پروازهای ارزان خارجی با تخفیف ویژه، فلای تودی

سفر خارجی در هر فصلی از سال و به ویژه تعطیلات طولانی‌مدت لذتبخش است. استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد نه تنها برای ایرانی‌ها، بلکه برای بسیاری از گردشگران جهان به شمار می‌رود. برای سفر به این مقصد مشهور به یک بلیط استانبول و رزرو هتلی با مناسب‌ترین قیمت نیاز دارید. به هر حال فرقی نمی‌کند مقصد استانبول باشد یا هر شهر دیگری، پروازهای ارزان خارجی را با تخفیف ویژه فلای تودی رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان برای سفر به استانبول از نظر آب و هوا، آوریل تا می (فروردین تا خرداد) و سپتامبر تا نوامبر (شهریور تا اوایل آذر) است. در این ماه‌ها از گرمای تابستان و از سرمای زمستان فاصله دارید. البته تابستان‌های گرم استانبول مانع ورود مسافر به این شهر نشده است، چراکه جشنواره‌ها و کنسرت‌های زیادی در آن برگزار می‌شود. همچنین در تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، استانبول شهر شلوغ و پرمسافری می‌شود. اگر به دنبال سفر ارزان به استانبول هستید، زمستان می‌تواند بهترین فصل باشد. در این فصل هم پیدا کردن بلیط استانبول ارزان کار سختی نیست و هم بسیاری از هتل ها را می‌توانید با بهترین قیمت رزرو کنید.

به طور کلی، بهترین زمان سفر به شهر استانبول بسته به هدف شما دارد. اگر به دنبال خرید و تخفیف هستید، خرید کریسمس و حتی حراج‌های عید فطر می‌تواند بهترین گزینه‌ برایتان باشد. حراج های استانبول در فصل از اواسط آذر شروع و تا دی ماه ادامه دارد.

چه زمانی می‌توان بلیط ارزان استانبول خرید؟

هزینه سفر به استانبول بسته به اینکه چه فصلی را برای سفر انتخاب کنید، متفاوت است. همانطور که گفتیم برای سفر ارزان به این شهر باید قید های سیزن را بزنید. در این فصول هم قیمت هتل های استانبول گرانتر می‌شود و هم پیدا کردن بلیط لحظه آخری یا چارتر ارزان آسانی نیست.

این روزها هزینه سفر بالا رفته و بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم با کمترین قیمت سفر کنیم. بنابراین فصل های کم مسافر یا به اصطلاح low season بهترین زمان سفر به استانبول محسوب می‌شوند. حتی اگر خوش‌شانس باشید بلیط های لحظه آخری استانبول را با بهترین قیمت پیدا خواهید کرد. البته برای استفاده از این نوع بلیط، همیشه باید چمدان‌تان بسته باشد تا در اولین فرصت عازم فرودگاه شوید.

از کجا ارزانترین بلیط استانبول بخریم؟

برای رزرو بلیط هواپیما با ارزانترین قیمت یک منبع مناسب پیدا کنید که هم بهترین نرخ را در اختیارتان قرار دهد و هم ابزارهایی که با آن بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. این روزها وجود منابع متعدد و انبوه اطلاعات با قیمت‌های متنوع گاهی به جای کمک کردن به ما باعث سردرگمی می‌شوند. از این رو، پیدا کردن یک منبع مناسب و معتبر برای خرید بلیط و حتی رزرو هتل اولین کاری است که باید انجام دهیم.

این منبع باید ساده و کاربرپسند باشد و با اطلاعات دسته‌بندی شده، امکان جست و جوی سریع و آسان را در اختیار کاربر قرار دهد. برای مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما استانبول را دارید، سایتی که بتواند امکان خرید از معتبرترین ایرلاین ها را فراهم کند و همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها را در اختیارتان قرار دهد، همیشه بهترین گزینه است. فلای تودی هم ارزانترین قیمت بلیط استانبول را در اختیارتان قرار می‌دهد و هم با استفاده از ابزارهای آن می‌توانید در یک محدوده زمانی مشخص نرخ پروازها را بررسی کنید. به این ترتیب، زمانی که بلیط ارزان موردنظر خود را پیدا کردید، بلافاصله رزرو خود را انجام دهید.

رزرو هتل استانبول با فلای تودی

قیمت رزرو هتل در استانبول به عوامل متعددی مانند درجه هتل (چند ستاره بودن آن)، موقعیت مکانی، نزدیکی آن به جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. از میان بهترین هتل های ارزان استانبول می‌توانید Sultan Hostel، Taksim City Hostel و Reydel Hotel را در فهرست خود قرار دهید.

برای رزرو ارزانترین هتل های استانبول کافی است وارد سایت فلای تودی شوید و به بخش هتل خارجی بروید. در این بخش با ورود اطلاعاتی مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد نفرات و تعداد اتاق، هتل های در دسترس در تاریخ انتخابی خود را مشاهده خواهید کرد. قیمت هتل های استانبول از ارزانترین به گرانترین است، بنابراین اولین گزینه ارزانترین هتل به شمار می‌رود.

با کلیک روی نام هر یک از هتل ها تمام اطلاعات و جزئیات مربوط به آن مانند موقعیت مکانی، عکس‌ها، قوانین و مقررات و… به نمایش درمی‌آید. اگر به دنبال رزرو ارزانترین هتل های استانبول هستید، از فیلترهای سمت راست صفحه محدوده قیمتی خود را مشخص کنید. همچنین قید هتل های 5 و 4 ستاره لوکس را بزنید و به سراغ هاستل‌ها و هتل‌هایی با درجه‌های پایین‌تر اما با کیفیت خوب بروید.

گزینه تخفیف ویژه هتل های استانبول در سایت را از دست ندهید، به این ترتیب تمام هتل های تخفیف دار این شهر را که گاهی تا 80 درصد نیز ارائه می‌شود، مشاهده خواهید کرد. در نهایت با یک مقایسه ساده میان قیمت و خدمات اقامتگاه رزور خود را انجام دهید، هزینه را بپردازید تا بلافاصله واچر هتل برایتان ارسال شود.

چرا رزرو ارزانترین پروازهای خارجی در فلای تودی؟

فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت بلیط هواپیما به شمار می‌رود. در این سایت هم می‌توانید از معتبرترین ایرلاین‌ها پرواز خود را خریداری کرده و هم گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما را دریافت کنید. دقت، سرعت و امنیت در خرید پروازهای خارجی در این سایت بالاست و برای رزرو بلیط فقط به یک کارت شتاب نیاز دارید.

انواع بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری در اختیارتان قرار دارد و بدون واسطه بهترین نرخ پرواز در اختیارتان شماست. از سیستم اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما در این سایت بهره‌مند شوید. برای استفاده از این سیستم فقط باید ایمیل خود را در سایت ثبت کنید تا هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به اطلاع شما برسد.

همچنین نمودار و تقویم قیمتی در سایت، تکنیک پیدا کردن ارزانترین بلیط پروازهای خارجی را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از تقویم قیمتی تمام پروازهای ارزان در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود. نمودار قیمتی فلای تودی کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین به یک بررسی ساده برای رزرو ارزان بلیط هواپیما و شاید کمی جابجایی در زمان پرواز نیاز دارید.

فلای تودی یک مرجع آنلاین و معتبر برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است که پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments