چطور بلیط چارتر استانبول را برای امروز بخرم؟

برای تجربه یک تفریح به‌یادماندنی می‌توانید سفر به استانبول ترکیه را مدنظر داشته باشید. استانبول مهم‌ترین مرکز گردشگری در کشور ترکیه است و مطمئن باشید که این سفر برای شما جدید و البته لذت‌بخش خواهد بود. گام اول برای سفر به این شهر زیبا، خرید بلیط است. بلیط تهران استانبول علی بابا بهترین انتخاب پیش روی شما است.

دقت کنید که بلیط پرواز به این شهر زیبا، در سایت علی بابا برای خطوط هوایی مختلفی وجود دارد و برخی از آن‌ها در دسته پروازهای چارتری قرار می‌گیرند. اگر با پروازهای چارتری آشنایی ندارید، باید بگوییم که این نوع پروازها به نسبت بلیط‌های معمولی مزیت‌های بیش‌تری دارند و گاهی قیمتشان بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود. گاهی ممکن است شرایطی ایجاد شود که برنامه سفرتان به یکباره تغییر کرده و مجبور باشید برای نزدیک‌ترین تاریخ ممکن بلیط استانبول به تهران تهیه کنید. به همین منظور در ادامه بررسی می‌کنیم که چطور بلیط چارتر استانبول را برای امروز بخرید؟

استانبول

راهنمای خرید بلیط تهران استانبول

احتمالاً شما هم تابه‌حال نام علی بابا را شنیده‌اید. این نام این روزها در صنعت گردشگری ایران کاملاً شناخته شده است و آسان‌ترین روش دسترسی به آن مراجعه به وب‌سایت علی بابا خواهد بود. در ادامه اما می‌خواهیم بررسی کنیم که روند خرید بلیط در وب‌سایت علی بابا به چه صورتی است.

1. ورود به سایت

اولین گام، جستجوی نام علی بابا در گوگل خواهد بود. پس از ورود به سایت با یک فیلد مواجه می‌شوید و می‌توانید از طریق آن نوع بلیطی که قصد خریدش را دارید، مشخص کنید. پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، اتوبوس، تور، هتل، ویلا و اقامتگاه را می‌توانید در این فیلد مشاهده کنید. شما برای خرید بلیط استانبول باید روی گزینه «پرواز خارجی» کلیک کنید.

توصیه می‌کنیم که برای بار اول است که وارد سایت علی بابا می‌شوید، از بخش بالا – سمت چپ صفحه اصلی سایت روی گزینه «ورود و ثبت‌نام» کلیک کنید. از این طریق می‌توانید در سایت علی بابا ثبت‌نام کنید و خبرنامه‌ها را به‌صورت آنلاین دریافت کنید.

پرواز چارتزی استانبول

2. جستجوی بلیط هواپیما استانبول

پس از انتخاب گزینه پرواز خارجی، باید فیلدهایی که مشاهده می‌کنید، تکمیل شوند. اولین مورد مبدأ شما را مشخص می‌کند و در کادر بعد می‌توانید مقصد را وارد کنید. برای خرید بلیط استانبول تهران لازم است مبدأ را شهر استانبول و مقصد را تهران قرار دهید. برای خرید بلیط تهران استانبول علی بابا هم لازم است مبدأ شهر تهران و مقصد استانبول باشد.

تاریخ رفت‌وبرگشت خود را در کادرهای بعدی وارد کنید و اگر یک نفر هستید، تعداد مسافران را روی حالت «1 مسافر» قرار دهید.

3. استفاده از فیلترهای جستجو

برای جستجوی آسان‌تر شما در سایت علی بابا فیلترهایی برای جستجو وجود دارند که هر یک برای شرایط خاص کارآمد خواهند بود. اولین مورد مربوط به شرایط یک‌طرفه یا دوطرفه بودن بلیط شما است. البته که می‌توانید از این طریق پروازهای چندمسیره را هم انتخاب کنید. این فیلتر، بالا کادر مبدأ قرار دارد.

در کنار این فیلتر جستجو، کادر دیگری قرار دارد که به شما امکان انتخاب کلاس پرواز را می‌دهد. با کلیک روی این کادر با عبارت‌های اکونومی، پرمیوم اکونومی، بیزینس، پرمیوم بیزینس، فرست و پرمیوم فرست مواجه خواهید شد. هر یک از این کلاس‌های پروازی، امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند و باتوجه‌به بودجه‌ای که برای خرید بلیط در نظر گرفته‌اید، می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید.

4. رزرو بلیط استانبول

پس از تکمیل تمام کادرها و انتخاب کلاس پروازی، می‌توانید روی گزینه جستجو کلیک کنید. سایت علی بابا تمام پروازهایی که مطابق با مشخصات وارد شده باشند را نمایش می‌دهد. هر پرواز با اطلاعات کاملی مانند ساعت حرکت، مدت پرواز، نام ایرلاین، کلاس پروازی، وزن بار مجاز، شماره پرواز، میزان توقف، مکان توقف، و موارد این‌چنینی نمایش داده می‌شود.

بلیط پرواز چارتزی

بلیط چارتر استانبول

بلیط تهران استانبول علی بابا گاهی به‌صورت چارتری عرضه می‌شود. حال سؤال اینجاست که چگونه باید در میان نتایج جستجوی نمایش‌داده‌شده در سایت، پروازهای چارتری را تشخیص دهیم؟

خوشبختانه نیازی به نگرانی دراین‌رابطه نیست. به قسمت بالا – سمت راست کادر هر یک از نتایج نگاه کنید و اگر برچسب سبزرنگ چارتری را مشاهده کردید، می‌توانید این بلیط را حتی برای همین فردا هم رزرو کنید.

مزایای استفاده از بلیط چارتر استانبول

بلیط‌های چارتری در واقع همان بلیط‌هایی هستند که شرکت‌های هواپیمایی به‌صورت یکجا به آژانس‌های هواپیمایی می‌فروشند. آژانس‌های هواپیمایی روی این بلیط‌ها تخفیف خوبی می‌گیرند و در نتیجه برای فروش هم این بلیط‌ها با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شوند. این در واقع مهم‌ترین مزیت برای بلیط چارتر استانبول تهران یا هر پرواز دیگری است. پس اگر به دنبال خرید بلیط استانبول با قیمت مناسب هستید، بهترین انتخاب برای شما بلیط چارتری استانبول خواهد بود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments