آشنایی با مناسب‌ترین تفریحات کودکان در جزیره کیش

کیش مقصد اصلی مسافرانی است که برای تعطیلات چند روزه خود در ایران، به‌ دنبال تجربه انواع تفریحات می‌گردند. درصد بالایی از مسافران جزیره را کودکانی تشکیل می‌دهند که همراه با خانواده خود، به سفر آمده‌اند. بخش‌های فعال دولتی و خصوصی در کیش با در نظر گرفتن تمام رده‌های سنی، انواع تفریحات و امکانات مناسب را برای سرگرم شدن آن‌ها فراهم کرده‌اند.

ما در این مطلب با بررسی تفریحات مناسب کودکان در کیش، شما را با خدماتی که جزیره برای فرزندانتان ارائه کرده است، آشنا می‌کنیم. پس تا انتها همراهمان بمانید.

معرفی تفریحات مناسب کودکان در کیش

کیش مراکز تفریحی متعدد و مختلفی را برای سرگرمی کودکان به‌ همراه اعضای خانواده‌شان راه اندازی کرده است که تعدادی از بهترین آن‌ها را در ادامه معرفی کردیم.

شهربازی هایلند کیش

یکی از شناخته شده‌ترین مراکز تفریحی که بسیاری از مسافران تور کیش از تهران به آن مراجعه می‌کنند، شهربازی هایلند است. این مجموعه دو قسمت سرپوشیده و سبز دارد که تمام دستگاه‌ها، ماشین‌ها و امکاناتی را که کودکان و بزرگسالان برای تفریح به آن‌ها نیاز دارند، در خود جای داده است.

این مرکز تفریحی تا پایان هر شب باز است و با توجه به امکانات فراوانی که مهیا کرده است، اعضای خانواده نیازی به ترک آن نمی‌بینند. از جمله دستگاه‌هایی که کودکان در این شهربازی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، موارد زیر است:

  • رنجر
  • ماشین ضربتی آبی
  • رولرکاستر آبی
  • ماشین ضربتی برقی
  • سفینه
  • رودخانه وحشی
  • سورتمه
  • سیمیلاتور
  • آبشار

پارک کودک

ار مراکزی که تفریحات مناسب کودکان در کیش را ارائه می‌کند، مرکز تجاری جزیره است. در این مرکز یک پارک کودک قرار دارد که شما می‌توانید در کنار انجام خریدهایتان، کودک خود را برای تفریح به این قسمت از مجموعه ببرید.

از تفریحاتی که کودکتان می‌تواند در این پارک داشته باشد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرسره بادی
  • تفریحات فکری
  • جامپینگ

پارک دلفین‌های کیش

دلفیناریوم یا پارک دلفین‌های کیش از مراکزی است که بازدید از آن برای کوچک و بزرگ جذابیت دارد. شما می‌توانید با مراجعه به این مجموعه به ‌همراه فرزند خود، از مشاهده حرکات زیبای نمایشی دلفین‌ها سرگرم شوید. علاوه بر این حیوانات دوست‌داشتنی، در این پارک انواع پستانداران دیگر مانند شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی نیز زندگی می‌کنند.

پارک بازی ماسه

مهم‌ترین خاطرات هر فرد از کودکی و زمانی که زمان در ساحل گذرانده، مربوط به ماسه بازی است. بازی با ماسه یکی از تفریحات مناسب کودکان در کیش است که کودکتان می‌تواند آن را به‌ همراه آموزش و سرگرمی، در پارک مخصوص این کار، انجام دهد. با مراجعه به پارک بازی ماسه، کودکتان خواهد توانست ماسه بازی را به‌صورت حرفه‌ای‌تر یاد بگیرد.

کشتی آکواریوم

از دیگر تفریحات آبی کیش که مناسب تمام افراد خانواده است، می‌توانیم به کشتی آکواریوم اشاره کنیم. کف این کشتی از جنس شیشه است. بنابراین زمانی که دارید یک سفر دریایی را تجربه می‌کنید، خواهید توانست به همراه کودکتان از زیبایی‌های اعماق دریا لذت ببرید و با موجودات ساکن در آن آشنا شوید.

انواع ماهی‌های زینتی، ستاره دریایی و مرجان‌ها از موجوداتی هستند که قادر به تماشای آن‌ها از فاصله نزدیک خواهید بود.

باغ پرندگان

تفریحات مناسب کودکان در کیش محدود به شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی نیست. در جزیره باغ پرندگان نیز وجود دارد که مکان مناسبی برای بازدید کودکان به‌شمار می‌آید. در این مکان بیش از 107 گونه از پرندگان در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

خانه کودک

اگر به ‌دنبال مجموعه‌ای هستید که در زمان خرید و انجام تفریحات مخصوص خودتان، کودکتان را با خیال راحت به آن‌جا بسپارید، خانه کودک مجموعه پارس سافاری کیش انتخاب مناسبی است.

این مجموعه با مربیان حرفه‌ای و برنامه‌های سرگرم کننده متعدد، به‌خوبی از کودک شما مراقبت خواهد کرد.

وسایل تفریحی آبی

در کنار مراکز تفریحی، کودکتان می‌تواند به‌همراه خودتان از وسایل تفریحی که در تمام ساحل‌ها وجود دارد استفاده کند.

پاراسل

پرواز از قدیمی‌ترین رویاهای انسان‌ها است. اگر کودک شما نیز این رویا را در سر می‌پروراند، می‌توانید با کمک چتر پاراسل، این تجربه را برای او محقق کنید.

اگر با تور کیش از شیراز به جزیره می‌آیید، تجربه پرواز روی آب‌های خلیج فارس برای شما و فرزندتان استثنایی خواهد بود. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این وسیله، کودکتان باید حداقل 3 سال داشته باشد.

پدل بورد

از دیگر تفریحات مناسب کودکان در کیش، می‌توانیم به استفاده از پدل بورد اشاره کنیم. سفر به جزیره بدون لذت بردن از سرگرمی‌های آبی برای کودکان و بزرگسالان ممکن نیست. بنابراین شما می‌توانید با کرایه یک پدل بورد در کنار فرزند خود موج سواری کنید و یک خاطره به‌یادماندنی خانوادگی بسازید.

سخن نهایی

سفر به کیش امکان تجربه انواع تفریحات را برای کودکان و بزرگسالان ممکن می‌سازد. اگر می‌خواهید به جزیره کیش سفر کنید، می‌توانید با انواع تفریحات مناسب برای کودکان آشنا شوید تا برنامه‌ریزی درستی برای زمانتان داشته باشید.

جزیره کیش انواع تفریحات آبی و غیر آبی را برای کودکان ارائه می‌کند اما بهتر است اولویتتان، لذت بردن از آن دسته تفریحات مناسب کودکان در کیش باشد که در شهر خودتان امکان تجربه آن وجود ندارد. در مطلب بالا به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم که در ذهن هر کودکی تجربه خوبی را به‌جا می‌گذارند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments