در تور سه روزه کیش سفرمارکت از کدام جاذبه‌ها دیدن کنیم؟

جزیره رویایی کیش، با تمام مناظر طبیعی و جذاب و امکانات تفریحی‌ای که آن را به یک جزیره لوکس در دل خلیج فارس تبدیل کرده است، از بهترین گزینه‌های موجود برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌آید. در تور سه روزه سفرمارکت، شما می‌توانید به خوبی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا دیدن کنید و خاطره یک سفر فوق‌العاده را با خود به همراه ببرید.

کیش را با نگاهی متفاوت ببینید

هر آنچه راجع به این جزیره شنیدید را فراموش کنید. شما باید خودتان از نزدیک شب‌های مهتابی و روزهای پر از هیاهو و قدم زدن روی شن‌های داغ جزیره را تجربه کنید. در هتل‌های کیش که از امکنات و زیبایی فوق‌العاده‌ای برخوردارند ساکن شوید و پا به مراکز خرید بسیار متنوع و جذاب آن بگذارید و لذت یک خرید جانانه را با خود به همراه ببرید. در نتیجه پیشنهاد خرید تور کیش از سفرمارکت را جدی بگیرید.

این جزیره دارای طبیعت منحصر به فرد فوق العاده، سواحل شنی آرام و آب‌های شفاف است و همین زلالی شگفت‌انگیز باعث شده تا در هنگام عبور از کنار آن انواع آبزیان را مشاهده کنید. در کیش تفریحاتی وجود دارد که می‌تواند برای هر سلیقه یا گروه سنی مناسب باشد. از اسکی روی کابل و جت اسکی گرفته تا اسکوتر سواری در زیر آب، غواصی، قایق‌رانی سریع و پاراسلینگ. سالانه چیزی در حدود حدود یک میلیون گردشگر وارد این جزیره می‌شوند تا از آن دیدن کنند. این گردشگران غالبا در هتل‌های جذاب کیش ساکن می‌شوند اما اجاره ویلا در کیش نیز تجربه جالبی است که می‌توان کسب کرد. امکانات موجود در کیش هم برای یک تور کم هزینه مناسب‌ هستند و هم می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر، اقامت در هتل‌های لاکچری و امکانات فوق‌العاده را تجربه کنید. پس بیایید با هم سری به جاذبه‌های گردشگری موجود در این جزیره بزنیم تا بدانید در تور سه روز سفرمارکت به کیش، می‌توانید از چه مکان‌هایی دیدن کنید.

کاریز کیش

اگر کمی راجع به تاریخ جزیره کیش تحقیق کرده باشید، می‌دانید که این جزیره از قدمت بسیار زیادی برخوردار است. شهر قدیمی و زیرزمینی کاریز که تاریخی ۲۵۰۰ ساله به قدمت حکومت هخامنشی دارد از جمله مکان‌های به جا مانده در طی سالیان حیات این جزیره است که گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. هنگامی که شما پا به این مکان می‌گذارید از معماری جالب آن مانند سقف‌های مرجانی که با فسیل‌های عجیب در کنار هم قرار گرفته‌اند شگفت‌زده خواهید شد. کاریز کیش به دلیل معماری مهندسان ۲۵۰۰ سال پیش به گونه‌ای بوده که آب آشامیدنی مردم بومی جزیره را تامین می‌کرده است. ایرانیان قبل از قنات های رومی، سیستم قنات را به عنوان سازگاری با اقلیم خشک طراحی کردند. کاریز کیش یک سیستم آب هیدرولیک متشکل از چندین چاه عمودی در امتداد یک شیب ملایم است که آب را فیلتر کرده و به سمت مناطق خشک هدایت می‌کند. مطمئن باشید از دیدن کاریز کیش لذت خواهید برد.

کشتی یونانی

تقریبا محال است تا به حال نام کشتی یونانی به گوشتان نخورده باشد. بویژه اگر قصد سفر به کیش را داشته باشید. در پنجاه سال اخیر، دریای نیلگون خلیج فارس میزبان یک کشتی زیبا است. پس از غرق شدن یک کشتی یونانی، هر گونه تلاش برای شناور کردن مجدد آن ناموفق بود و از آن زمان کشتی شروع به زنگ زدن و شکستن کرد؛ اما تنها نماند. چراکه منظره بسیار زیبای آن بویژه در هنگام غروب آفتاب، گردشگران را ترغیب کرد تا از داخل آن نیز بازدید کنند. زمانی که آسمان غروب خورشید در پس‌زمینه نارنجی و صورتی می‌شود، رمانتیک‌ترین و زیباترین عکس‌های عمرتان را در کنار این کشتی خواهید گرفت. به خاطر حضور این کشتی، در ساحل نزدیک به آن نیز امکانات تفریحی متعددی ایجاد شده است. مثلا در ساحل نزدیک به آن می‌توانید شترسواری و اسب سواری کنید یا سری به پارک ساحلی‌ای که در آنجا وجود دارد بزنید. به علاوه یک پیست دوچرخه سواری نیز در همان نزدیکی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. کشتی یونانی احتمالا به محل اقامت شما بسیار نزدیک است و می‌توانید پیاده به سمت آن بروید.

پارک آبی کیش

پار ک آبی کیش که به Ocean Water Park شناخته می‌شود، اولین و تنهاترین پارک آبی روباز ایران به مساحت ۵.۶ هکتار است که مضمون آن بر اساس داستان «راز قلعه خورشید» طراحی شده است. معمار این مجموعه با تم داستان‌های افسانه‌ای کودکان این پارک آبی را طراحی کرده است و جالب است بدانید ایشان معماری مجموعه‌های بزرگی چون دیزنی‌لند فرانسه، کانادا و غیره را نیز برعهده داشته‌اند. این پارک به گونه‌ای طراحی شده که هیچ ساختمان بلندی در اطراف آن وجود ندارد و جزو مناطق ممنوع پروازی است. همچنین روزهای جداگانه و منحصر به فردی را تنها برای زنان ارائه می‌دهد. این ویژگی به ویژه برای کشورهای عربی منطقه مناسب است. در پارک آبی کیش شما ۱۳ وسیله سواری، چهار استخر و یک آبگرم به اضافه دو رستوران، چهار ایستگاه نوشیدنی و کافی شاپ و دو منطقه خرید می‌بینید و مطمئن باشید به هیچ وجه حوصله‌تان سر نخواهد رفت.

پارک دلفین کیش

بازی با دلفین‌های بانکمی که با نگاهی باهوش به شما خیره می‌شوند، قطعا تجربه جذابی خواهد بود. اما اشتباه نکنید. شما قرار نیست تنها دیداری هیجان‌انگیز با دلفین‌ها داشته باشید. هنگامی که قدم به اولین دلفیناریوم ایران می‌گذارید، در همان ابتدا منطقه ای عظیم پر از انواع پرندگان که آزادانه در حال پرواز یا قدم زدن در اطراف هستند، توجهتان را جلب خواهد کرد. این باغ پرندگان در داخل مجموعه دلفین ها قرار دارد و دارای بیش از ۵۷ گونه مختلف پرنده است. پلیکان، شترمرغ، ماکائو قرمز، گونه‌های مختلف لک لک، توکان، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه‌های کمیاب مانند کروکودیل مردابی از جمله حیوانات این پارک هستند. اگر مشکلی با مارها ندارید، در این پارک می‌توانید با یک مار پیتون بزرگ نیز عکس بگیرید. یک آکواریوم بزرگ که از دو قسمت اصلی تشکیل شده در این مجموعه وجود دارد. یکی با حجم ۵۰۰۰۰ لیتر که شامل کوسه و کروکودیل و مار است و دیگری با حجم ۲۰۰۰۰ لیتر که ۷۰ ماهی کمیاب و جالب در آن وجود دارد. از کنار این‌ها که بگذرید به یک نمایش جذاب پرندگان می‌رسید. در این قسمت اجرای جالبی با طوطی‌های رنگارنگ یا انواع پرندگان دیگر برگزار خواهد شد. نمایش دلفین ها آخرین قسمت خواهد بود. اگر مایل باشید این دلفین‌ها علاقه بسیاری به شنا و بازی با شما دارند. شیر دریای شمالی، گربه دریایی شمالی و پنگوئن از دیگر حیواناتی هستند که در این پارک جالب می‌توانید ببینید. مجتمع دلفین کیش اولین در نوع خود در ایران است. این مجموعه بزرگ ۱۰۰ هکتار مساحت دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

مرکز غواصی کیش

در سفر به یک جزیره، شما با امکاناتی رو به رو هستید که در حالت عادی و در شهر خودتان امکان امتحان کردن آن یا وجود ندارد یا بسیار کم است. یکی از این امکانات غواصی است. در نتیجه یکی از کارهایی که باید در جزیره کیش انجام دهید، غواصی در اعماق خلیج فارس است. از غواصی نترسید. قبل از انجام هرکاری، ابتدا یک درس سریع خواهید گرفت تا بدانید لازم است چه کارهایی انجام دهید. سپس تجهیزات لازم در اختیار شما قرار می گیرد. وقتی همه آماده شدند، شما را با قایق‌‌موتوری به محل غواصی می‌برند. مطمئنا شما تنها نخواهید بود؛ بلکه غواص‌های بسیار حرفه‌ای شما را در این مسیر همراهی می‌کنند. برای ثبت این خاطره فراموش‌نشدنی، دوربین‌های مخصوصی برای عکاسی در زیر آب برای شما آماده شده است تا این سفر هیجان‌انگیز شما به دل خلیج، علاوه بر حافظه‌تان در دوربین‌ها نیز ثبت شود. به علاوه اگر تا به حال فلای‌برد fly board را تجربه نکرده‌اید، می توانید آن را در جزیره کیش امتحان کنید. ممکن است ابتدا بترسید یا احساس کنید که از انجام آن قاصرید؛ اما وقتی توسط مربیان مجرب یاد بگیرید چگونه تعادل خود را حفظ کنید، می توانید از منظره رویای خلیج زیر پای خود لذت ببرید. در مرکز غواصی کیش، حتی می‌توانید با چتربازی بر فراز دریا به همراه دوستان یا خانواده خود خاطره‌ای فوق‌العاده را به دفترچه خاطرات خود اضافه کنید.

سفرمارکت همراهتان خواهد بود

سفر به کیش در هر فصلی از سال جذاب است. اما فراموش نکنید این جزیره آب‌وهوای گرمی دارد و در تابستان رطوبت بیشتری نیز خواهد داشت. هرچند در این فصل می‌توانید بلیط چارتر کیش را با قیمت بسیار ارزان‌تر از حالت معمول خریداری کنید. اما بهترین زمان سفر به کیش از دی ماه تا فروردین است. شما می‌توانید هر زمان که مایل هستید، با مقایسه قیمت‌های تور کیش سفرمارکت، سفری فوق‌العاده به جنوبی‌ترین نقطه ایران داشته باشید. تور سه روزه کیش سفرمارکت انواع مختلفی دارد و شما با توجه به بودجه مد نظرتان از امکانات این تور و اقامت در هتل‌های مختلف لذت خواهید برد. تلاش کنید تا در این سه روز از حداکثر جاذبه‌های این جزیره دیدن کنید. سفرمارکت بهترین گزینه برای یک تور ایده‌آل برای شماست.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments