کلبه جنگلی یا ویلای استخردار؟ انتخاب شما کدام است؟ 

شاید بد نباشد برای تعطیلاتی که در پیش رو دارید برنامه ریزی سفری را داشته باشید که در آن به زندگی رویایی خود جامه عمل بپوشانید. رویای شما چیست؟ زندگی در میان جنگل در کلبه‌ای دنج و چوبی یا زندگی در ویلایی لوکس کنار دریا؟ در رویای خود چه کسانی را راه می‌دهید؟ همین حالا به سفر رویایی خود فکر کنید و با افرادی که در رویایتان راه دادید تماس بگیرید تا در سفر پیش رو، همسفران شما شوند.

گاهی دلمان هوس می‌کند تمام کار و زندگی را کنار بگذاریم و با اجاره کلبه جنگلی دل به طبیعت بزنیم. چندین نوع پرنده خوش صدا در میان درختان جنگل انبوه پرواز می‌کنند و از شاخه‌ای به شاخه دیگر می‌نشینند. صبح زود، شبنم روی برگهای بوته‌های وحشی جنگلی می‌نشیند و نسیم خنکی از روی آب رودخانه برمی‌خیزد. در مراتع جنگلی گاوها را به چشم می‌بینید که آهسته در زمین‌های مسطح راه می‌روند و هر از گاهی صدای خوش آهنگشان به گوش می‌رسد. در دوردست کوه‌های بلندی را می‌بینید که آفتاب بر نوک آنها درخشیده است. آیا شما از آن دسته افراد هستید که رویای بیدار شدن در جنگل را دارید؟ اگر تخیل زندگی در جنگل شما را آرام می‌کند، برای سفر خود در فکر اجاره یک کلبه جنگلی در دل طبیعت باشید.

در سایت یا اپلیکیشن جاباما عبارت کلبه چوبی، کلبه سوئیسی یا کلبه جنگلی را جستجو کنید تا فهرست این‌طور کلبه‌های دنج در دل جنگل و در جوار دشت‌های پر از گل را مشاهده کنید. هر کلبه جنگلی دارای صفحه‌ای اختصاصی است که مشخصات دقیق کلبه، امکانات رفاهی و تفریحی، قیمت برای هر شب و موقعیت قرارگیری روی نقشه در آن درج شده است. می‌توانید کلبه‌های جنگلی را به دقت با هم مقایسه کنید و مناسب‌ترین گزینه را به صورت آنلاین برای سفر رویایی خود رزرو کنید.

افرادی که دلشان می خواهد سفری رویایی را تجربه کنند معمولاً میان اجاره ویلا ساحلی یا اجاره کلبه های چوبی در جنگل مردد می شوند .این تردید خیلی طبیعی است چرا که هر کدام از بافت‌های طبیعی دارای جذابیت‌های خاص خودشان هستند. هم سکوت و آرامش جنگل و هم صدای امواج پر تلاطم دریا شگفت انگیزند. دریا را خیلی از انسان‌ها با تمام وجود دوست دارند. افرادی که عاشق دریا هستند از نشستن لب ساحل آن سیر نمی‌شوند. رویای این افراد در فاصله میان طلوع خورشید تا غروب ماه شکل می‌گیرد. رویایی این چنین، در لحظه‌هایی که خورشید در آسمان است زیر نور روی امواج می‌درخشد و در شب‌های شکوهمند کنار دریا رنگ مهتاب به خود می‌گیرد.

اگر عاشق دریا هستید بهتر است برای سفر رویایی خود به گزینه اجاره ویلا استخردار کنار دریا یا کلبه چوبی ساحلی فکر کنید. هم کلبه‌جنگلی و هم ویلا ساحلی در قیمت‌های مختلفی در شمال برای اجاره روزانه پیدا می‌شود. شما می‌توانید به جاباما که مرجع رزرو اینترنتی کلبه چوبی و ویلای ساحلی است مراجعه کنید تا تصاویر، مشخصات و موقعیت جغرافیایی کلبه‌های جنگلی و ویلا را مشاهده کنید.حالا می‌توانید با مقایسه میان موارد مختلف مناسب ترین گزینه را برای سفر رویایی خود به صورت آنلاین رزرو قطعی کنید.

تنوع ویلاهای ساحلی نسبت به کلبه های جنگلی بالاتر است. همینطور امکانات تفریحی در ویلاهای ساحلی به مراتب بیشتر از کلبه‌های جنگلی است پس اگر اولویت شما در سفر تفریح مهیج است، شاید بهتر باشد در میان ویلاهای ساحلی جستجو کنید. اما اگر در پی این هستید که با خودتان یا عزیزانتان خلوتی داشته باشید بهتر است کلبه‌های چوبی را به دقت بررسی کنید. امکانات رفاهی کلبه‌های چوبی کامل است. اغلب آنها به بالکن، باربیکیو، میز نهارخوری، آشپزخانه و تجهیزات آشپزی و … مجهز هستند.

موقعیت قرارگیری کلبه‌های جنگلی با هم متفاوت است. بعضی از آنها در نزدیکی یک رودخانه و بعضی در ارتفاع کوه ساخته شده‌اند. چشم انداز هر کلبه جنگلی بسیار ویژه است چرا که بسیاری از آنها روی کوه ساخته شده‌اند. می‌توانید تصور کنید که از کلبه خود بیرون بروید، چند قدم پیاده روی کنید و به نوک کوه برسید. کوه‌های رو به رو و دره‌هتی زیر پایتان را تماشا کنید و کف دست‌هایتان را با لیوان داغ قهوه که در دست دارید، گرم کنید. شاید برای تجربه سفر رویایی، چشم انداز ویلا یا کلبه‌ای که اجاره کرده‌اید، یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین عوامل است.

یادتان باشد در سفر خود عکس‌هایی بگیرید که بعدها به آنها نگاه کنید و بدانید که برای ساختن لحظه‌های رویایی خود تلاش کردید و موفق شدید. حالا خیلی خوب می‌دانید که رویاهایتان اهمیت دارند و باعث می‌شوند حتی برای چند روز در سال کاملا احساس خوشبختی کنید. این نوع لذت بردن از زندگی چنان با کیفیت است که در لحظه‌های سخت زندگی یاد و خاطره‌ آنها قوت قلب می‌شود تا پیش برویم و از پس مشکلات زندگی بر بیاییم.

همین حالا از اینترنت کمک بگیرید و به تصاویر شهرها و روستاهای ایران نگاه بیندازید. ببینید کدام تصاویر به رویایی که در سر دارید نزدیکتر است. حالا خودتان را در میان مناظری که در تصاویر می‌بینید تخیل کنید و مقصد سفرتان را به همین سادگی پیدا کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments