معرفی پل طبیعت تهران + عکس و آدرس

در هنگام سفر خود به تهران ممکن است دوست داشته باشید که به خیلی از جاهای دیدنی تهران بروید. اما یکی از مکان‌های معروفی که نباید دیدن آن را از دست بدهید پل طبیعت است.

این پل را به عنوان یکی از نمادهای شهر تهران می­شناسند که دو پارک طالقانی و آب و آتش را به هم متصل کرده است.

این پل در برنامه تور تهران گردی اکثر گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد. زیرا بازدید از این پل زیبا و مدرن و استفاده از فضای تفریحی دو طرف پل برای هر گردشگری جذاب است. همچنین چشم انداز عکاسی بسیار فوق‌العاده‌ای دارد.

اما اگر قصد دارید در همین روزها به تهران سفر کنید پیشنهاد ما این است که با اجاره سوئیت در تهران ابتدا اقدامات لازم برای اقامت خود را انجام دهید. شما می توانید از طریق اسنپ روم اقدام نمایید.

معرفی پل طبیعت

پل طبیعت چندین سال است که به عنوان یکی از نمادهای شهر تهران به شمار می‌رود و چشم‌اندازی کم نظیر و فوق‌العاده‌ای از پایتخت ایران را پیش روی شما قرار می‌دهد. علاوه بر زیبایی و چشم انداز در این پل امکاناتی مانند کافه و رستوران است که می‌توانید پس از خوشگذرانی خود برای صرف غذا یا نوشیدنی به آن‌ها مراجعه کنید. پل طبیعت بزرگترین پل غیر خودرویی خاورمیانه و اولین پل غیر خودرویی ایران است.

هنگامی که روی این پل می‌ایستید، شاهراه‌های اصلی تهران یعنی اتوبان همت، مدرس و حقانی زیر پای شما است. علاوه بر این می‌توانید منظره زیبای پارک طالقانی، فانوس دریایی پارک بنادر، برج‌های آتش در پارک آب و آتش، گنبد مینا و برج پرچم را ببینید.

اگر به دنبال یک مکان مناسب برای اقامت خود در شهر تهران هستید می‌توانید با اجاره سوئیت، از طریق سایت اسنپ روم در هر جای تهران دوست دارید اقامت کنید.

طبقات پل طبیعت تهران

این پل سه طبقه دارد که عبارتند از:

طبقه اول: در طبقه اول پل فضاهایی مانند کافی شاپ و رستوران در نظر گرفته شده تا در کنار گشت و گذار خود بتوانید از طعم منحصر به فرد غذاهای ایرانی و فرنگی در یک محیط سرسبز لذت ببرید. این رستوران‌ها در ضلع شرقی پل قرار دارند و حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت دارند.

طبقه دوم: این طبقه مساحت حدود ۲۸۷۰ متر مربع دارد. طبقه دوم فضای دنجی دارد که به لطف و نیمکت‌هایی که در بخش‌های مختلف آن قرار داده شده است می‌توانید مقداری استراحت کنید و از آرامش این همه زیبایی لذت ببرید. اما به حتم، پس از تفریحات خود، نیاز به محلی مناسب برای اقامت و اجاره سوئیت در تهران دارید. طبقه سوم: طبقه سوم پل مساحتی حدود ۵۷۱ متر مربع دارد و چشم انداز بسیار فوق‌العاده‌ای از شهر تهران به خصوص هنگام غروب خورشید را پیش روی شما قرار می‌دهد. این طبقه بهترین جای پل برای پیاده روی و قدم زدن است.

به خصوص که دو سکوی تماشا در بخش شمالی و جنوبی قرار دارد که می‌توانید به تماشای منظره‌های اطراف مشغول شوید و هم عکس‌های زیبایی ثبت کنید.

به خاطر داشته باشید که اسنپ روم می تواند محل اقامت مناسبی را پس از تفریح و سرگرمی در تهران، برای شما فراهم کند.

معماری پل طبیعت

پل طبیعت ۳۰۰ متر طول دارد و وزن کل سازه فلزی آن ۲۰۰۰ تن است‌. مساحت این پل ۷۰۰۰ مترمربع است که ۴۸۰ متر مربع به رستوران و کافی شاپ و ۷۲۰ متر مربع به فضای سبز اختصاص داده شده است.

  • این پل مسیرهایی برای عبور و گذشتن از نقطه‌ای به نقطه دیگر هستند. زیرا وقتی این پل دو پارک را به یکدیگر متصل می‌کند، خود آن می‌تواند بخشی برای نشستن و یا عبور از جایی به جای دیگر باشد. در صورتی که به تهران سفر کرده اید و برای دیدن این پل فوق العاده وقت گذاشته اید، در نهایت با اجاره سوئیت در تهران ، می_توانید آرامش و راحتی را برای خود فراهم کنید.
  • پل طبیعت صرفاً دو پارک را به یکدیگر متصل نمی‌کند. بلکه بیش از یک ورودی دارد که انشعاب‌های آن به نقاط مختلف پارک منتهی می‌شود.
  • راز آلود بودن، بخشی از اهداف پروژه پل طبیعت بود. زیرا به طور کلی پل‌ها معمولاً یک مسیر صاف دارند که انتهای آن از همان ابتدا دیده می‌شود.
  • ·         اما پیچ و خم‌هایی که پل طبیعت دارد مانع از دیدن انتهای آن می‌شود و همین موضوع به جذابیت این پل افزوده است. این باعث شده است که مسافران زیادی هنگام سفر به تهران آن را در نظر بگیرند. اسنپ روم نیز در این راستا، شرایط مناسبی را برای اجاره سوئیت در تهران فراهم کرده است.
  • با توجه به وجود دو پارک با تعداد زیادی درخت در دو طرف، در پروژه سعی شده مکان‌هایی با کمترین درخت را برای ستون‌ها و نقاط ابتدایی و انتهای پل در نظر بگیرند تا کمترین صدمه به درختان و محیط زیست وارد شود.
  • سازه و معماری پل طبیعت از یکدیگر مجزا نیستند و دلیل ساخته شدن پل به صورت سه طبقه‌ای این بود که معماری فدای ایستایی و ثبات پر نشود. در واقع کلیه عناصر پل علاوه بر اینکه به فرم معماری کمک کرده‌اند از نظر سازه‌ای نیز باعث ایستایی پل شده‌اند.

برای ساخت پل طبیعت، علاوه بر استفاده از مصالح و لوله‌های بسیار مقاوم و خاص، بالاترین استانداردها و ضریب ایمنی رعایت شده تا پل طبیعت بتواند ۱۰۰ سال و یا بیشتر عمر کند. اگر دوست دارید از تمام زیبایی‌های تهران لذت ببرید و سفر بیاد ماندنی را تجربه کنید می‌توانید با اجاره سوئیت در تهران ، تمامی اقدامات لازم را برای سفر چندین روزه خود انجام دهید و سپس با خیال راحت مشغول تفریح شوید

جمع‌بندی

در پایان می‌خواهیم یک خبر خوب برای کسانی که دنبال یک اقامتگاه مناسب برای سفر خود می‌گردند بدهیم. شما این امکان را دارید در سایت اسنپ روم اقدام به اجاره سوئیت یا آپارتمان نمایید.

از آنجایی‌که این پلتفرم، بیشتر در زمینه اجاره مسافرخانه‌ها و اقامتگاه ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند، بنابراین، از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر رقبای خود برخوردار است و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای اقدام به اجاره سوئیت در تهران نمایید. اجاره سوئیت را می‌توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت این برنامه انجام دهید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments