اجاره ماشین در کیش با مناسب‎ترین قیمت و آسان‎ترین شرایط

اجاره ماشین بدون راننده به دلیل بالا بودن هزینه های خرید و نگهداری خودرو، امروزه به یکی از پرتقاضاترین خدمات در حوزه حمل و نقل و گردشگری تبدیل شده است. اجاره ماشین در کیش نیز بواسطه خودرو های خاصی که در این منطقه آزاد تجاری اجازه تردد دارند همواره مورد توجه گردشگران بوده است. در این مطلب قصد داریم ضمن مرور شرایط و مزایای اجاره ماشین در کیش، معتبرترین شرکت های اجاره خودرو در کیش را نیز به شما معرفی کنیم.

یکی از لذت بخش ترین و کم هزینه‌ترین تفریحات  جزیره کیش ماشین سواری با خودروهای لوکس و خارجی موجود در کیش است. شما با هزینه کرایه یک خودروی ایرانی در تهران می توانید لذت رانندگی با یک ماشین لوکس را در جزیره کیش تجربه کنید. اگر میخواهید لذت رانندگی با ماشین های آمریکایی مث موستانگ و چلنگر یا سوپر اسپرت مثل مازراتی و یا حتی لامبورگینی را تجربه کنید، بدون شک جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد برای شماست. البته همه بازدید کنندگان کیش صرفا به دنبال تفریح و هیجان نیستند و عده ای با اجاره ماشین های اقتصادی تر مانند محصولات نیسان، مزدا، رنو، کیا، هیوندای و تویوتا در هزینه های سفر خود صرفه جویی کرده و برای رفت و آمد در جزیره و رسیدگی به کارهای خود اقدام به اجاره ماشین می کنند. قیمت های اجاره ماشین در کیش از 500 هزار تومان شروع می شوند و تا بیش از ده میلیون تومان ادامه می یابند. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه و علاقه مندی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مزایای اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش مزایای بسیاری دارد که در این جا به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • در اختیار داشتن ماشین اجاره ای در کیش تا حد زیادی می تواند هزینه های سفر شما را کاهش دهد. به خصوص اگر تعداد نفرات شما زیاد باشد.
  • ماشین اجاره ای می تواند دست شما را برای برنامه ریزی بهتر و آزادانه‎ در طول سفر بازتر بگذارد تا با فراغ بال و راحتی بیشتری برنامه سفر خود را تنظیم کنید و از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید.
  • در ضمن کرایه تاکسی در جزیره کیش سر به فلک می کشد و با اجاره ماشین می توانید هزینه های خود را به حداقل برسانید.
  • اجاره ماشین با سیستم تهویه مطبوع و مناسب، بهترین راه برای فرار از هوای شرجی و گرم جزیره کیش است.
  • تجربه رانندگی با لوکس‎ترین و مدرن‎ترین ماشین‎های روز دنیا که بسیاری از آنها مانند ماسل‎کار‎های آمریکایی اجازه ورود به سرزمین اصلی را ندارند. جزیره کیش یکی از مناطق تجاری آزاد کشور است و شما با اجاره ماشین های خارجی جزیره که قیمتی به مراتب پایین تر از داخل ایران را دارند، می‎توانید رانندگی با ماشین های روز دنیا را تجربه کنید.
  • مسیریابی در جزیره کار بسیار راحتی است زیرا تقریبا تمامی ماشین ها مجهز به سیستم مسیریاب جی پی اس هستند. علاوه بر این اگر به تابلوها دقت کنید امکان ندارد که در این جزیره نقلی گم شوید.

اما سوال مهم:

کدام موسسه اجاره ماشین کیش را انتخاب کنیم؟

اما نکته مهم این است که موسسات اجاره ماشین در کیش بسیار زیاد هستند و انتخاب یک شرکت معتبر کار چندان آسانی نیست. باید مطمئن شوید که شرکت اجاره دهنده دارای مجوز رسمی فعالیت از منطقه آزاد کیش بوده و به عضویت انجمن رنت کاران در آمده باشد تا در صورت بروز هرگونه حادثه، مسیر قانونی پیگیری از طریق این انجمن هموار باشد.

ولی متاسفانه در کیش افرادی بصورت غیر مجاز و کاملا شخصی در زمینه اجاره خودرو فعالیت دارند که به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال دردسر نیستید از آنها دوری کنید و اجاره ماشین را از طریق موسسات معتبر و دارای مجوز پیگیری کنید.

 اما از کجا بدانیم که کدام شرکت اجاره ماشین در کیش معتبر است و کدام نه؟

سامانه اجاره خودرو رنتیفا که به عنوان نخستین پروژه دانش‎بنیان و با همکاری مرکز نوآوری کیش در زمینه اجاره ماشین در کیش قد علم کرده است، این مسیر را برای شما هموار کرده و با تجمیع شرکت های معتبر اجاره ماشین کیش، در یک سامانه واحد، و با در اختیار داشتن بزرگترین بانک ماشین های اجاره‎ای کیش، کلکسیونی از ماشین های روز و تراز اول موجود در جزیره را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد، تا تجربه دلچسبی از اجاره ماشین در کیش را برای شما رقم بزند.

اما ویژگی رنتیفا چیست که آن را به بهترین سامانه اجاره ماشین کیش تبدیل می کند؟

ما در ادامه به شما خواهیم گفت که اگر مسافر کیش هستید، چرا باید از سامانه رنتیفا ماشین اجاره کنید.

  • رنتیفا بدون هر گونه واسطه و مستقیما با بهترین شرکت های اجاره ماشین معتبر کیش همکاری دارد.
  • رنتیفا ماشین‎های موجود در سامانه را با تضمین مناسب‎ترین قیمت به مشتریان تحویل می‎دهد.
  •  با اجاره ماشین از رنتیفا می‎توانید از بیشترین تخفیف ها برخوردار شوید.
  • رنتیفا آسان‎ترین شرایط را برای اجاره ماشین در نظر گرفته و بر خلاف برخی از موسسات از شما چک و یا مبالغ هنگفت برای وثیقه دریافت نمی‌کند و شما با سپردن حداقل مبلغ و انواع تضامین دیگر به دلخواه، می‌توانید ماشین خود را رزرو کنید.
  • با بهره‎گیری از سامانه هوشمند رنتیفا و با توجه به تنوع ماشین‌های موجود در سامانه می‎توانید بهترین انتخاب ممکن را با در نظر گرفتن هر نوع سلیقه و هر بودجه‎ای داشته باشید.
  • کاملا آنلاین و در کوتاه‎ترین زمان ممکن ماشین مورد نظر خود را از رنتیفا رزرو کنید. مدل ماشین را قبل از سفر مشخص کرده و با خیال راحت راهی جزیره زیبای کیش شوید.
  • شما می توانید ماشین رزرو شده را در بدو ورود به جزیره و در فرودگاه و یا روبروی محل اقامت خود و یا هرجای دیگری به انتخاب خودتان تحویل بگیرید. 
  • پشتیبانی 24 ساعته.
  • در صورت بروز نقص فنی در خودرو، کارشناسان رنتیفا تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به کار خواهند گرفت و در صورت نیاز و در اسرع وقت اقدام به تعویض ماشین شما با ماشین مشابه خواهند کرد.
  • در رنتیفا محدودیت زمانی برای اجاره خودرو وجود ندارد و شما می توانید خودرو را حتی برای یک روز یا 24 ساعت اجاره کنید. با انتخاب رنتیفا دیگر نگران باز پس گرفتن مبلغ ودیعه (دیپوزیت) و سایر تعهدات در صورت خرابی ماشین نخواهید بود چراکه این موسسه تمامی موارد را پشتیبانی می کند.

با اولین تجربه اجاره ماشین از سامانه رنتیفا به صورت کوتاه مدت و بلند مدت، با ارزانترین قیمت و آسان‎ترین شرایط و بالاترین کیفیت خدمات بی شک  رنتیفا انتخاب اول و آخر شما خواهد بود. چرا که  شما شرایط متنوع و آسانی برای اجاره ماشین از رنتیفا خواهید داشت و می‎توانید از میان انواع ضمانت های تعریف شده ( از سپردن ودیعه گرفته تا ارائه چک و سفته و حتی سند ملکی و جواز کسب..) در لیست تضامین  رنتیفا، یکی را با توجه به امکان و شرایط خود انتخاب کنید.

پس معطل نکنید و اگر قصد سفر و اجاره خودرو از معتبرترین شرکتهای اجاره ماشین کیش را دارید. همین الان به لیست خودروهای اجاره ای رنتیفا در کیش مراجعه کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments