با کمترین قیمت ممکن در هتل های 5 ستاره کیش اقامت داشته باشید

جزیره کیش همه ساله گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند که دلیل آن هم وجود جاذبه های طبیعی، تفریحات و البته هتل های لوکس است. از این رو بسیاری از افراد می خواهند با تهیه تور کیش خود را به جزیره برسانند و چند روزی از دغدغه های کاری و زندگی دور باشند. اما عده ای هم به دلیل بالا بودن قیمت تور کیش از این سفر عالی منصرف می شوند.

اگر به توصیه های پرشین هتل که در ادامه گفته می شود عمل کنید، می توانید قیمت تور کیش را کاهش دهید و همراه دوستان یا خانواده، راهی جزیره کیش شوید. یکی از بهترین راه های کاهش قیمت تور کیش، انتخاب هتلی ارزان است. بله شما با انتخاب یک هتل دو ستاره مانند ققنوس کیش یا هتل 3 ستاره آبادگران کیش می توانید با کمترین قیمت تور کیش را رزرو کنید.

از دیگر عوامل کاهنده قیمت تور کیش، انتخاب نوع شرکت هواپیمایی و ساعت پرواز است. شما می توانید با انتخاب ایرلاین هایی همچون، آسمان، زاگرس و … سفری ارزان تر به کیش داشته باشید. چون این شرکت های هواپیمایی هزینه منصفانه تری به نسبت ماهان ایر و ایران ایر می ‌گیرند. لازم به ذکر است تشریفاتی که در شرکت های هواپیمایی ماهان ایر و ایران ایر انجام می گردد، در دیگر شرکت های هواپیمایی اعمال نمی شود.

لابی هتل کوروش کیش

آیا تور کیش هتل کوروش کیش ارزان است؟

خیر، هتل کوروش کیش یک هتل ۵ ستاره و لوکس است که خدماتی درخور شأن ستاره هایش ارائه می دهد و به همان نسبت، هتل گران قیمتی محسوب می شود. ضمن اینکه هتل کوروش کیش تنها هتل سبز ایران است که انرژی خود را از پانل های خورشیدی تامین می کند. هتل کوروش کیش علاوه بر این موضوع بلند قامت ترین هتل کیش است که 20 طبقه ساختمانی دارد.

قیمت تور کیش هتل ایران کیش چقدر است؟

هتل ایران کیش از دیگر هتل های ۵ ستاره کیش است که خدمات و امکاناتی مطلوب دارد. کیفیت بالای اتاق ها، رفتار حرفه ای پرسنل، کیفیت غذایی عالی، مجموعه آبی و … همه از شاخصه های هتل ایران کیش هستند. اما قیمت تور کیش هتل ایران کیش بسیار مناسب بوده و بیشتر افراد می توانند در این هتل ۵ ستاره کیش اقامت داشته باشند.

مقایسه هتل ایران کیش و هتل کوروش کیش

در این بخش قصد داریم این ۲ هتل کیش را به چالش بکشیم تا شما بتوانید در زمان رزرو تور کیش یا هتل کیش انتخاب درستی داشته باشید. این مقایسه شامل امکانات، قیمت اقامت، موقعیت مکانی و … می شود.

لابی هتل ایران کیش

1-هتل کوروش کیش ساحل اختصاصی دارد که این موضوع درباره هتل ایران کیش صدق نمی کند.

2-هتل کوروش کیش علاوه بر مجموعه آبی، حمام ترکی هم دارد که باز هم هتل ایران کیش چنین امکانی ندارد.

3-قیمت هر شب اقامت در هتل ایران کیش ارزان تر از هتل کوروش کیش است که در وضعیت اقتصادی فعلی، مزیتی مهم به شمار می رود.

4-موقعیت مکانی هتل کوروش کیش بهتر از هتل ایران کیش است. زیرا هتل کوروش کیش در میدان پردیس واقع شده اما هتل ایران کیش در بلوار خلیج فارس قرار دارد که کمی از بازارها و دریا دور است.

5-هتل ایران کیش 1 رستوران وجود دارد که این رقم در هتل کوروش کیش به 3 رستوران می رسد. تعداد اتاق های هتل کوروش کیش بیشتر از هتل ایران کیش می باشد، ولی تنوع اتاق های هتل ایران کیش بهتر است. لابی هتل کوروش کیش مجلل تر از لابی هتل ایران است.

استخر هتل کوروش کیش

بهترین قیمت تور کیش با هتل پارمیدا کیش

بله تعجب نکنید شما با رزرو تور کیش هتل پارمیدا کیش می توانید علاوه بر قیمتی ارزان، از خدمات یک هتل با کیفیت استفاده کنید. هتل پارمیدا کیش هتلی ۴ ستاره است که امکاناتی در حد یک هتل ف ستاره دارد. در این هتل کیش استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و خدمات اسپا ارائه می شود. ضمن این که با رزرو هتل پارمیدا کیش به بازارها و اسکله تفریحی کیش نیز دسترسی آسان خواهید داشت.

بهترین قیمت تور کیش در پرشین هتل

در سایت های بسیاری کلمه تور کیش ارزان، تور لحظه آخری کیش یا تور کیش دقیقه ۹۰ و … را خواهید دید. اما بهترین قیمت تور کیش در پرشین هتل یافت می شود. شاید بپرسید چرا؟ که در جواب خواهیم گفت پرشین هتل با داشتن یک کارگزاری در جزیره کیش و ارائه تخفیفات عالی توانسته کمترین قیمت تور کیش را عرضه کند. کافیست وارد صفحه تور کیش در سایت پرشین هتل شده و تاریخ اقامت خود همراه هتل مورد نظر را سرچ کنید. البته می توانید با شماره ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ تماس بگیرید تا کارشناسان پرشین هتل، شما را به خوبی راهنمایی کنند.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments