اجاره ویلا ارزان و لوکس اطراف تهران با اسنپ روم

اگر دقت کرده باشید؛ حتی زمانی که برای استراحت وقت می‌گذاریم، معمولاً جلوی صفحه‌نمایش هستیم – چه تلویزیون باشد و چه موبایل یا لپ‌تاپ. جای طبیعت در زندگی ما خالی است! وقت گذراندن در طبیعت به ما می‌آموزد که سرعت خود را کم کرده و به دور از حواس پرتی‌های روزمره، به درونمان توجه کنیم. بنابراین اگر چند روزی را با اجاره روزانه سوئیت در تهران، مهمان این شهر هستید و یا کلا پایتخت نشین‌اید؛ با ما همراه باشید تا به شما طبیعت اطراف تهران را نشان بدهیم!

کردان و لواسان کجا هستند ؟

طبیعت بارها و بارها ثابت کرده است که افسردگی، اضطراب، استرس و خشم را کاهش می­دهد. احساساتی که شاید در زندگی روزمره شهری، آن را بسیار تجربه کرده­ایم! اما برای طبیعت درمانی، کردان و ولواسان جزو انتخاب­های تاپ تهرانی­ها و کسانی که است که چند روزی را با اجاره روزانه سوئیت در تهران، در این شهر بزرگ اقامت دارند!

  • روستای زیبای کردان در فاصله ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد. در واقع اگر بخواهیم ساده­تر بگوییم، اینجا یکی از جاهای تفریحی در اطراف غرب تهران است.
  • منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی لواسان نیز در شمال شرق تهران واقع شده و فاصله­اش با تهران در حدود 11 کیلومتر است!

در ادامه درباره جاهای دیدنی لواسان و کردان خواهیم گفت تا شما بین اجاره ویلا کردان و اجاره ویلا در لواسان؛ انتخاب خوبی را داشته باشید!

جاهای دیدنی لواسان

لواسان یا همان لواسون با آب و هوای مطبوع، مناظر سرسبز یکی از جاهایی است که عکس­هایتان در آن بدون هیچ فیلتری زیبا می­افتد. یکی از چیزهای منحصر به فرد در مورد اینجا این است که ما را مجذوب زیبایی و رمز و راز خودش می کند و ناخوداگاه تمام سر و صدا و پچ پچ های ذهنی ما آرام می­گیرد. به نظر می­رسد که بخاطر همین آرامش است که اجاره ویلا در لواسان اینقدر پرطرفدار است! در اینجا لیستی از بهترین جاهای دیدنی لواسان را برایتان آورده ایم :

  • آبشار برگ جهان و تجربه یک پیاده روی دلچسب به همراه صدای آب
  • آبشار کندعلیا و گذر از میان درختان آلبالو و گیلاس. البته اگر شما هم طرفدار این میوه­های خوشمزه باشید!
  • رودخانه جاجرود؛ اگر اجاره ویلا در لواسان را در فصل تابستان انجام بدهید، اینجا برای آبتنی و پیک نیک بهترین گزینه است!
  • غارموزه وزیری؛ شاید نام اینجا را در میان دیگر جاهای لواسان کمتر شنیده باشید اما زیبایی اینجا کمتر از جاهای دیگر نیست.
  • غار هملون؛ غارنوردی را تجربه کرده‌اید؟ اگر جوابتان به این سوال منفی است، خودتان را به چالش بکشید.
  • قلعه مازیار یا قلعه امامه؛ در کنار این قلعه، چشمه کوچک امبیشه است که حس و حال خوبی را دارد.

فشم، روستای آهار، روستای لالان و منطقه حفاظت شده ورجین را در سفر خود به لواسان از دست ندهید

جاهای دیدنی کردان

کردان آنقدر زیبا و البته به تهران نزدیک است که تبدیل به جایگزین شهرهای شمالی شده است! البته فقط تهرانی­ها نیستند که طرفدار اجاره ویلا کردان هستند؛ بلکه افراد زیادی از سراسر ایران به این نقطه جادویی می­آیند! اما واقعا کردان چه دارد؟

 همه عاشق رمز و راز هستند، درست است؟ انسان­ها به طور طبیعی به سمت اسرار کشیده می­شوند؛ زیرا ما ذاتا موجوداتی کنجکاو هستیم که میل سیری ناپذیری برای کشف داریم. وقتی وارد طبیعت کردان می­شویم، ناگهان دنیایی جادویی پر از فرصت های هیجان انگیز برای داشتن ماجراجویی های هیجان انگیز می یابیم! پس با ما و جاهای دیدنی کردان همراه باشید :

  • دهکده تفریحی کردان؛ شنا، فوتبال و یا والیبال؟ شما کدام تفریح را انتخاب می­کنید؟
  • کوه کهار در کردان آنقدر زیباست که شوق کوهنوری را در شما زنده می­کند حتی اگر کوهنورد حرفه­ای نباشید!
  • پاراگلایدر و تجربه پرواز! آیا دلتان می­خواهد تا بر فراز سرسبزی پرواز کنید؟ پس با اجاره ویلا کردان در فصل تابستان که خبری از باران و برف نیست؛ حس رهایی را تجربه کنید.
  • پل بانو صحرا؛ بازمانده از عهد صفوی برای کسانی که دوست دارند تا در میان تاریخ باشند!
  • رود کردان و اصل ماجرا؛ به دنبال طبیعتی بسیار روحبخش و دل نواز می­گردید؟ رود کردان آغاز و البته اصل ماجرا است. یادتان باشد که در فصل پاییز، زیبایی این رود چندین برابر می­شود.
  • امام­زاده حسین کردان؛ شکوه معماری سلجوقی. اگر افراد محلی را در آنجا دیدید؛ حتما ازشون بخواهید تا داستان­های این جای تاریخی را برایتان بازگو کنند.

جمع بندی

اگر بخواهید طبیعت گردی خود را آغاز کنید؛ می­توانید هر آپارتمانی را در هر کجای ایران که بخواهید رزرو کنید. اسنپ روم با دارا بودن وب‌سایتی جامع و همچنین یک اپلیکیشن کاربردی، انواع اقامتگاه­ها را به شکل دسته‌بندی شده قرار داده تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به اجاره روزانه سوئیت در تهران، اجاره ویلا کردان و اجاره ویلا در لواسان بپردازید. تیم باتجربه اسنپ روم با با پشتیبانی 24 ساعته برای ایجاد شرایط بهتر برای مسافرین تلاش می­کند!

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments