آفر ویژه قیمت تور تایلند در لحظه آخر

تایلند را می توان یک دنیای پر از زیبایی های طبیعی و گردشگری دانست. چرا که این کشور به دلیل امکانات و شرایط فوق العاده ای که دارد همچون جواهری در جنوب شرقی آسیا می درخشد. از این رو هر ساله افراد زیادی برای تفریح و گردش تایلند را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند که به همین منظور در برخی اوقات لحظه آخر آفرهای ویژه ای را برای قیمت تور تایلند در نظر می گیرد تا همه افرادی که رویای دیدن این سرزمین پر از شگفتی را در سر می پرورانند بتوانند از آن دیدن کنند. در ادامه می خواهیم در مورد برخی شرایط سفر به تایلند اطلاعاتی را شرح دهیم که قطعا برایتان جذابیت دارد. 

تورهای تایلند

قیمت تورهای تایلند

همانطور که می دانید هزینه هر سفر بستگی به نوع پرواز، نوع هتل و … دارد که به همین منظور قیمت تور تایلند نیز بر اساس برخی ویژگی ها مانند قیمت بلیط هواپیما و قیمت رزرو هتل متغیر می باشد. در این میان هنگام رزرو می بایست توجه داشته باشید که هتل های نزدیک به مرکز شهر از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.

خدمات تور تایلند در سایت لحظه آخر

اگر قصد سفر به تایلند را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا از تورهای لحظه آخر دیدن کنید. چرا که اینگونه سفری به یاد ماندنی با امکانات کامل و بدون دغدغه را تجربه می نمایید.

به طور کلی برخی خدمات تور تایلند در سایت لحظه آخر عبارتند از:

اخذ ویزای تایلند، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی و سیم کارت اعتباری تایلند.

قیمت تور تایلند

هزینه های روزانه در تایلند

به طور کلی هزینه های مصرفی در هر کشور با کشور دیگر متفاوت می باشد که بدین خاطر بهتر است قبل از شروع سفر با جستجو در سایت های مختلف هزینه های احتمالی را برآورد کرده تا در طول سفر با مشکلات کم تری مواجه شویم.

اگر بخواهیم بخشی از هزینه های روزانه سفر به تایلند را برای شما تخمین بزنیم، می توان اینگونه گفت که شما به طور میانگین برای هر وعده غذای 475 بات، برای رفتن به اماکن تفریحی و گردشگری 543 بات، جابه جایی درون شهری 375 بات و برای یک بطری آب 51 بات نیاز خواهید داشت.

فاصله هوایی بین ایران و تایلند چقدر می باشد؟

به جرات می توان گفت که یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین پروازهای خارجی پرواز تهران به تایلند است که طی این مسیر زمانی حدود 9 ساعت و 15 دقیقه طول خواهد کشید.

سفر به تایلند

سفر به تایلند ویزا می خواهد؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، تایلند یکی از کشورهای محبوب در بین گردشگران است که به همین خاطر تهیه ی ویزا برای این کشور نیز بسیار آسان می باشد. در ادامه شرایط تهیه ویزا را برای شما بیان خواهیم کرد.

برای تهیه ویزای تایلند می بایست گردش یک ماه آخر حساب خود را ارائه کرده که مبلغ مانده حساب برای هر نفر باید حداقل 7000000 تومان باشد.

به طور کلی اخذ ویزای تایلند به سه روز کاری زمان احتیاج داشته و مدارک مورد نیاز ویزای تایلند پاسپورت با 7 ماه اعتبار عبارت است از:

 2 قطعه عکس رنگی 3×4، کپی کارت ملی و شناسنامه، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و فرم درخواست ویزای تایلند

آدرس سفارت تایلند در تهران

اگر برای تعطیلات خود برنامه سفر به تایلند  را در سر دارید برای دریافت ویزای سفارت تایلند می بایست به آدرس، بهارستان، پارک امین الدوله، کوچه استقلال، پلاک ۴ مراجعه نمایید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments