سفر ارزان به دبی با تخفیف های نوروزی فلای تودی

دبی با امکانات فوق‌العاده و خدمات بی‌نظیری که در بخش‌های مختلف مانند هتل، تفریح و سرگرمی، مراکز خرید و رستوران‌ و… ارائه می‌دهد، توانسته به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شود. در ذهن بسیاری از ما دبی یک مقصد گران برای گذراندن تعطیلات است؛ اما در عین حال این سرزمین شگفتی‌ها در میان کویر، سفری است که بسیاری از گردشگران به ویژه در تعطیلات سال نو به آن فکر می‌کنند. اگر سفر ارزان به دبی در برنامه تعطیلات شما قرار دارد، با تخفیف های نوروزی فلای تودی آن را تجربه کنید.

چگونه به دبی ارزان سفر کنیم؟

زمان سفر به دبی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های گردشگران محسوب می‌شود. بهترین زمان سفر به دبی با توجه به آب و هوای گرم این منطقه از اواسط مهر تا اواخر اسفند و اوایل فروردین است. در فصل زمستان دمای هوای دبی در طول روز به 25 درجه و در شب تا 15 درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود. بنابراین این فصل به اصطلاح های سیزن و فصل پرسفر به دبی به شمار می‌رود. به دلیل تقاضای زیاد، قیمت هتل های دبی و همچنین بلیط هواپیما در این فصول بیشتر می‌شود.

اما برای بسیاری تعطیلات نسبتا طولانی نوروز یک فرصت ایده‌آل برای داشتن یک سفر خارجی است. از این رو به دنبال راهکارهای سفر ارزان به این شهر هستند. گزینه‌هایی مانند رزرو هتل ارزان دبی یا خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، رفتن به ارزانترین رستوران ها و مراکز خرید می‌تواند تا حدود زیادی به کاهش هزینه های سفر کمک کند.

خرید بلیط ارزان دبی

برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت دبی مرجعی را پیدا کنید که با ایرلاین های متعدد همکاری دارد و گزینه‌های متعددی را در اختیارتان می‌گذارد. به این ترتیب می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط هواپیما دبی حتی اگر در تعطیلات نوروز باشد، ارزانترین گزینه‌ها را رزرو کنید. همچنین ابزاری در اختیارتان قرار دهد تا نه تنها از آخرین قیمت بلیط هواپیما مطلع شوید، بلکه ارزانترین، گرانترین و متوسط قیمت نیز در دسترس‌تان باشد. در عین حال بتوانید قیمت بلیط را در یک بازه زمانی مشخص یعنی قبل و بعد از تاریخ موردنظر خود مشاهده کنید.

سایت فلای تودی تمام این ابزارها را در اختیارتان قرار می‌دهد، تا حتی در ایام شلوغ سال بتوانید از میان گزینه های متعدد و قیمت های متنوع، ارزان ترین بلیط دبی را خریداری کنید. چه به دنبال بلیط رفت دبی یا بلیط دبی به تهران یا شهرهای دیگر در مسیر برگشت باشید، این سایت بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین امکان رزرو بلیط چارتری دبی که قیمت آن بیشتر وقت‌ها ارزانتر از بلیط سیستمی تمام می‌شود، نیز برایتان در این سایت وجود دارد.

رزرو ارزانترین هتل های دبی

یکی از راهکارهایی که هزینه های سفر را کم می‌کند، اقامت در هتل های ارزان قیمت دبی است. با وجود اینکه دبی را با هتل ها و آسمانخراش‌های لوکس و چندستاره‌اش می‌شناسند، اما در برخی مناطق آن می‌توانید یک محل اقامت ارزان پیدا کنید. هتل های ارزان دبی و هاستل های این شهر هم سطح قابل قبولی از امکانات را ارائه می‌دهند و هم قیمت مناسبی دارند. قید هتل های 4 و 5 ستاره دبی را بزنید و به هتل های 3 ستاره مانند City Star Hotel یا Claridge Hotel با قیمت و کیفیت مناسب بروید.

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان تر هستید، Holiday Inn Express Dubai Airport یک هتل 2 ستاره روبروی فرودگاه بین المللی است که فاصله کوتاهی هم از ایستگاه مترو امارات دارد. هتل های یک ستاره دبی مانند West Hotel نیز در فهرست گزینه های ارزان اقامتی در این شهر قرار می‌گیرند. اما اگر به طور کلی قصد رفتن به هتل در این شهر را ندارید، هاستل های دبی مانند Heartland Hostel بهترین و ارزانترین انتخاب برایتان خواهد بود.

سعی کنید رزرو هتل های دبی را در مناطقی انجام دهید که دسترسی آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی دارند. به این ترتیب به راحتی می‌توانید از هتل به مراکز خرید دبی یا مناطق تفریحی دسترسی داشته باشید.

سفر نوروزی دبی با فلای تودی

خرید انواع بلیط چارتر یا سیستمی دبی و به خصوص رزرو هتل به عنوان دو فاکتور اصلی هزینه های سفر را در سایت فلای تودی انجام دهید. برای تجربه یک سفر ارزان قیمت به دبی وارد سایت فلای تودی و بخش رزرو هتل خارجی شوید. در این بخش اطلاعاتی مانند نام مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، همچنین تعداد نفرات و اتاق را وارد کرده و روی گزینه جست و جوی هتل بزنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام هتل های در دسترس در تاریخ موردنظر شما نمایش داده خواهد شد.

روی نام هر یک از هتل ها که کلیک کنید، جزئیات کامل آن را با بهترین عکس‌ها، موقعیت مکانی، امکانات هتل از مراکز مهم و دیدنی شهر، خدمات و… مشاهده خواهید کرد. در بخش رضایت مهمانان هم می‌توانید از نظر دیگران درباره بخش‌های مختلف هتل مانند نظافت، برخورد پرسنل، موقعیت و… آگاه شوید و با امتیازات داده شده به این بخش‌ها درست‌تر انتخاب کنید.

تخفیفات ویژه هتل دبی در فلای تودی

برای استفاده از هتل های تخفیف دار دبی کافی است روی گزینه تخفیف ویژه فلای تودی در فیلترهای سمت راست صفحه کلیک کنید. هتل های تخفیف‌دار با برچسب مشخص شده و از 10 درصد شروع می‌شود، همچنین برای برخی از هتل ها در صورت اقامت طولانی مدت تخفیفات خوبی در نظر گرفته شده است.

از فیلترهای سایت برای محدود کردن گزینه‌ها و انتخاب بهتر استفاده کنید. می‌توانید محدوده قیمتی هتل های دبی ، کلاس مکان اقامتی (چند ستاره بودن هتل)، نوع مکان اقامتی (هتل، هاستل، هتل آپارتمان و…)، امکانات و… را تعیین کنید.

سفر نوروزی خود را با رزرو بلیط و هتل ارزان دبی در فلای تودی شروع کنید. این سایت نه تنها بهترین قیمت‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات شما خواهد بود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments