هزینه تور جام جهانی قطر

جام جهانی قطر یکی از مهیج‌ترین اتفاقات سال 2022 برای طرفداران فوتبال است و بسیاری از هواداران تیم ایران برای تماشای مسابقات ایران در جام جهانی قطر از هم اکنون برنامه ریزی می‌کنند. نزدیک بودن قطر به ایران برای افرادی که قصد دارند به این کشور سفر کنند یک مزیت مهم محسوب می‌شود زیرا باعث می‌شود تا هزینه تور کاهش چشمگیری داشته باشد.

عاشقان فوتبال می‌توانند با صرف هزینه معقول و مناسب به قطر سفر نمایند و از تماشای مسابقات فوتبال لذت ببرند. اگر شما نیز قصد دارید برای تماشای مسابقات ایران در جام جهانی به قطر بروید بهتر است از هم اکنون به فکر رزرو تور جام جهانی قطر باشید.

مزیت سفر با تور جام جهانی قطر

هر فرد می‌تواند به دو طرق برای تماشای مسابقات جام جهانی به قطر برود. روش اول این است که فرد با مراجعه به شرکت‌های هواپیمایی بلیطی تهیه نماید و به قطر برود. راه دیگر استفاده از تور جام جهانی قطر است. سفر کردن با تور چند مزیت مهم برای فرد به همراه خواهد داشت که عبارتند از:

  • امکان گشت زدن در شهر و بازدید از بخش‌های مختلف آن
  • برخورداری از مزیای بیمه مسافرتی
  • حضور راهنمای فارسی زبان
  • رزرو بلیط و هتل با هماهنگی مدیریت تور
  • برخورداری از امکانات حمل و نقل درون شهری و رفت و آمد آسان تا استادیوم
  • دریافت ویزا قطر بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • خرید بلیت تماشای مسابقات از طریق تور

تعداد پروازهای ورودی به قطر

افراد زیادی برای برخورداری از امکانات توریستی کشور قطر سالانه به این کشور سفر می‌کنند و به همین دلیل در طول سال پروازهای بسیاری به سمت قطر وجود دارد. اما با برگزاری جام جهانی در این کشور قطعا درخواست‌های بیشتری برای سفر به این کشور وجود خواهد داشت. به همین دلیل این کشور فرودگاه‌ها را برای ورود 1300 پرواز در روز آماده می‌نماید.

هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز امکانات لازم برای میزبانی از مهمانان را فراهم می‌نمایند و می‌توان گفت کشور قطر علاوه بر آماده نمودن محل برگزاری مسابقات جام جهانی به نحوی کشور خود را برای میزبانی تماشاچیان مسابقات نیز آماده می‌نماید. قطر کشور توریست پذیری است و برای پذیرایی و ارائه خدمات به توریست‌ها از پتانسیل کافی برخوردار می‌باشد. برای آماده سازی کشور قطر در جام جهانی 2022 مبلغی حدود 200 میلیارد دلار هزینه شده است و می‌توان گفت امکانات این کشور از هر جهت برای یک سفر عالی و به یاد ماندنی محیا می‌باشد.

شهر قطر

هزینه تور جام جهانی قطر

تور جام جهانی قطر با توجه به امکانات تور، محل اقامت، خدماتی که توسط تور ارائه می‌گردد، برنامه‌های گردشی و تعداد بازدیدهایی که از اماکن دیدنی انجام می‌شود هزینه متفاوتی خواهد داشت. همچنین قیمت تور جام جهانی قطر با مدت زمان اقامت در این شهر نیز متغیر خواهد بود. هزینه تور جام جهانی قطر در سایت‌های مختلف از 20 میلیون تومان تا 700 میلیون تومان متغیر می‌باشد. این قیمت با توجه به امکانات تور و تعداد روزهای اقامت در قطر تعیین شده است.

هزینه‌های تور جام جهانی قطر به طور میانگین به شرح زیر می‌باشند:

  • بلیط رفت و برگشت به قطر حدود 30 میلیون تومان
  • ویزای قطر برای هر نفر حدود 2 میلیون تومان
  • هزینه هتل و اقامتگاه در قطر با توجه به امکانات هتل حدود 27 میلیون تومان
  • خوراکی‌ها و وعده‌های غذایی حدود 6 میلیون تومان
  • هزینه رفت و آمد و سرویس حمل و نقل در قطر حدود 5 میلیون تومان
  • بازدید از اماکن دیدنی و گردش در شهر 5 میلیون تومان
  • بلیط تماشای بازی‌های جام جهانی برای هر بازی حدود 6 میلیون تومان

(توجه داشته باشید که با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز ممکن است قیمت‌ها با تغییراتی همراه باشند.)

جام جهانی 2022

برنامه مسابقات ایران در جام جهانی قطر 2022

تیم ملی ایران طبق قرعه کشی فیفا در گروه B جام جهانی قطر با تیم‌های انگلستان، آمریکا و تیم برنده پلی آف اروپا بازی خواهد کرد. شرح بازی‌های ایران با این سه تیم به شرح زیر می‌باشد:

دیدار تیم ایران و انگلستان – ورزشگاه بین المللی خلیفه در شهر دوحه – در تاریخ 30 آبان 1401

ورزشگاه بین المللی خلیفه یکی از زیباترین ورزشگاه‌های خاورمیانه است که توسط یکی از معروف‌ترین معماران طراحی شده است و بسیار دیدنی و با شکوه است. با توجه به برنامه ریزی فیفا مسابقات رده بندی در این ورزشگاه انجام می‌شود. برای تماشای این بازی می‌توانید تور خود را برای یک الی دو روز قبل از مسابقه رزرو کنید تا فرصت کافی برای گشت و گذار در شهر زیبای دوحه را داشته باشید.

دیدار تیم ایران و تیم برنده پلی آف اروپا – ورزشگاه احمد بن علی در شهر الریان – در تاریخ 4 آذر 1401

چهار روز بعد از دیدار اول، تیم ایران با تیم برنده پلی آف اروپا بازی خواهد داشت. شما با استفاده از سرویس حمل و نقل داخلی تور جام جهانی قطر می‌توانید در این مدت چهار روزه از تمامی امکان دیدنی شهر دوحه بازدید نمائید. از پاساژهای زیبا و رستوران‌های عربی دوحه غافل نشوید. در این شهر می‌توانید از غذاهای عربی لذیذ میل نمائید و سوغاتی‌های زیبایی را برای یادگار خریداری کنید. روز 4 آذر برای تماشای مسابقه به همراه تور جام جهانی قطر به شهر الریان خواهید رفت.

دیدار تیم ایران و تیم آمریکا – استادیوم الثمامه در شهر دوحه – در تاریخ 8 آذر 1401

آخرین بازی ایران با تیم آمریکا خواهد بود. تا رسیدن زمان این بازی می‌توانید در سواحل زیبای دوحه تفریح کنید و در رستوران‌های ساحلی اوقات خوشی را سپری نمائید. همراه فارسی زبان تور شما را راهنمایی خواهد نمود تا بهترین غذا را انتخاب و میل نمائید. این روزهای جزو آخرین روزهای سفرتان خواهد بود پس توصیه می‌شود از سفر خود نهایت لذت را ببرید و به جای ماندن در هتل به همراه تور به گشت و گذار بپردازید. سپس در زور 8 آذر برای تماشای سومین بازی ایران همراه با تور خود به استادیوم الثمامه می‌روید و بازی هیجان انگیز ایران و آمریکا را تماشا می‌کنید.

اگر شما نیز قصد دارید برای تماشای مسابقات فوتبال تیم ایران به قطر سفر کنید بهتر است بدانید که با رزرو تور جام جهانی قطر بسیاری از مشکلات سفر برای شما سهل خواهد شد و در بسیاری از هزینه‌های سفر صرفه جویی می‌کنید. آزانس گردشگری سفر های دانا در این زمینه به شما خدمات ویژه ای ارئه کرده است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت سفر های دانا از تور های ویژه جام جهانی قطر و سایر تور های ارائه شده بهره مند شوید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments