رزرو هتل یزد تا 80 درصد تخفیف

یزد، شهری تاریخی و توریستی با هتل های فراوان است. زمانی که تنوع و تعداد هتل در یک مقصد گردشگری زیاد باشد دست مسافر در انتخاب اقامتگاه مورد نظر نیز بازتر خواهد بود. از آنجایی که این شهر خشتی دارای هتل ‌های مدرن و سنتی زیادی است، انتخاب و رزرو هتل یزد متناسب با سلیقه و بودجه موردنظر، از میان آن‌ها کار ساده‌ای نیست. در این بین تعدادی از هتل ‌های یزد هستند که تا 80 درصد تخفیف برای میهمانان خود در نظر گرفته‌اند و رزرو آن‌ها، تاثیر چشم‌گیری بر صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر دارد. با فلای تودی در این مطلب همراه باشید تا بگوییم چگونه می‌توانید اقامتگاه های یزد را با تخفیف رزرو کنید و تعدادی از این اقامتگاه ها را به شما معرفی کنیم.

رزرو ارزان هتل های یزد با فلای تودی

اگر می‌خواهید قبل از سفر به یزد از محل اقامت خود مطمئن شوید در فلای تودی می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده رزرو هتل یزد را انجام دهید.

 برای اینکه به هتل های یزد با تخفیف ویژه دسترسی پیدا کنید کافیست در صفحه رزرواسیون هتل داخلی فلای تودی مقصد یزد و تاریخ مد نظر را انتخاب کنید تا لیست کاملی از هتل های یزد از ارزان به گران قیمت به شما نمایش داده شود. همچنین می‌توانید به کمک فیلترهایی که سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، نوع نیاز خود را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، نوع و کلاس مکان اقامتی (بدون ستاره یا تعداد ستاره هتل)، امکاناتی که از هتل انتظار دارید، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل در سطح شهر یزد را انتخاب کنید تا هتلی متناسب با نیاز شما برایتان نمایش داده شود.

اطلاع از تخفیفات ویژه هتل های یزد

بسیاری از هتل ها برای جلب رضایت گردشگران، معمولا تخفیف‌های خوبی را در برخی از ایام سال در نظر می‌گیرند. یکی از ابزارهای خوب فلای تودی، گزینه اطلاع از تخفیفات ویژه است. برای مطلع شدن از این تخفیف‌ برای رزرو هتل یزد، کافیست گزینه تخفیف‌ ویژه در قسمت فیلترهای سمت راست صفحه را فعال کنید تا لیست هتل های تخفیف‌خورده یزد را یکجا ببینید. این گزینه کمک بسیاری در صرفه‌جویی هزینه‌های سفرتان می‌کند.

هتل های محبوب یزد

بیشتر هتل های یزد دارای ظاهری سنتی هستند و برخی از آنها در خانه‌های تاریخی برپا شده‌اند. از هتل های 5 ستاره گرفته تا اقامتگاه‌های سنتی ارزان را می‌توانید در یزد بیابید. برای آنکه بیشتر با حال و هوای هتل های این شهر تاریخی آشنا شوید، برخی از آنها را در اینجا به شما معرفی می‌کنیم:

هتل داد یزد

یکی از انتخاب‌ها برای رزرو، هتل چهار ستاره داد که با ساختمانی تاریخی با سبک ایرانی-یزدی اصیل در قلب این شهر خشتی واقع شده است. این هتل به دلیل نوع معماری، مناسب عزیزانیست که به دنبال تجربه‌ای اصیل از سبک و سیاق قدیم یزد هستند.

وجود نورگیرهای زیبا در جای جای مجموعه، قوس‌ها و طاق‌نماهای قدیمی جلوه‌ای باشکوه به هتل بخشیده است. هتل داد یزد با داشتن امکانات رفاهی خوب و ارائه خدمات بسیار عالی توسط پرسنل میهمان‌نواز و مجرب خود، در لیست یکی از هتل های پرطرفدار یزد قرار گرفته است.

هتل لاله یزد

اگر قصد رزرو هتل یزد را دارید، هتل سه ستاره لاله یکی از هتل های خوب این شهر که ساختمان این آن، خانه تاریخی گلشن است که قدمت آن به زمان قاجار بازمی‌گردد و پس از مرمت و بازسازی، در سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد. 42 واحد اقامتی در این هتل سنتی وجود دارد که دور تا دور حیاط قرار گرفته‌اند و با معماری شگفت‌انگیزشان، شما را به سفری در تاریخ می‌برند.

موقعیت مکانی هتل لاله به گونه‌ای است که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان از جاذبه‌هایی مثل موزه آب یزد، میدان امیرچخماق، آب انبار رستم گیو، زورخانه صاحب‌الزمان و … بازدید کرد.

هتل فیروزه یزد

یکی دیگر از هتل های شهر یزد با معماری اصیل ایرانی هتل فیروزه یزد است که در سال 1395 با بازسازی بنایی قدیمی فعالیت خود را شروع کرد. اتاق‌های این هتل دورتادور حیاط مرکزی با چشم‌انداز زیبای این حیاط در دو طبقه واقع شده‌اند. قدمت این هتل به حدود یک قرن پیش برمی‌گردد و حس و حال زندگی سنتی قدیم را برای گردشگران تداعی می‌کند. هتل فیروزه با فراهم آوردن آرامشی بی‌نظیر در قلب یزد در تلاش است تا برای عزیزانی که به دنبال رزرو هتل یزد هستند، اقامتی فراموش‌نشدنی در این شهر خشتی هدیه دهد.

رزرو هتل خوان دو حد یزد

هتل سنتی خوان دو حد در واقع خانه‌ای قدیمی در بافت تاریخی یزد است که بخشی از آن یادگار دوران صفویه بوده و بخشی دیگر از بنا به دوره قاجاریه بازمی‌گردد. اگر به دنبال رزرو یک اقامتگاه اقتصادی و سنتی هستید، هتل خوان دوحد انتخاب ایده‌الی برای شما خواهد بود.

این خانه در سال 1394 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت. هتل خوان دو حد 29 واحد اقامتی دارد که در طبقات همکف و زیرزمین واقع شده‌اند.

این هتل دو حیاط باصفا با حوضچه‌های کوچک، تخت‌های چوبی و گلدان‌های زیبا دارد و فضایی دلپذیر و آرامش‌بخش را برای میهمانان به ارمغان آورده است. رستوران خوان دو حد، با منو غذاهای سنتی و اصیل ایرانی به همراه موسیقی زنده، همه روزه پذیرای میهمانان عزیز هتل و گردشگران شهر تاریخی یزد است. اقامت در این هتل در بیشتر روزهای سال همراه با تخفیف‌های ویژه است و می‌توانید با رزرو از سامانه رزرواسیون هتل فلای تودی از آنها بهره‌مند شوید.

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک باغی یادگار از دوران قاجار است و مسافران با اقامت در این هتل گویی سفری در تاریخ را تجربه می‌کنند. این هتل به عنوان نخستین هتل باغ ایرانی با معماری سنتی در سال 1382 به بهره‌برداری رسید. از لحاظ اهمیت این هتل همین بس که در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و از این رو انتخابی ایده‌ال برای رزرو هتل یزد است.

از زیبایی‌های این هتل می‌توان به محوطه‌ی سرسبز ، نهر آب جاری در باغ، درختان کهن محوطه، حوض‌های آب و معماری چشم‌گیر ساختمان هتل اشاره کرد. هتل مشیرالممالک با رعایت معیارهای بین‌المللی صنعت هتل داری و همچنین برنامه‌ریزی عالی در راستای بهداشت و نظافت محیط، رضایت گردشگران را به خوبی کسب کرده است.

رزرو از فلای تودی با خیال راحت

اگر می‌خواهید سفری به یزد داشته باشید و در حال تصمیم‌گیری برای محل اقامتتان هستید، حتما سری به فلای تودی بزنید. در صورت وجود هر گونه سوال یا بروز هر مشکل احتمالی می‌توانید در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز با کارشناسان فلای تودی تماس بگیرید. ما در کنار شما هستیم تا تجربه‌ای خوش از اقامت در شهر زیبای یزد داشته باشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments