کارهایی که بهتر است هنگام شرکت در تور ارزان اروپا انجام دهیم

قاره اروپا به عنوان منشاء تمام انقلاب های مهم در جهان به شمار می آید که بزرگترین کشورهای توسعه یافته را دارد. برگزاری انواع تور ارزان اروپا توسط بسیاری از مراکز گردشگری در داخل کشور انجام می شود که هر کدام شرایط خاصی دارند. افراد مختلفی هستند که علاقه مند به شرکت در تورهای اروپا هستند و می خواهند اطلاعات لازم در مورد نحوه برگزاری این تورها را بدانند. در این مقاله می خواهیم یک دید کلی به اقداماتی داشته باشیم که بهتر است هنگام شرکت در تور انجام دهیم.

آشنایی با فرهنگ مردم اروپا

یکی از نکات مهمی که در تورهای اروپا وجود دارد، نبود مرز بین کشورهای این قاره است. این امر باعث می شود تا افراد خارج از این قاره تصور یکسانی در مورد رفتار تمام کشورهای آن بدانند. در صورتی که اینطور نیست و هر کدام از افراد کشورهای مختلف این قاره دارای ویژگی ها و سنت های مخصوص به خود هستند. مثلا خصلت بارز در مردمان کشور انگلستان، غرور و تکبر است. ایتالیایی ها و فرانسوی ها به دلیل گسترش دنیای مد بین آنها، مردمانی خوش پوش هستند. با کمی بررسی نسبت به هر یک از کشورهای اروپایی می توان نسبت به خصلت های بارز آنها اطلاعات لازم را کسب کرد. این امر باعث می شود تا در هنگام سفر بتوان ارتباطات بهتری با مردمان کشور مقصد برقرار کرد.

آشنایی اولیه با چند اصطلاح زبانی کشور مقصد

یکی از مزیت هایی که در تور اروپا وجود دارد این است که با تسلط بر زبان انگلیسی می توان با مردمان کشورهای مختلف این قاره ارتباط برقرار کرد. ولی در کنار زبان انگلیسی در هر کدام از کشورهای اروپایی، زبان اصلی و محلی آن کشور هم صحبت می شود. کسانی که می خواهند ارتباط بهتری با مردمان کشورهای اروپایی داشته باشند، بهتر است چند اصطلاح ساده در زبان آنها را یاد بگیرند. امروزه استفاده از نرم افزارها و کتاب های یادگیری زبان در سفر این کار را خیلی راحت تر از گذشته کرده است.

اطلاع از وضعیت آب و هوایی کشورهای مقصد در تور اروپا

یکی از موارد مهمی که روی شرایط تورهای اروپا تاثیرگذار است، وضعیت آب و هوایی و فصل سفر به این قاره است. آب و هوای کلی در کشورهای اروپایی معتدل و کوهستانی است. ولی با توجه به موقعیت مکانی هر کشوری، تغییرات دمایی بین مناطق مختلف وجود دارد. بهترین فصل برای مسافرت به این قاره، تابستان است ولی کسانی که می خواهند در زمان خلوت تری به کشورهای اروپایی سفر کنند، پاییز و بهار می تواند انتخاب خوبی باشد. بهتر است حتما قبل از شرکت در تور نسبت به وضعیت آب و هوایی کشور مقصد اطلاعات لازم را کسب کنید. با کسب اطلاعات درست از آب و هوای مقصد می توانید مجهزتر در تور شرکت کنید.

موارد مهم قبل از شرکت در تورهای اروپا

  • همراه داشتن واحد پول دلار یا یورو الزامی است و بهتر است در نظر گرفته شود.
  • مدارک مورد نیاز سفر را همراه داشته و در صورت امکان از آنها کپی داشته باشید.
  • مقدار بار مجاز خود در سفر را چک کنید.
  • نقشه قاره اروپا و کشورهای مقصد را همراه داشته باشید.

نکات مهم بعد از شرکت در تور

برگزاری تور ارزان اروپا توسط هر کدام از شرکت های گردشگری با ارائه خدمات مختلفی همراه است. همراهی لیدر مناسب برای دادن اطلاعات لازم و راهنمایی های درست یکی از این خدمات می باشد. با وجود تمام خدماتی که در تور های اروپا ارائه می شود، ما به چند نکته مهم که باعث ایجاد شرایط راحت تر در تور برای مسافران می شود، اشاره می کنیم.

توجه به اختلاف ساعت کشور مقصد

ساعت های طولانی در مسافرت های هوایی همیشه باعث خستگی و کلافه بودن مسافران می شود. با توجه به مسافت زیاد بین قاره اروپا با کشورهای آسیایی، چنین شرایطی برای مسافران تورهای اروپا وجود دارد. بهتر است قبل از سفر با توجه به ساعت پرواز تور نسبت به اختلاف ساعت کشور مقصد خود اطلاعات لازم را کسب کنید. این امر باعث می شود تا بتوانید یک برنامه ریزی درست داشته باشید.

آشنایی لازم با محل اقامتی خود در شهر مقصد

تور اروپا با شرایط و مدت زمان های مختلفی برگزار می شود. در بعضی از این تورها مقصد فقط یک کشور است و گاهی چند کشور مختلف در برنامه تور قرار دارند. در هر کدام از این شرایط نیز معمولا لیدر تور، راهنمایی های لازم برای آشنایی با مکان سفر را به مسافران میدهد. ولی برای اینکه بتوانید ارتباط بهتری با محیط و مکان خود بگیرید، بهتر است یک آشنایی کلی با محل اقامت خود داشته باشید. یعنی بتوانید به تنهایی نیز با انسان ها و شرایط مکانی مقصد ارتباط برقرار کنید.

کشورهای پیشنهادی برای انتخاب تورهای اروپایی

تورهای اروپا شامل کشورهای مختلفی است که در اروپای شرقی و غربی قرار دارند. یکی از تورهای مناسب در این گروه، تور استانبول ارزان است که توسط بسیاری از مراکز گردشگری در داخل کشور برگزار می شود. موقعیت جغرافیایی شهر استانبول واقع در کشور ترکیه به گونه ای است که قسمتی از آن در قاره اروپا قرار گرفته است. با توجه به نزدیک بودن مسافت کشور ترکیه و همچنین فرهنگ نزدیک آن با ایران، یکی از بهترین مقصدهای پیشنهادی در تور اروپا به شمار می آید.

کشورهای اروپای شرقی نیز دارای جاذبه های بسیار زیادی هستند که می توانند برای بسیاری از مسافران جذاب باشد. کسانی که قصد سفر به مکان های دنج و با هزینه کمتر را دارند، کشورهای اروپای شرقی می تواند انتخاب خوبی برای یک تعطیلات جذاب باشد.

NPK برگزار کننده انواع تور اروپا

برای اطلاع از تورهای اروپا به کشورهای مختلف و یا تورهای پرطرفدار خارجی در آسیا مثل تور ارزان ارمنستان و لحظه آخری، می توانید از شرایط تورهای منحصر به فرد NPK استفاده کنید. این سایت برگزار کننده انواع تورهای داخلی و خارجی با شرایط متنوع است. تعداد بالای تور با شرایط گوناگون باعث می شود تا افراد بتوانند متناسب با شرایط خود از برنامه های سفر استفاده کنند. اطلاعات کامل هر کدام از تورهای اروپایی در داخل لیست منو سایت قرار داده شده است.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments