تور تهرانگردی به انگلیسی ؛ چرا تهران را انگلیسی بگردیم؟

تا به‌حال تصور کردید از موزه‌ی آبگینه‌ی تهران دیدن کنید و تور لیدرتان به زبان انگلیسی برایتان درباره‌ی تاریخچه، جزئیات ساخت و کاربری این بنا صحبت کند؟ شما به زبان انگلیسی درباره‌ی معماری موزه سوال بپرسید و تور لیدر هم به انگلیسی پاسخ بدهد؟ شاید فکر کنید شما که انگلیسی‌زبان نیستید و به‌راحتی می‌توانید فارسی صحبت کنید و چه نیازی به تور لیدر انگلیسی زبان دارید و اصلا چرا باید تهران را انگلیسی بگردیم؟

یکی از راه‌های تقویت زبان انگلیسی، قرار گرفتن در محیط واقعی و خارج از کلاس درس است. چه بهتر که تهرانگردی و گردشگری باشد! هم فال و هم تماشا! به یک مکان دیدنی سر می‌زنید و تور لیدر انگلیسی‌زبان اطلاعات ارزشمندی از این مکان در اختیارتان می‌گذارد و بخش شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی‌تان هم که تقویت می‌شود؛ کلی دوست و همراه پیدا می‌کنید و اعتماد به‌نفستان در زمان مکالمه به زبان انگلیسی بیشتر می‌شود.

اهمیت تهرانگردی به انگلیسی به‌قدری زیاد است که در این مطلب قصد داریم درباره‌ی این موضوع بیشتر صحبت کنیم. اگر برای شما هم دانستن اطلاعاتی درباره‌ی تور تهرانگردی به انگلیسی اهمیت دارد با ما همراه باشید.

نکته‌هایی که باید در انتخاب تور تهرانگردی به انگلیسی به آن‌ها توجه کنید

تورهای تهرانگردی به انگلیسی این‌روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و زبان‌آموزان علاقه‌ی زیادی به شرکت در این برنامه‌ها از خود نشان می‌دهند. موسسه‌های زیادی هم تورهای تهرانگردی به انگلیسی برگزار می‌کنند و افراد با شرکت در این برنامه‌های مفرح، هم از سفری آموزشی لذت می‌برند، و هم زبان انگلیسی خود را تقویت می‌کنند. شرکت در تور انگلیسی مزیت‌های دیگری هم دارد؛ مثلا تقویت مکالمه به زبان انگلیسی، آشنایی با لهجه‌های متنوع دیگر گردشگران، تمرین نظم و انجام کارهای گروهی، افزایش اعتماد به‌نفس از طریق صحبت کردن در جمع و غیره. تلاش ما این است نکته‌های مهمی را که باید در انتخاب تور تهرانگردی به انگلیسی رعایت کنید نام ببریم تا در انتخاب تور تهرانگردی مناسب کمکتان کرده باشیم.

  1. لیدرهای کاربلد

لیدرهای تور انگلیسی باید هم مدرسان زبان باشند تا بتوانند مفاهیم را به گردشگران انتقال بدهند؛ هم باید راهنمایان خوبی باشند و بتوانند به سوالات زبان‌آموزان پاسخ بدهند و افراد را مدیریت کنند. برای این موضوع موسساتی برتر به‌شمار می‌روند که تور لیدرهایی باسابقه تدریس برای راهنمایی و تهرانگردی به زبان انگلیسی انتخاب می‌کنند.

  1. ارائه به زبان انگلیسی

دیگر نکته در انتخاب موسسه مناسب این است که در تمام مدت باید به زبان انگلیسی توجه شود و زبان مرسوم بازدیدها کاملا به زبان انگلیسی باشد تا زبان‌آموزان تصور کنند در محیطی کاملا انگلیسی زبان و در نقش یه توریست از مکان موردنظر بازدید می‌کنند.

  1. تقویت مکالمه

شرکت در برنامه‌های تور تهرانگردی به انگلیسی این مزیت را دارد که به تقویت مکالمه‌ی زبان خود بپردازید. زمانی که قصد می‌کنید تهران را انگلیسی بگردید به این موضوع توجه کنید که تسلط بر مکالمه انگلیسی با تمرین و تکرار به‌دست می‌آید و چه جایی بهتر از تور انگلیسی برای تقویت مکالمه زبانتان؟

  1. بیمه برای گردشگران

موضوعی که همیشه درباره‌ی گردشگری مطرح است مربوط به بیمه‌ی حوادث گردشگران است. همه‌ی موسسات گردشگری موظفند توریست‌ها را بیمه کنند و ربطی به سفر درون‌شهری مانند تهرانگردی یا سفر بیرون‌شهری مانند بازدید از آبشار یا کویر ندارد. چرا که احتمال وقوع حادثه همیشه وجود دارد و در زمان انتخاب موسسه یادتان باشد که از وظایف موسسه برگزارکننده‌ی تور انگلیسی حفظ جان شماست.

چرا با سفیر تهران را انگلیسی بگردیم؟

موسسه سفیر برای ایجاد تجربه‌ی شیرین و متفاوت از یادگیری زبان در فضایی شاد و در محیطی واقعی تورهای تهرانگردی به زبان انگلیسی برگزار می‌کند. مخاطبان تورهای انگلیسی سفیر فقط زبان‌آموزانش نیستند و شما نیز می‌توانید در این تورها شرکت کنید و از بودن در محیطی تفریحی و آموزشی کمال استفاده را ببرید. تور انگلیسی در موسسه سفیر مزیت‌های رقابتی زیادی دارد که در ادامه به مهمترینِ آن‌ها می‌پردازیم:

اول: لیدرهای حرفه‌ای انگلیسی

همان‌طور که گفتیم تور لیدرهای انگلیسی زبان باید هم سابقه‌ی کار طولانی در آموزش زبان انگلیسی داشته باشند هم راهنمای مسیر و مدیر باشند. تورلیدرهای سفیر اساتیدی باسابقه در تدریس هستند که می‌توانند به‌خوبی به گردشگران اطلاعات بدهند و در عین حال تورلیدر باشند و برنامه‌ی تهرانگردی را مدیریت کنند.

دوم: ارائه‌ی مطالب به زبان انگلیسی

سفیر خود را موظف می‌داند در تمام مدت بازدید مطالب را به زبان انگلیسی ارائه دهد و حضور در محیطی واقعی را برای زبان‌آموزان شبیه‌سازی کند. همچنین از قبل اطلاعات در کلاس آموزشی به گردشگران داده می‌شود تا همه‌ی افراد با هم از تور انگلیسی لذت ببرند.

سوم: تقویت مکالمه انگلیسی

بهت است لغات تخصصی گردشگری را حین بازدید از مکان موردنظر استفاده کنید تا مکالمه‌ی زبان انگلیسی خود را تقویت کرده باشید. تمرین در محیط واقعی و خارج از کلاس درس روی حفظ آموخته‌های جدید تاثیری دوچندان دارد.

چهارم: بیمه گردشگری و پذیرایی

حفظ جان گردشگران موضوع بسیار مهمی است و همه‌ی موسسات گردشگری موظف به تامین امنیت و حفظ جان افراد هستند. همه‌ی شرکت‌های گردشگی موظفند توریست‌های خود را بیمه کنند. سفیر علاوه‌بر تامین حفظ جان افراد از طریق تحت پوشش قراردادن شرکت‌کنندگان، تامین پذیرایی و میان وعده‌ی آن‌ها را نیز برعهده می‌گیرد تا زبان‌آموزان بدون نگرانی و با خیال راحت روی تور انگلیسی خود تمرکز کنند.

پنجم: ارائه‌ی دفترچه‌ی آموزشی

دفترچه‌ی آموزشی تور انگلیسی سفیر شامل اطلاعاتی است که قرار است در محل بازدید به افراد داده شود. این دفترچه‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا پیش از شروع بازدید با اصطلاحات تخصصی آشنا شوند. گفتنی است اطلاعات دفترچه آموزشی سفیر پیش از بازدید، حین بازدید و پس از آن با زبان‌آموزان تمرین می‌شود تا اطلاعات ملکه‌ی ذهنشان شود.

ششم: فعالیت‌های سرگرم‌کننده

تور تهرانگردی به انگلیسی و بازدید از مکانی دیدنی را فعالیتی جذاب مانند بازی گروهی کامل می‌کند. سفیر با گنجاندن بازی‌های گروهی در برنامه‌ی تور تهرانگردی به انگلیسی تلاش می‌کند زبان‌آموزان ساعاتی خوش را در کنار یکدیگر داشته باشند.

تهران‌گردی به زبان انگلیسی با سفیر؛ یک‌تیر و دو نشان

در این مطلب از اهمیت تقویت زبان با استفاده از قرارگیری در محیط‌های واقعی مانند تور تهرانگردی به انگلیسی گفتیم و در ادامه نکته‌هایی را برای انتخاب موسسه‌ی مناسب برگزارکننده تور تهرانگردی به انگلیسی بیان کردیم. در پایان تور تهرانگردی به انگلیسی موسسه سفیر را معرفی کردیم و روی نکات مثبتی که سفیر برای زبان‌آموزانش درنظر گرفته است تاکید کردیم. حالا می‌توانید با خیالی آسوده تور تهرانگردی مدنظرتان را انتخاب کنید و از بودن در جمع مشتاقان گردشگری به زبان انگلیسی لذت ببرید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments