معرفی 5 مقصد پرطرفدار برای سفرهای تابستانی

تابستان که از راه می‌رسد، بازار سفرهای تابستانی هم داغ می‌شود. سفر برای فرار کردن از گرما یا حتی گرما را در سواحل آفتابی در آغوش گرفتن، با هر هدف و انگیزه‌ای که باشد، برخی کشورها در دنیا برای سفرهای تابستانی پرطرفدارترند. با خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد این کشورها، از تابستان خود بیشتر لذت ببرید.

بلیط هواپیما باکو

تابستان کجا سفر کنیم؟

سفرهای تابستانی حال و هوای ویژه خود را دارند. هم برای خانواده‌هایی که می‌خواهند از زمان تعطیلی تابستانی مدارس فرزندان خود استفاده کنند و هم برای کسانی که می‌خواهند آفتاب بگیرند یا در خلوتی به بازدید جاهای دیدنی بروند، سفرهای تابستانی چیز دیگری است.

اگر قصد سفر خارجی در ایام تابستان را دارید و هنوز مقصد مشخصی در ذهنتان نیست، پیش از اقدام برای خرید بلیط هواپیما خارجی، این مطلب که شامل معرفی 5 مقصد گردشگری مناسب تابستان است را مطالعه کنید.

باکو

کشور آذربایجان از همسایگان شمالی ایران است که خواهرخوانده تبریز نام‌گذاری شده است. کشوری که در گذشته از جمهوری‌های اتحاد جماهیر شوروی بوده و آثار و یادگارهای تاریخی مهم و باارزشی در خود دارد. علاوه بر این، طبیعت زیبا و کوهستانی این کشور در کنار آسمان خراش‌ها و جلوه‌های شهری مدرن، باکو را به یک مقصد جذاب برای سفر در هر زمان از سال تبدیل کرده است.

گرچه سفر به باکو در هر موقع از سال دلپذیر است، اما پیشنهاد ما این است که بلیط باکو را برای تابستان تهیه کنید. تابستان فصل پرگردشگر باکو است، بنابراین اگر قصد سفر به کشوری نزدیک در تابستان دارید، باکو را انتخاب کنید.

مسکو

برای کسانی که علاقه به تاریخ و گشت و گذار در جاذبه‌های تاریخی هستند، مسکو یک مقصد عالی است. مسکو پایتخت روسیه، با آب و هوای مرطوب قاره‌ای، زمستان‌های بسیار سرد و طولانی دارد، اما تابستان‌ها هوای مسکو بهتر است و یک سفر تابستانی خوب برایتان می‌سازد.

از بناهای یادبود تولستوی و داستایوفسکی گرفته تا موزه هنرهای مدرن، از کاخ‌ها و کلیساها تا رستوران‌ها با غذاهای روسی، تعداد زیادی جاهای دیدنی در مسکو، پذیرای گردشگران هستند. بسیاری از افراد برای آرامش و آفتاب گرفتن در سواحل بالتیک به روسیه سفر می‌کنند.

بلیط مسکو را خریداری کنید و برای سفرهای داخلی در روسیه، از قطار استفاده کنید. سفر تابستانی شما به مسکو پر از شگفتی خواهد بود.

بلیط هواپیما مسکو

آنتالیا

کسانی که به آب بازی علاقه دارند، از تفریحات آبی در تابستان لذت می‌برند. آنتالیا از مقاصد گردشگری است که در فصل تابستان به خاطر بازی‌های آبی هیجان‌انگیزش، بسیار شلوغ می‌شود. اگر قصد دارید بلیط هواپیمای خارجی برای سفر تابستانی خود خریداری کنید، با خرید بلیط آنتالیا، یک سفر هیجان‌انگیز را شروع کنید.

در آنتالیا، در کنار بازدید از جاذبه‌های تاریخی مانند دروازه هادریان، شهر باستانی ترمسوس و شهر قدیمی کالیچی، از بازدید از آکواریوم آنتالیا، ساحل لارا و بازی‌ها و تفریحات آبی آنتالیا لذت خواهید برد.

موریس

موریس که به نگین اقیانوس هند شهرت دارد، مقصد ایده‌آلی برای عاشقان ماجراجویی و هیجان است. از تجربه نوازش ببر و پلنگ گرفته تا قدم زدن در باغی خاص با درخت‌هایی که توسط افراد بزرگی چون نلسون ماندلا کاشته شده‌اند، تجربه‌هایی منحصر به فرد هستند که تنها در جزیره موریس پیدا می‌شوند.

موریس در جنوب غربی اقیانوس هند و در فاصله 900 کیلومتری ماداگاسکار قرار دارد. در تابستان، شدت بادها در موریس کم می‌شود، بنابراین آب اقیانوس صاف و بسیار مناسب ورزش‌های آبی مانند غواصی، قایق سواری و شنا است.

تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان هم به دلیل نزدیکی به ایران، از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است. تابستان‌های تفلیس گرم و مرطوب است، اما از مقاصد جذاب برای شنا و قایق‌سواری است.

محله‌های قدیمی تفلیس، قلعه‌ها و آثار تاریخی، برای کسانی که به گردشگری تاریخی علاقه دارند، جذاب است. گرجستان بازارهای زیادی هم دارد، از بازارهای سنتی تا مال‌ها، دوستداران خرید را شیفته خود می‌کند.

سفرهای تابستانی با فلای تودی ارزانتر است

با خرید بلیط هواپیما خارجی، سفر خارجی شما شروع می‌شود. مهم است که بلیط هواپیما و رزرو هتل برایتان مقرون به صرفه تمام شود. به همین خاطر فلای تودی کمک می‌کند تا با بهترین قیمت، بلیط هواپیما خارجی را تهیه کنید و هتل مناسبتان را رزرو کنید.

مقصد هر جا که باشد، با مراجعه به وبسایت فلای تودی و مشخص کردن مبدا و مقصد سفر، می‌توانید به همه پروازها و هتل‌ها برای مقصد موردنظرتان دسترسی داشته باشید.

در نتایج جستجوی بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل در فلای تودی، امکاناتی فراهم شده تا ارزانترین گزینه‌ها را بیابید. فیلترهای جستجو که از فیلتر قیمت تا کلاس پروازی و زمان فرود و پرواز برای بلیط هواپیما و از تعداد ستاره تا امکانات هتل برای رزرو هتل را شامل می‌شود، کمک می‌کنند تا سریعتر بلیط هواپیما خارجی و هتل موردنظرتان را پیدا کنید.

برای کسانی که دوست ندارند زمان خود را در سایت برای جستجوی قیمت‌ها صرف کنند، با ثبت آدرس ایمیل خود در قسمت “اطلاع از آخرین قیمت ها” می‌توانند تغییر قیمت‌ها را به صورت ایمیلی دریافت کنند.

تقویم قیمتی در فلای تودی این امکان را فراهم کرده تا قیمت‌ها را در حوالی روز موردنظرتان ببینید و مقایسه کنید و برای خرید ارزانترین بلیط، زمان مناسبش را پیدا کنید.

دسترسی فلای تودی به بیش از 900 ایرلاین خارجی، کاربری ساده و امکان پرداخت با کارت‌های عضو شتاب، فلای تودی را به مرجعی مطمئن برای خرید بلیط هواپیما خارجی تبدیل کرده است.

این مطلب تنها معرفی 5 مقصد برای سفرهای تابستانی بود، البته مقاصد بیشتری مانند ارمنستان، قبرس، مراکش و … هم می‌تواند در این لیست قرار بگیرد. تابستان زمانی است که می‌توان به بسیاری از این مقاصد با کمترین قیمت سفر کرد. بسیاری از هتل‌ها و بلیط هواپیماها در تخفیف قرار می‌گیرند و می‌توانید یک سفر خارجی ارزان را تجربه کنید.

فلای تودی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شماست تا خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل را با موفقیت انجام دهید و در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالی، به سرعت پاسخ خود را دریافت کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments