سفر به شیراز با فلای تودی

شهر راز، شیراز، پایتخت فرهنگی ایران و مرکز استان فارس است که با توجه به جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی بی‌شمارش به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری ایران تبدیل شده است. مسافرانی که قصد سفر به این شهر دیدنی دارند می‌توانند با رزرو هتل در شیراز بدون دغدغه به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر بپردازند. بناهای فرهنگی و تاریخی، آرامگاه شعرا، باغ‌های سرسبز و زیبا و بوی بهار نارنج تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های شیراز دوست‌داشتنی به حساب می‌آید. این شهر محبوب سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر راهنمایی‌های لازم برای سفر به شیراز، مزایای خرید بلیط هواپیما و سفر به شیراز با فلای تودی را برایتان بررسی کنیم.

شیراز دروازه قرآن

بهترین جاذبه‌های شیراز

شیراز به قدری دوست‌داشتنی و جذاب است که در بازدید از جاهای دیدنی شیراز گذر زمان را حس نخواهید کرد. از برترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شیراز می‌توان به باغ ارم، مسجد نصیرالملک، باغ نارنجستان قوام، ارگ کریم‌خان زند، بازار وکیل، عمارت کلاه فرنگی یا موزه پارس، حمام وکیل، مسجد وکیل، عمارت شاپوری، دروازه قرآن، آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظ، خانه منطقی‌نژاد، خانه فروغ‌الملک، آرامگاه شاهچراغ و باغ عفیف‌آباد اشاره کرد. در سفر به شیراز و بازدید از جاذبه‌های آن حس ماجراجویی در دوران گذشته پر رمز و راز شیراز را خواهید داشت.

مسجد نصیرالملک

بهترین زمان سفر به شیراز

شهر زیبای شیراز، یکی از مقاصد دوست‌داشتنی سفر در ایران است که در هر فصل از سال زیبایی‌های خودش را دارد. شاید شما هم شنیده باشید که زیباترین و بهترین فصل سفر به شیراز فصل بهار و ماه اردیبهشت است چرا که در این موقع از سال است که در هر کوچه و خیابان از شیراز که قدم بزنید مست بوی بهار نارنج شیراز می‌شوید.

اما شیراز در نیمه دوم سال به خصوص در فصل پاییز رنگ و بوی دیگری دارد. آب و هوای معتدل، طبیعت پاییزی زیبا و منظره‌های رویایی و بارش‌های گاه و بی‌گاه باران همگی دست به دست هم داده‌اند تا در این فصل عاشق شیراز شوید.

خرید بلیط هواپیما شیراز

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد شیراز کافیست به صفحه پرواز سایت فلای تودی بروید. مبدا مورد نظر و مقصد شیراز را وارد کنید. تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و انتخاب نوع کلاس پروازی کلید جستجوی پرواز را بزنید.

برای مثال اگر قصد خرید بلیط تهران شیراز را دارید، در نوار جستجو مبدا تهران، مقصد شیراز و تاریخ مورد نظر را وارد کنید. بعد از فشرده کلید جستجو لیست کاملی از پرواز های تهران شیراز به ترتیب از کمترین قیمت به بیشتر قیمت برایتان نمایش داده می‌شود. یکی از قابلیت‌های خوب فلای تودی تقویم قیمتی است که به کمک آن می‌توانید ارزان‌ترین پروازهای تهران به شیراز را در حوالی تاریخ انتخابی مشاهده کنید و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و نمودار حداقل و حداکثر قیمتی، راحت‌تر به بلیط مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

همچنین با کمک سرویس اطلاع از آخرین قیمت‌ های فلای تودی می‌توانید پرواز به مقصد مورد نظرتان را به همراه تاریخ انتخاب کنید و سپس ایمیل خود را وارد کنید تا در صورت تغییر قیمت به شما اطلاع رسانی شود.

اگر تاریخ رفت و برگشتتان به شیراز از قبل از سفر مشخص است، پیشنهاد می‌شود که بلیطتان را به صورت رفت و برگشت تهیه کنید تا هزینه رزرو آن به صرفه‌تر شود.

باغ نارنجستان قوام

رزرو هتل در شیراز

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش از سفر به شیراز انتخاب محل اقامت مناسب است. از آنجایی که شهر شعر و ادب شیراز از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید به همین دلیل تعداد زیادی هتل‌ و مرکز اقامتی در آن وجود دارد. انتخاب هتل مناسب از بین این همه گزینه شاید دشوار به نظر برسد و نیازمند صرف زمان و انجام بررسی است. اما نگران نباشید چرا که به کمک فلای تودی به راحتی می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید. از مزایای رزرو هتل در شیراز با فلای تودی این است که قبل از اقامت می توانید در مورد محل اقامت خود در شیراز اطلاعات دقیقی به دست آورید، و با مقایسه انواع هتل های شیراز از هتل های لوکس و 5 ستاره شیراز، هتل های ارزان شیراز، هتل آپارتمان های شیراز تا هاستل های شیراز بهترین هتل را انتخاب کنید.

برای این کار کافیست به صفحه هتل داخلی فلای تودی رفته و مقصد، تاریخ مورد نظر برای سفر، تعداد اتاق و تعداد بزرگسال را انتخاب کنید. اگر هتل خاصی برای اقامت مد نظرتان است، نام آن را وارد کنید، در غیر این صورت قسمت نام هتل را خالی بگذارید و کلید جستجو را فشار دهید تا لیست کاملی از تمامی هتل های شیراز برایتان نمایش داده شود.

فلای تودی به صورت پیش فرض هتل ها را از کمترین به بیشترین قیمت نمایش می‌دهد. مسافر به کمک فیلترهایی که سایت در اختیارش قرار می‌دهد به راحتی می‌تواند نوع نیاز خودش را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، نوع و کلاس مکان اقامتی (بدون ستاره یا تعداد ستاره هتل)، امکاناتی که از هتل انتظار دارد، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل در سطح شهر شیراز را انتخاب کند تا هتلی متناسب با خواسته‌هایش نمایش داده شود.

بعد از انتخاب هتل مورد نظر، وارد صفحه رزرو آن هتل می‌شوید و می‌توانید درباره آن و امکاناتش مطالعه کنید. اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید، به صورت آنلاین هزینه رزرو هتل را پرداخت کنید و به صورت آنی، واچر هتل خود را دریافت کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments