بلیط پرواز تهران استانبول ماهان بخریم یا قشم ایر؟

با توجه به اهمیت بسیار زیاد مسیرهای پروازی خارجی، بسیاری از شرکت های هواپیمایی داخلی در آنها پرواز ارائه می دهند. به عنوان مثال در مسیر تهران به استانبول ماهان، قشم ایر، ایران ایر و ایر تور و چندین شرکت هواپیمایی دیگر پروازهای چارتر و سیستمی ارائه می دهند. با توجه به تفاوت هایی که در قیمت و همچنین نوع هواپیما و شرایط و کیفیت پروازها در شرکت های هواپیمایی مختلف وجود دارد، این سوال بوجود می آید که بلیط ماهان بخریم یا قشم ایر و یا سایر ایرلاین ها؟ سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا در ادامه به این سوالات پاسخ خواهد داد.

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول قشم ایر

در مسیر پروازی استانبول از تهران شرکت های هواپیمایی مختلفی از جمله ترکیش ایرلاینز، قطر ایرویرز، ماهان، ایران ایر و قشم ایر تردد دارند. برای تجربه خرید بلیط هواپیما تهران استانبول ارزان قیمت، انتخاب پروازهای چارتری قشم ایر گزینه مناسبی هستند. توجه داشته باشید که در حالت کلی، پروازهای ایرلاین های داخل قیمت بسیار ارزان تری نسبت به ایرلاین های خارجی دارند و به همین دلیل برای سفر با هزینه کمتر، بدون شک انتخاب قشم ایر مناسب تر از ایرلاین های خارجی و همچنین ماهان ایر می باشد.

نوع هواپیماها و همچنین امکانات و شرایط موجود برای مسافران در طول پروازهای قشم ایر با ماهان کاملا متفاوت می باشد و به همین دلیل قیمت بلیط آنها نیز ارزان تر است.

خرید بلیط هواپیما خارجی ماهان

محبوبیت بلیط ماهان در بین گردشگران به دلیل کیفیت بالای خدمات این شرکت هواپیمایی می باشد. ایرلاین ماهان با کد یاتا W5 فعالیت خود را از سال 1371 با دو هواپیمای توپولوف 154 و دو هواپیمای ایلوشن 76 باری آغاز نمود. اولین مسیرهای هوایی این شرکت هواپیمایی مشهد به کرمان بود و پروازهای خارجی ماهان در مسیر مشهد به دمشق انجام میشد. حدود 7 سال بعد از شروع فعالیت ماهان ایر، سه فروند ایرباس A300B4 به ناوگان آن افزوده شد و در نهایت این ایرلاین با خرید ایرباس های A310 و A320 به یکی از مدرن ترین شرکت های هواپیمایی ایران تبدیل شد. در حال حاضر ناوگان هوایی این ایرلاین شامل 38 هواپیما ایرباس، 17 فروند هواپیما BAe و دو هواپیما بوئینگ می باشد که در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهایی را ارائه می دهند. علاوه بر استانبول، برای خرید بلیط هواپیما تهران دبی نیز می توانید از پروازهای چارتری و سیستمی ماهان استفاده نمود.

پروازهای ارائه شده از تهران به استانبول و سایر مسیرهای خارجی توسط شرکت هواپیمایی ماهان با توجه به کلاس پروازی دارای قیمت های متفاوتی هستند. به عنوان مثال، ارزان ترین بلیط های خارجی ماهان را می توانید در کلاس اکونومی خریداری نمایید. در یک مقایسه کلی اگر بخواهیم بگوییم که بلیط قشم ایر بخریم یا ماهان، ابتدا باید به این مساله اشاره کنیم که اگر به دنبال تجربه سفرهای با کیفیت تر هستید، بلیط ماهان بهتر است. در مقابل، برای تجربه سفرهای ارزان بدون شک قشم ایر گزینه بهتری خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما استانبول تهران ایران ایر

علاوه بر ماهان و قشم ایر، ایران ایر نیز پروازهای با کیفیتی را در مسیر تهران به استانبول ارائه می دهد که از نظر قیمت ارزان تر از ماهان و نسبت به قشم ایر کمی گران تر است. این شرکت هواپیمایی از سال 1340، تاسیس شده، و نزدیک به 6 دهه، در زمینه پروازخارجی و داخلی، فعالیت داشته است. اوایل شرکت هواپیمایی هما، ناوگان کوچکی از هواپیماهای داگلاس DC3 ، DC4 و ویسکانت داشت و هفته ای یک بار ،یک پرواز باری به اروپا انجام می داد. 20 سال بعد از تاسیس شرکت هواپیمایی هما، با پیروزی انقلاب، اسم این شرکت رو از هما، به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.

لازم به ذکر است که پروازهای ایران ایر در مسیر تهران به استانبول در دو گروه چارتر و سیستمی تقسیم بندی میشوند که از نظر شرایط استرداد و همچنین قیمت بلیط کودکان و بزرگسالان تفاوت زیادی در بلیط های آنها به چشم میخورد. به طوریکه، قیمت بلیط کودکان استانبول از مبدا تهران با پروازهای چارتر یکسان با بلیط بزرگسالان محاسبه می گردد. این در حالیست که در پروازهای سیستمی این ایرلاین، بلیط کودکان با تخفیف ارائه میشود.

بلیط هواپیما استانبول ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی خارجی می باشد که متعلق به کشور ترکیه بوده و در مسیر استانبول به تهران پروازهای با کیفیت و منظمی را ارائه می دهد. برای تجربه سفرهای ارزان قیمت بهتر است بدانید که خرید بلیط ترکیش ایرلاینز گزینه مناسبی نخواهد بود و بهتر است بلیط سایر شرکت های هواپیمایی از جمله ماهان، پگاسوس و قشم ایر را انتخاب کنید. نکته مهم دیگری که در زمان خرید بلیط پرواز از ایرلاین های خارجی باید مد نظر داشت، شرایط استرداد آنها می باشد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید بلیط از هر یک از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی به شرایط استرداد آنها حتما توجه کنید.

خرید بلیط ارزان پرواز استانبول از تهران لحظه آخری

همان طور که اشاره شد، پروازهای تهران به استانبول چارتری و برخی سیستمی می باشند. در برخی از بازه های زمانی ممکن است بلیط های چارتر تا ساعات نزدیک به پرواز به فروش نرسیده باشد، در این شرایط بهترین انتخاب خرید بلیط های لحظه آخری می باشد که قیمت های بسیار ارزانی دارند. به بلیط های چارتر که تا ساعات نزدیک به پرواز به فروش نرسیده اند و کاهش قیمت پیدا می کنند، لحظه آخری گفته میشود.

خرید بلیط پرواز تهران استانبول از رسپینا

برای خرید بلیط های ارزان قیمت در مسیرهای داخلی و خارجی، یکی از مهم ترین گام ها مقایسه تمام پروازها در مسیر مورد نظر و در نهایت انتخاب بلیط های ارزان قیمت می باشد. رسپینا از کامل ترین سامانه های فروش اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی می باشد که تمام پروازهای ارائه شده در مسیرهای مورد نظر را پوشش می دهد. همچنین می توانید با این سامانه نسبت به خرید بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی اقدام کنید. این قابلیت ها همگی از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و ios رسپینا در دسترس می باشند و از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید…

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments