برای سفر به ترکیه بهترین هتل های استانبول را بشناسید

اگر قصد سفر به استانبول دارید، باید برای اقامت در یک مکان خوب برنامه‌ریزی کنید. خوشبختانه استانبول به دلیل این که چهارراه ارتباطی شرق و غرب است و سالانه گردشگران بسیاری را در خود جای می‌دهد، پر از هتل و اقامتگاه در سطوح مختلف از هتل‌های پنج ستاره گرفته تا بوتیک هتل و خوابگاه و مسافرخانه است. این موضوع باعث می‌شود که شما وقتی بخواهید بسته به بودجه‌ی خود هتل یا اقامتگاهی را انتخاب کنید، دستتان باز باشد و در میان گزینه‌های فراوان، امکان انتخاب‌های متعددی را داشته باشید. در اینجا با بهترین هتل های استانبول آشنا شوید. 

آیا هتل طراحی گریت فورچون  مرکز اسپا دارد؟

هتل طراحی گریت فورچون (Great Fortune Design Hotel) یک هتل پنج ستاره به همراه یک مرکز اسپا اسپا است که در 200 متری ستون کنستانتین قرار دارد و دارای یک سالن اجتماعات مشترک و پارکینگ خصوصی است. این هتل دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که دسترسی مهمانان به جاذبه‌های گردشگری مهم بسیار عالی است، کارکنان این هتل بسیار گرم و صمیمی هستند و اگر از آنها درخواستی داشته باشید، در انجام آن به شما کمک می‌کنند.

هتل طراحی آنتوسا  دارای مناظر بی‌نظیری از شهر است

هتل طراحی آنتوسا (Antusa Design Hotel) که دارای یک کافه و مرکز اسپا است، چشم‌انداز زیبایی از شهر استانبول قدیم دارد و تنها در 300 متری آب انبار معروف باسیلیکا واقع شده و محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی نزدیک به هتل هستند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر آن اشاره کرد. صبحانه‌های هتل آنتوسا بسیار تازه و خوشمزه است و خدمات بسیار خوب، از جمله ترانسفر فرودگاهی به هتل یکی از مزایای آن است. با خرید بلیط تهران استانبول شما می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.

هتل رادیسون بلو با یک باغ زیبا

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel) دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، کافه و یک باغ بسیار زیبا است. این هتل با داشتن اتاق‌های خانوادگی و بالکن‌های آفتابگیر فضای جذابی را برای مهمانان فراهم می‌کند. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل است. اینجا یک هتل زیبا در وسط باغی است که شما را از هرج و مرج و شلوغی شهر دور نگاه می‌دارد.

هتل مسرت پالاس  در کدام بخش استانبول است؟

هتل مسرت پالاس (Meserret Palace Hotel) در منطقه‌ی فاتح استانبول واقع شده است و در 850 متری ایاصوفیه و 450 متری بازار ادویه قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر مکان اشاره کرد. این اقامتگاه یک سالن اجتماعات مشترک و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. همه‌ی اتاق‌ها به سبک عثمانی طراحی شده‌اند و دارای امکانات مدرن هستند. همه‌ی واحدها مجهز به تهویه‌ی مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و کمد هستند.

هتل‌های دوسو دوسی در بخش شهر قدیمی استانبول قرار دارد

شما می‌توانید پس از یک روز شلوغ و پر از گشت‌وگذار در استانبول، در حمام ترکی سنتی، سونای خشک و بخار هتل دوسو دوسی (Dosso Dossi Hotels) استراحت کنید. هتل دارای جلسات ماساژ سنتی و مدرن است که در صورت درخواست برای شما ارائه شده و کمک می‌کند تا خستگی پیاده‌روی در استانبول را از تنتان بیرون کنید و یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز نیز دارد. غذا بسیار خوب است و اتاق‎ها تمیز هستند.

هتل شانگری-لا بسفروس در بخش اروپایی

هتل شانگری-لا بسفروس (Shangri-La Bosphorus) بین کاخ دولما باغچه و موزه‌ی نیروی دریایی در سواحل اروپایی بسفر واقع شده است. این هتل مجلل دارای استخر سرپوشیده، اسپا و اتاق‌هایی بزرگ با دکوراسیون زیبا و امکانات مدرن است. حمام هتل بسیار زیبا است و در درون آینه‌ی آن، یک صفحه‌ی تلویزیون قرار دارد. این هتل در بخش اروپایی ترکیه است و فاصله‌ی شما با آن تنها یک بلیط هواپیما است.

هتل ووگ سوپریم به کدام جاذبه‌های گردشگری نزدیک است؟

هتل ووگ سوپریم (Vogue Hotel Supreme) که در منطقه‌ی فاتح استانبول واقع شده است، در 40 متری آب انبار باسیلیکا سیسترن، 400 متری ایاصوفیه و 350 متری مسجد آبی واقع شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ساختمان اشاره کرد. این هتل به جاذبه‌های گردشگری محبوب دیگری مانند بازار ادویه، مسجد سلیمانیه و برج گالاتا نزدیک است.

هتل پرا پالاس یک کاخ تاریخی است

کاخ پرا (Pera Palace)که در سال 1892 توسط معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری تأسیس شد، یک هتل خاص است و می‌توان آن را مثل موزه‌ای به حساب آورد که با سبک‌های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی طراحی شده است. این هتل مناظر فوق‌العاده‌ای از شاخ طلایی استانبول را به شما ارائه می‎دهد و دارای یک استخر سرپوشیده، اتاق‎های مجلل با منظره‌ی شهر در منطقه‌ی تاریخی پرای استانبول است.

عمارت بسیار مجلل هاگیا صوفیه

هر اتاق در عمارت هاگیا صوفیه (Hagia Sofia Mansions Istanbul) با مبلمان سبک باروک، نورپردازی ظریف و آثار هنری، به یک شاهکار تبدیل شده است. همه‌ی اتاق‌ها دارای مینی بار و حمام اختصاصی هستند که دارای حمام ترکی و وان‌های بزرگ است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل‌، با تصاویر زیبایی از آثار هنری و نورپردازی، کمد‌های چوبی زیبا و دیوارهای با تزئینات فراوان، تجربه‌ای از یک اقامت عالی را برای شما فراهم می‌کنند. سوئیت‌ها از طریق یک سرسرای زیبا وارد یک منطقه‌ی نشیمن بزرگ می‌شوند که چشم‌اندازی از محوطه‌ی آرام عمارت را ارائه می‌دهد. اقامت در این ملک به خودی خود باعث می‌شود که استانبول اصیل را تجربه کنید.

هتل آرکادیا بلو در کجای استانبول است؟

هتل آرکادیا بلو (Hotel Arcadia Blue Istanbul) در قلب منطقه‌ی تاریخی سلطان احمد واقع شده و دارای یک رستوران روی پشت بام با چشم‌انداز پانوراما از دریای مرمره است. این هتل دارای اسپا، وای فای رایگان، اتاق‌هایی با تهویه‌ی مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای است. کارکنان بسیار خوش‌برخورد اقامت در این هتل را به یک تجربه‎ی عالی تبدیل می‎کنند. اتاق‌ها بسیار تمیز هستند و خدمات اتاق بسیار خوب و به موقع است

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments