ارزان ترین ماشین هایی که می توانید در سفر به کیش اجاره کنید!

اگر شما هم برای چندمین بار سفر به کیش را تجربه کرده باشید حتما در خیابان‌های زیبای جزیره، انواع و اقسام ماشین‌های رنگارنگ خارجی که مسافران و گردشگران کیش با آنها در حال رانندگی هستند را مشاهده کرده‌اید؛ ماشین‌هایی که شاید داشتن آنها در شهرهای خودتان از محالات باشد و تنها لذت سواری با آنها را بتوانید در جزیره مرجانی ایران تجربه کنید.

جزیره کیش به داشتن جاذبه‌های متنوع و هیجان انگیزش شهرت دارد و به دلیل خاص بودن در ایران، سالانه گردشگران بسیاری را جذب می‌کند.

لذت ماشین سواری در کیش هم یکی از بهترین تجربه‌های سفر را برای مسافران و گردشگران جزیره رقم می‌زند و لحظات فراموش نشدنی و منحصر به فردی در ذهن آنها به یادگار می‌گذارد.

ما این مقاله از کیش بوک را برای شما که دوست دارید یک سفر عالی و مهم تر از آن مقرون به صرفه به جزیره کیش داشته باشید آماده کرده‌ایم.

پس اگر برای تعطیلات نوروز 1400 سفر به جنوب ایران را انتخاب کرده‌اید و دوست دارید با اجاره ماشین در کیش یک سفر رویایی برای خود و همراهانتان رقم بزنید، کافیست با تهیه بلیط هواپیما تهران کیش خودتان را به جزیره برسانید و با خواندن این مقاله مابقی کارها را به راحتی انجام دهید.

شاید شنیده باشید که رنت خودرو در کیش هزینه بردار است و ممکن است با بودجه‌ای که شما برای اجاره ماشین در کیش در نظر گرفته باشید همخوانی نداشته باشد. اما جای نگرانی نیست چون در این راهنمای خبری تصمیم داریم ارزان ترین ماشین هایی که می توانید در کیش اجاره کنید را معرفی کنیم.

شما با توجه به بودجه‌ای که برای سفر به کیش خود در نظر دارید، می‌توانید انواع ماشین‌های ایرانی و یا خارجی را در اختیار داشته باشید و حسابی رانندگی کنید. قطعا با اجاره خودرو، سفر لذت بخشی را تجربه خواهید کرد چراکه برای گشت و گذار در جزیره و استفاده از تمامی امکانات، نیاز دارید که همراه خود ماشین هم داشته باشید.

شما با داشتن ماشین در کیش می‌توانید در هر زمان که اراده کردید به نقاط مختلف جزیره سرک بکشید و از سفرتان لذت ببرید، پس همراه ما باشید.

لذت ماشین سواری در کیش

لذت ماشین سواری در کیش با کیش بوک

اگر شما هم به این جزیره لوکس ایران سفر کرده باشید قطعا می دانید که کیش، به دلیل تفریحات آبی بیشماری که دارد، سالانه از میهمانان و گردشگران بسیاری میزبانی کرده و آرامش رویایی و نفس گیری را به آنها هدیه می کند.

در کنار تفریحات هیجان انگیز جزیره، بهترین هتل های کیش، بهترین رستوران ها و سرگرم کننده ترین مراکز خرید کیش هم سفر را برای شما و خانواده تان دلنشین تر و مهم تر از آن به یاد ماندنی تر می سازد.

ماشین هایی که می توانید در کیش اجاره کنید!

اما در این میان، اجاره ماشین در  جزیره کیش هم می تواند خاطرات متفاوتی برای شما و همراهانتان رقم بزند. برای شرکت در تور کیش و کمی هزینه، همراه شما هستیم تا از ماشین سواری میان آب های نیلگون خلیج فارس  لذت ببرید.

اگر تصمیم به سفر خانوادگی دارید یا قرار است گروهی پا به جزیره کیش بگذارید حتما  اجاره ون در کیش را در برنامه داشته باشید. در غیر این صورت از تجربه رانندگی با یک خودرو شاسی بلند سرسری رد نشوید و برای داشتن یک سفر مقرون به صرفه، به اجاره اسپورتج در کیش فکر کنید.

لذت سواری با اسپورتیج را از دست ندهید!

اسپورتیج در دو تیپ  Sx AWD  ،  Base FWD؛ 7 مدل مختلف دارد که رانندگی در کیش را هیجان انگیز می‌سازد.
این خودرو 4 درب، امکان داشتن 5 سرنشین را به راحتی فراهم ساخته است؛ به همین دلیل اجاره این خودرو شاسی بلند به مسافران کیش که تصمیم دارند خانوادگی در جزیره به گشت و گذار مشغول شوند پیشنهاد داده می شود.

کیا اسپورتیج مجهز به موتور 2/4 لیتری، L4، با قدرت 176 اسب بخار است که مصرف آن در مناطق شهری به 13 لیتر/کیلومتر و در بزرگراه به 9 لیتر/کیلومتر می رسد. این خودرو شاسی بلند 6 دنده دستی به همراه اوردرایو دارد.

مدل  SX AWD اسپورتیج ، مجهز به موتور توربوی 2/0 لیتری ، L4 ، باقدرت 256 اسب بخار  است که مصرف آن در مناطق شهری به 13 لیتر/کیلومترو در بزرگراه به 10 لیتر/کیلومتر می رسد.

همچنین این مدل خودرو اسپورتیج 6 دنده ی اتوماتیک به همراه اوردرایو دارد که می تواند لذت رانندگی در کیش را افزایش دهد.
اسپورتیج با داشتن امکانات عالی، ظاهر اسپورت، عملکرد خوب و سریع، یکی از محبوب ترین خودروهای ایران است و به همین دلیل به مسافران کیش اجاره آن پیشنهاد داده می شود. جدا از ظاهر فوق العاده، قیمت مناسبی هم جهت اجاره دارد که همین موضوع می‌تواند سفر شما به جزیره آب و آفتاب را اقتصادی‌تر کند.

اجاره اسپورتیج در کیش

پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال یک خودروی راحت برای اجاره در کیش هستید حتما به سراغ اجاره اسپورتیج بروید و رانندگی لذت بخش و مقرون به صرفه ای را در جزیره تجربه کنید.

لذت رانندگی با کوروت را هم دست کم نگیرید. شورلت کوروت کوپه دارای حداکثر توان تولیدی ۴۵۶ اسب بخار و گشتاور آن ۶۲۳ پوند فیتدر ۳۸۰۰ درو در دقیقه است ؛ همچنین مهمترین ویژگی شورلت کوروت کوپه این است که توان بالایی را به نحو بسیار مطلوبی در اختیار راننده قرار می‌دهد و باعث می شود رانندگی با آن لذت بخش و رویایی شود.

کوروت خودرویی جذاب برای مسافران کیش

شورلت کوروت یکی از ۴ خودروی برتر در کلاس کوپه است و  گردشگران و مسافران کیش را برای اجاره وسوسه می‌کند. موتور هشت سیلندر و 6.2 لیتری آن قدرتی برابر ۴۳۰ اسب بخار تولید می کند و به همین مقدار گشتاور و شتاب فوق العاده ای  دارد. 0 تا 100 این خودرو تنها 4/3 ثانیه بوده و حداکثر سرعت این خودرو 306 کیلومتر  است.

شما با اجاره کوروت در کیش می ‌توانید یک خودروی فوق العاده شیک، فول آپشن با تمامی امکانات، دو درب، اسپرت و هر آنچه که برای خاطره سازی در زندگی شما نیاز است را سوار شوید و از رانندگی با این خودروی زیبا نهایت لذت را ببرید.

برای تجربه هیجان واقعی و داشتن یک سفر متفاوت به کیش یکی از این خودروها را اجاره کنید و خاطرات فراموش نشدنی به ثبت برسانید.

لازم به ذکر است که رانندگی در کیش قوانین خاص خودش را دارد و مسافران تور کیش موظف هستند به این قونین احترام بگذارند.

پس با اجاره خودرو در کیش، با توجه به سرعت های مجاز ثبت شده بر روی تابلوها رانندگی کنید و بدون نگرانی از جای جای جزیره مرجانی ایران دیدن کنید.

اگر به اجاره کوروت در کیش فکر می کنید پیشنهاد می کنیم حتما در جاده جهان رانندگی داشته باشید و از دیدن دریا در آرامش مطلق جاده لذت ببرید. پس اگر توانایی اجاره این ماشین را دارید مطمئن باشید یک رانندگی خاطره انگیز را با آن تجربه خواهید کرد.

کوروت در کیش

سفری رویایی با اجاره ماشین از کیش بوک

با توجه به  صحبت هایی که کردیم، می‌توانید با یک حساب کتاب ساده، نگاهی به ماشین‌های اجاره‌ای در کیش بوک بیاندازید و خودرو مورد نظرتان را به راحتی رزرو کنید.  

همانطور که می‌دانید کیش منطقه آزاد شناخته می شود و به همین دلیل در آن انواع ماشین های آمریکایی، ژاپنی، کره ای، ایتالیایی، آلمانی و … جهت رنت وجود دارد که اجاره هر کدام از این ماشین‌ها، می تواند به سفرتان رنگ تازه‌ای ببخشد و خاطرات دور دور کردن را برای همیشه در ذهنتان نگه دارد. پس برای داشتن یک سفر متفاوت به کیش، به اجاره ماشین از کیش بوک فکر کنید و سفری منحصر به فرد داشته باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments