یا هتل رزرو کنید.

با توجه به بودجه‌ای که دردست دارید، در سایت یا اپلیکشین علی بابا می‌توانید بازه قیمت را مشخص کرده و هتل های تهران را بررسی کنید. درخور ذکر است شما با رزرو هتل تهران از علی بابا با تخفیف ویژه می‌توانید اقدام به رزرو هتل کنید.

سخن پایانی

علی بابا برای سهولت کار و راحتی بیش‌تر مسافران، فهرست کاملی از هتل های تهران را پوشش داده است. تیم پشتیبانی علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته به مشکلات احتمالی در رزرو هتل، بلیط و پرسش مسافران محترم پاسخ داده و پیگیری لازم را انجام می‌دهند. با مسافرتی مطمئن و بدون دردسر سفر ایده‌آلی را کنار ما رقم خواهید زد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments