چرا ایوار یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی است؟

آژانس مسافرتی ایوار، نامی آشنا برای مسافران و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری به حساب می‌آید. این آژانس مسافرتی، فعالیت خود را از سال 81 و با اجرای تورهای زمینی اروپا (ویژه دانشجویان) آغاز کرد. امروز این شرکت علاوه‌بر اینکه به عنوان یکی از شناخته ‌شده‌ترین ارائه دهندگان خدمات تورهای اروپایی به حساب می‌آید، سایر خدمات گردشگری نظیر بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، صدور گواهینامه بین‌المللی، صدور بیمه مسافرتی، صدور بلیط قطار و اتوبوس‌های اروپا، خدمات سی آی پی فرودگاه امام و … را ارائه می‌نماید.

در ادامه به بهانه 20 سال فعالیت در عرصه گردشگری داخلی و بین‌المللی، نگاهی به فعالیت‌های آژانس هواپیمایی ایوار خواهیم داشت.

ایوار

کیفیت، مهم‌ترین دغدغه آژانس ایوار

ایوار مهمترین هدف خود را بهبود کیفیت خدمات و رضایت همسفران خود می‌داند. این را می‌توان از وبسایت و شبکه اجماعی ایوار احساس کرد. تمامی مسافران ایوار پس از سفر، می‌توانند به صورت آنلاین بر روی وبسایت این آژانس، نظر و دیدگاه خود را برای استفاده سایر مسافران به اشتراک بگذارند. انتشار نظرات مثبت و گاهی انتقادی و جوابگویی دقیق به این نظرات، انتقاد‌پذیری و صداقت این آژانس را به معنای واقعی نشان می‌دهد. همچنین بسیاری از مسافران ایوار، خاطرات و نظرات خود را در قالب کامنت در اینستاگرام این شرکت منتشر می‌کنند که با مطالعه آنها، می‌توان به رضایت حد‌اکثری مسافرین پی برد.

دسترسی آسان و راه‌های ارتباطی

اعتماد به یک کسب و کار، با در دسترس بودن آن ارتباط مستقیم دارد. اگر برای خرید یک محصول گردشگری، تنها راه ارتباطی شما یک خط موبایل یا یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی بود، پس بهتر است بیشتر احتیاط کنید. در وبسایت ایوار، علاوه بر نماد الکترونیک (اینماد)، آدرس دفتر (واقع در خیابان ولیعصر)، شماره‌های تماس کاری، شماره تماس ضروری، نشانی پستی و ایمیل در اختیار شما قرار دارد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت به این دفتر مسافرتی اطمینان کنید. با ورود به دفتر آژانس هواپیمایی ایوار، تمامی مجوز‌های رسمی ایرانی و بین‌المللی نظیر مجوز فنی بند الف و بند ب از وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)،مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تور گردانان ایران پیش روی شما قرار دارد.

تمامی خدمات گردشگری در ایوار همراه با قرارداد ارائه می‌شود و در صورت عدم رضایت یا سهل‌انگاری در خدمات، مسافران با تکیه بر قرارداد و رجوع به وزارت میراث فرهنگی، می‌تواند پیگیر حقوق خود باشد.

آژانس ایوار

اعتماد سفارتخانه‌ها برای صدور ویزای توریستی

با توجه به حسن سابقه‌ی 20 ساله ایوار در اجرای تورهای انفرادی و گروهی اروپا، مراحل صدور ویزای شینگن برای مسافران ایوار به آسانی انجام می‌پذیرد. فرانسه، سوئیس و اسپانیا؛ پرطرفدارترین مقاصد تورهای ایوار به حساب می‌آید. با توجه به اعتماد سفارتخانه‌ها به روال پیگیری و صحت سنجی مدارک مسافران توسط ایوار و همچنین دریافت ضمانت‌نامه بازگشت، همسفران می‌توانند با خیالی آسوده مدراک خود را برای دریافت ویزای توریستی شینگن و شرکت در یک سفر اروپایی در اختیار آژانس بگذارند. ایوار در تمام سال‌های فعالیت، ویزای شینگن را به فقط عنوان یکی از خدمات تورهای خارجی خود ارائه داده و به اصطلاح از ویزا فروشی پرهیز کرده که همین امر، باعث اعتماد حداکثری سفارتخانه‌ها به این دفتر مسافرتی شده است.

اولین نماینده ریل یوروپ در ایران

ایوار به عنوان اولین نماینده ریل یوروپ در ایران از سال 2006، امکان خرید بلیط قطار خطوط ریلی اروپا را برای مسافران خود را فراهم آورده است. در حال حاضر، فقط از طریق وبسایت ایوار، خدمات خرید بلیط قطار اروپا به صورت آنلاین امکان پذیر است و هیچ آژانس مسافرتی دیگری، خدمات یوروپ ریل را به صورت آنلاین ارائه نمی‌دهد. همچنین به صورت آفلاین، خرید بلیط قطار کشور‌های کانادا، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، هند و روسیه (به صورت ریالی) از طریق این شرکت امکان‌پذیر است.

تنها نماینده رسمی فلیکس باس در ایران

ایوار، تنها نماینده رسمی فلیکس باس (از سال 2019) در ایران به حساب می‌آید. پس اگر نمی‌خواهید با هواپیما و قطار در اروپا به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید با کمترین هزینه و به صورت ریالی، خدمات بلیط اتوبوس بین شهری و کشوری را از طریق ایوار دریافت نمایید. شما می‌توانید در هر نقطه از اروپا سفر زمینی خود را آغاز و از مسافرت خود لذت ببرید. این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه سفر با اتوبوس نسبت به پرواز و قطار بسیار مقرون صرفه‌تر خواهد بود. شرکت فلیکس باس یکی از بزرگترین کمپانی‌های اروپایی است که مسئولیت جابجایی مسافران زیادی درسراسر اروپا را بر عهده دارد و جزو محبوب‌ترین شرکت‌های حمل و نقل اروپایی به حساب می‌آید.

نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی

مسافرینی که علاقمندند با ماشین شخصی به کشور‌های خارجی سفر کنند و یا در مقصد از گشت با ماشین‌های اجاره‌ای لذت ببرند می‌بایست از قبل برای دریافت گواهینامه بین المللی اقدام نمایند. در حال حاضر کانون اتومبیل رانی متولی رسمی برای صدور گواهینامه بین المللی به حساب می‌آید که در سراسر ایران نیز دارای نمایندگی است. شرکت ایوار علاوه بر فعالیت به عنوان یک شرکت خدمات مسافرتی، نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی است (از سال 1392) و به عنوان سامانه صدور آنی گواهینامه بین المللی فعالیت دارد.

گواهینامه های بین المللی که بصورت یک تا سه ساله صادر می شود شرایط متفاوتی در کشورها دارند که آخرین شرایط، مدارک مورد نیاز و قیمت را می‌توانید در وبسایت ایوار مشاهده نمایید.

نمایندگی رسمی لوفتهانزا سیتی سنتر

در پی کسب مقام برتر در فروش خطوط هوایی لوفتهانزا، این شرکت موفق به اخذ نمایندگی  لوفتهانزا سیتی سنتر (Lufthansa City Center) گردیده است که با امکان ارتباط با بیش از 250 شرکت‌ خدمات مسافرتی دیگر که عضو این شبکه هستند، فرصت ارائه‌ی خدمات بیشتر و با استفاده از تجربیات محلی کارگزاران کشورهای مقصد فراهم شده ‌است.

تورلیدرهای برتر و دوره‌های راهنمایان درون سازمانی

راهنمایان تورهای گردشگری ایوار نه تنها بهترین‌های حرفه‌ی خودشان هستند، بلکه از استاید این رشته به حساب می‌آیند و در آموزشگاه‌های مختلف، به تدریس دورس راهنمایان تور مشغول‌اند. تمامی راهنمای گردشگری ایوار علاوه‌بر دارا بودن کارت رسمی راهنمایان از سازمان میراث فرهنگی، موظفند در «دوره‌های راهنمایان تور» که توسط مجموعه ایوار معمولا هر دو سال یکبار به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید کارگروه ایوار، به عنوان راهنما فعالیت خود را با این شرکت آغاز نمایند.

رویاهایتان را سفر کنید

ایوار با شعار «رویاهایتان را سفر کنید» بالاترین کیفیت از ارائه خدمات گردشگری را به نمایش می‌گذرد. برای اطلاع بیشتر از خدمات، می‌توانید با شماره تلفن 02191009100 تماس حاصل نمایید. پیشنهاد می‌کنیم سری به وبسایت رسمی آژانس مسافرتی ایوار به آدرس www.eavar.com بزنید و بیشتر با این آژانس آشنا شوید.

آژانس مسافرتی ایوار

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments