از دریچه هتل اسپیناس‌پالاس تهران ٢۵٠ دهه از تاریخ ایران را ببینید

اگر مقصد سفر تفریحی یا کاری شما پایتخت و کشف جاذبه‌های این شهر است و می‌خواهید اقامتی آسوده را در بلندی این شهر داشته باشید پیشنهاد سفربازی سامانه رزرو آنلاین انواع هتل و اقامتگاه برای رزرو هتل در تهران به شما، هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس است. تماشای شهری به قدمت بیش از ٢۵٠ دهه از تاریخ ایران از منطقه شمال تهران، به طور حتم دریچه‌ای متفاوت را به روی شما خواهد گشود.

شما با انتخاب هتل اسپیناس‌پالاس تهران در بهشتی آرام قرار می‌گیرید که برای سلیقه‌ها و انتظارات مختلف، خدمات لوکس و متفاوتی را تدارک دیده است. برای ساخت این هتل از طراحی خاص معاصر و معماری حیرت‌انگیز گذشته الهام گرفته شده تا چشمان شما در زمان اقامت نیز نظاره‌گر زیبایی‌های این کلان‌شهر جذاب باشد. احتمالا برای همین هم در نام‌گذاری این هتل واژه «کاخ» را برگزیده‌اند.

شما با رزرو هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس تهران و ورود به این کاخ چشم‌نواز در همان ابتدا شکوه لابی هتل، شگرف فضاهای عمومی و مجهز و استاندارد بودن اتاق‌ها را متوجه خواهید شد؛ از این روست که اقامت در این هتل همیشه موجب به جاماندن خاطرات فراموش‌نشدنی برای مهمانان خارجی و ایرانی شده است.

سفربازی به شما کمک می‌کند تا انتخابی بهتر در رزرو اتاق یا سوئیت در هتل اسپیناس‌پالاس تهران داشته باشید چراکه امکانات رفاهی و تفریحی این هتل متعدد و متنوع بوده و بهتر است با یک نگاه اجمالی و دقیق اقامتی مطابق با خواسته‌ها و نیازهای خود داشته باشید.

اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار، رویال خانوادگی، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر، سوئیت رویال، سوئیت سیگنچر پالاس و سوئیت اسکای بازه انتخابی شما برای رزرو جا در این هتل است که تنوع خدمات هر یک از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها دست شما را برای رزرو بهتر باز گذاشته است.

تنوع اتاق و سوئیت در هتل اسپیناس‌پالاس

اتاق دبل استاندارد تلفیقی از معماری مدرنیته و سنت است برای همین همزمان با چشم‌نوازی، راحتی را هم برای شما به ارمغان می آورد. این اتاق از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال‌های تلویزیونی بین‌المللی، اینترنت، تخت دونفره دبل و سرویس بهداشتی و حمام بهره‌مند است.

اگر در سفرتان به شهر تهران به دنبال اتاق دونفره تویین هستید، پیشنهاد سفربازی به شما انتخاب اتاق تویین استاندارد است. این اتاق ها شامل سیستم های تهویه مطبوع هوا، تلویزیون مسطح به همراه کانال های داخلی و بین المللی، اینترنت و سرویس بهداشتی و حمام است. این اتاق ها به دلیل استفاده از ترکیبات مدرن و سنتی در طراحی خود علاوه بر جذابیت، اقامتی آسوده را برای شما فراهم می کند.

هتل اسپیناس‌پالاس برای آن دسته از مهمانانی هم که از دیدن شکوه و عظمت فرهنگ و سنت لذت می‌برند نیز اتاق ویژه‌ای را تدارک دیده است. اتاق خانوادگی رویال با دکوراسیونی متفاوت برای آن‌هایی است که با اعضای خانواده می‌خواهند از امکانات و تجهیزات ویژه این هتل بهره‌مند شوند و لحظه‌هایی رویایی را برای خود ماندگار کنند.

نگاه مجموعه اسپیناس‌پالاس آنقدر همه‌جانبه بوده که به گردشگرانی هم اندیشیده که می‌خواهند در هنگام اقامت از تماشای رشته کوه‌های البرز لذت ببرند. برای این دسته از مهمانان، سفربازی اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی را پیشنهاد می‌کند. این اتاق برای خانواده‌هایی است که فرزندان کم سن و سال دارند یا مهمان‌هایی که به صورت گروهی سفر می‌کنند.

اگر تا اینجای کار هنوز آن اتاق یا سوئیت مدنظر شما معرفی نشده پیشنهاد ما این است که نگاهی هم به ویژگی‌های سوئیت جونیور داشته باشید. این واحدها با طراحی منحصربه‌فرد با هدف جلب رضایت مهمانان و به منظور جذابیت ظاهری هرچه بیشتر صورت پذیرفته است. فقط در همین حد بدانید که آرامش در جای جای این سوئیت‌ها موج و اقامتی متفاوت را برای شما تهران رقم می‌زند.

سوئیت‌های هتل اسپیناس‌پالاس به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود؛ سوئیت سیگنچر نیز با پرده‌های مجلل و لوازم پر زرق و برق و لوکس رنگ و بوی ایرانی را به در و دیوار محل اقامت شما پاشیده است. شما خوابی خوش را در این سوئیت‌ها تجربه خواهید کرد چون اتاق خواب این سوئیت، بزرگ، جادار و راحت است. همچنین اتاق نشیمن جداگانه‌ای با مبلمان شیک و خاص طراحی شده است.

البته سفربازی همچنان برای شما به‌منظور رزرو سوئیت در هتل اسپیناس‌پالاس پیشنهادهای دیگری هم دارد. سوئیت رویال ویژه کسانی است که در سفر به تهران می‌خواهند احساس سلبریتی بودن را هم تجربه کنند! درست خواندید؛ چیدمان امکانات و تجهیزاتی این واحدها به گونه‌ای است که به مجلل‌ترین شکل ممکن کنار هم قرار گرفته‌اند تا شما آرامشی بی‌نظیر را در شمال تهران تجربه کنید.

اگر برای اقامت و مشاهده و رزرو انواع هتل در تهران به دنبال شکوه و عظمت ایرانی هستید دست نگه دارید! پیشنهاد سفربازی به شما سوئیت سیگنچر پالاس است که دارای اتاق خواب‌های بزرگ، جادار و راحت و اتاق نشیمن جداگانه به پرده‌های مجلل آراسته است.  وسایل و لوازم لوکس و همچنین یک بالکن از دیگر امکانات سوئیت سیگنچر پالاس هتل اسپیناس‌پالاس تهران است.

اما این هتل پیشنهاد فوق‌العاده‌ای هم دارد؛ سوئیت اسکای اسپیناس‌پالاس در مرتفع‌ترین نقطه هتل در یک طبقه مستقل قرار گرفته است که حتی دست‌اندرکاران این مجموعه می‌گویند «این سوئیت مرتفع‌ترین سوئیت تهران است». این سوئیت به همه نیازهایی که شما از یک سوئیت مجلل دارید، پاسخ می‌دهد.

سرو غذاهایی لذیذ در رستوران‌های اسپیناس‌پالاس

نوبتی هم باشد نوبت صرف وعده‌های غذایی در هتل اسپیناس‌پالاس تهران است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید طعم خوش صبحانه‌، ناهار و شامی لذیذ را در رستوران‌های مختلف مزه مزه کنید؛ رستوران اسکای لانژ، رستوران لاتون، مکانی مدرن ایرانی و بین‌المللی و رستوران دیبا با فضایی سنتی ایرانی در این هتل هستند تا شما طبق آنچه که می‌خواهید دست به انتخاب بزنید.

سفربازی به شما پیشنهاد می‌کند تا حتما نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع و میان وعده‌های سبک، مافین و انواع شیرینی‌های خوشمزه کافه سان ست هتل اسپیناس‌پالاس را هم تجربه کنید و از قرار گرفتن در فضایی زیبا با چشم‌انداز بکری از تهران لذت ببرید.

شبی به‌یادمانی از تولد یا ازدواج در هتل اسپیناس‌پالاس

هتل اسپیناس‌پالاس همچنان پیشنهادهای ویژه‌ای دارد. این هتل به‌منظور مراسم‌های تولد و ازدواج شما نیز فضاهای خاص و متفاوتی را آماده کرده تا شبی به یادماندنی را در کنار عزیزان خود سپری کنید.

اگر هم به دنبال فضایی برای برگزاری جلسه‌های کاری خود هستید پیشنهاد سفربازی همچنان به شما هتل اسپیناس‌پالاس است چراکه این مجموعه خارق‌العاده‌ترین تصورات شما از یک جلسه را در فضایی لوکس با امکاناتی پیشرفته و باکیفیت فراهم کرده‌اند.

تجربه آرامش و جوانی در مرکز سلامت اسپیناس‌پالاس

هتل اسپیناس‌پالاس تهران برای اجرای هدف‌های مختلفی همچون سفر، مراسم ویژه و جلسات کاری طراحی شده؛ البته آن‌هایی هم که به دنبال دریافت خدمات سلامتی و زیبایی هستند می‌توانند از مرکز سلامت این هتل برای تجربه حس آرامش و جوانی بهره‌مند شوند تا ساعاتی را به دور از شلوغی و آلودگی شهر سپری کنند.

همه این‌ها تنها بیان بخشی از ویژگی‌ها و خدمات هتل اسپیناس‌پالاس تهران است. سفربازی به شما اطمینان می‌دهد با رزرو این هتل شما به رویاهایتان رنگ واقعیت خواهید پاشید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
الهام
الهام
1 سال گذشته

سوئیت های این هتل خیلی جذابه

الهه
الهه
1 سال گذشته

خیلی دوست دارم اقامت تو این هتل رو تجربه کنم

آیناز حیدری
آیناز حیدری
1 سال گذشته

هتل خوبیه ولی باید به سرویس دهی بیشتر دقت کنن

مطهره
مطهره
1 سال گذشته

صبحانه هتل اسپیناس پالاس رو دوست داشتم

زهرا
زهرا
1 سال گذشته

هیچی مثل اسپیناس نمیشه 😍

حسام
حسام
1 سال گذشته

چقدر توضیحات جالب و کامل بود حتما برای مسافرت این هتل رو‌انتخاب میکنم