کدام هاستل های استانبول را رزرو کنیم؟

جهانگردها با چه هزینه‌ای به تمام دنیا سفر می‌کنند؟ کمپرها و طبیعت‌گردها وقتی باران می‌آید کجا می‌روند؟ چطور می‌شود با حقوق محدود به مسافرت‌های مختلف رفت؟ جواب تمام این سوال‌ها فقط یک کلمه است: هاستل! هاستل ها چیزی بین مسافرخانه و هتل هستند. قیمت ارزان‌تری دارند و به صرفه ترین گزینه برای سفر کردن هستند. اگر همیشه آرزو داشتید با یک کوله تمام جهان را بگردید باید با هاستل ها و قوانین‌شان آشنا شوید. البته اگر تصمیمتان جدی است شاید بهتر باشد از مقصدهای نزدیک مثل استانبول شروع کنید. در این مقاله قصد داریم با معرفی هاستل نوستالژی استانبول و چند هاستل دیگر، با انواع مختلف هاستل بیشتر آشنا شویم.

هاستل نوستالژی استانبول؛ پیاده‌ روی صبحگاهی تا میدان تکسیم

مهم نیست در کدام نقطه از استانبول روی تراس ایستاده باشید. پنجره‌ های خانه های استانبول زیباترین تصاویر خاورمیانه هستند. انبوهی از خانه‌های رنگی که به شکل پلکانی روی هم ساخته شده‌اند، ساختمان‌های قدیمی که تا ساحل امتداد پیدا کردند، مسجدهایی با معماری شرقی و البته دریای آبی! استانبول رنگی‌ترین شهر جهان است.

اما تماشای این شهر از تراس هاستل نوستالژی استانبول حال‌وهوای دیگری دارد. این هاستل نزدیک به میدان تکسیم است و شما این فرصت را دارید که از تراس شب ‌های شلوغ و پرهیاهوی خیابان استقلال را تماشا کنید. شاید دلتان بخواهد پیاده به دریا بروید یا در میدان تکسیم چند عدد صدف بخورید. هاستل نوستالژی در قلب استانبول قرار گرفته است.

اگر در هاستل های نزدیک میدان تکسیم اقامت کنید، شانس این را دارید که با توریست‌ هایی از کشورهای مختلف آشنا شوید. هاستل ها مرکز پیداکردن دوست‌های بین‌المللی هستند. البته اگر خواب‌آلود نباشید و بین ساعت 9 تا 10:30 برای صبحانه بیدار شوید، شانس آشنایی با افراد تازه بیشتر می‌شود.

از این گذشته با اقامت در هاستل نوستالژی می‌توانید در یک آشپزخانه مشترک غذا درست کنید. شاید فکر کردن به چنین موضوعی در ابتدا خوشایند نباشد، اما تصور اینکه شما روی یک شعله گاز مشغول درست کردن املت باشید و یک ایتالیایی در قسمت دیگر مشغول درست کردن پاستا باشد، در حالی که با ایما و اشاره تلاش می‌کنید با هم صحبت کنید جالب و عجیب است!

شما در هاستل نوستالژی استانبول، کمد مخصوص به خودتان را دارید و می توانید از حمام و البته وسایل بهداشتی و سشوار رایگان استفاده کنید. تمام اتاق ‌های این هاستل مجهز به یخچال و سیستم تهیه هوا هستند. از همه مهمتر در هاستل نوستالژی استانبول اینترنت بی سیم رایگان برای همه مسافران در در دسترس است.

فاصله هاستل نوستالژی استانبول تا میدان تکسیم فقط 15 دقیقه است. این هاستل تا بازار بزرگ استانبول 5 کیلومتر و تا مسجد آبی 10 کیلومتر فاصله دارد. اگر به دنبال یک اقامتگاه خودمانی، تمیز و با قیمت مناسب هستید هاستل نوستالژی استانبول بهترین گزینه است.

هاستل باهان استانبول، گردش در ارزان ترین بازارهای استانبول

محله کادیکوی به بازارهایش معروف است. اگر قصد دارید در هاستل باهان استانبول اقامت کنید حتما روز سه‌شنبه را در برنامه قرار دهید. سه شنبه بازار کادیکوی فرصتی برای خریدن بهترین برند های دنیا با ارزان‌ترین قیمت ممکن است. اما محله کادیکوی فقط بخاطر بازارهایش مشهور نیست. اسکله کادیکوی زیباترین اسکله استانبول به شمار می‌رود. اگر عاشق تماشای دریا، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا ماهیگیری در ساحل و البته کشتی سواری هستید هاستل باهان گزینه مناسبی است.

هاستل باهان پذیرش بیست‌وچهار ساعته ندارد، پس بهتر است زمان ورودتان را تا قبل از نیمه‌شب هماهنگ کنید. این هاستل جایگاه مخصوصی برای سیگار کشیدن دارد و حمام‌هایش مجهز به وسایل بهداشتی رایگان هستند. با اقامت در هاستل نزدیک کادیکوی شما فقط 15 دقیقه با بازار ماهی استانبول فاصله دارید. البته هاستل باهان آن قدر به ساحل نزدیک است که می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه از دکه‌های کنار ساحل یک ساندویچ ماهی مخصوص استانبول بخرید. از همه مهم‌تر اینکه کادیکوی در منطقه آسیایی استانبول قرار دارد و شما فاصله چندانی با میدان تکسیم و بازار بزرگ استانبول ندارید. فاصله این هاستل تا تکسیم فقط 16 کیلومتر است.

هاستل لوانتن استانبول، 3 دقیقه تا خیابان استقلال

اقامت در هاستل لوانتن کار شما را راحت می کند. کافی است با یک تاکسی یا اتوبوس از فرودگاه به هاستل بیایید. حالا می توانید تمام جاهای دیدنی استانبول را فقط با چند دقیقه پیاده‌روی ببینید. این هاستل یکی از نزدیک ترین هاستل ها به میدان تکسیم است. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی پنج دقیقه‌ای به خیابان استقلال برسید، اگر دلتان هوس دریا یا ماهی‌گیری داشته باشد می‌توانید به اسکله کاباتاس بروید. البته برج گالاتا، مسجد آبی، بازرا بزرگ و همه چیز در اطرافتان هستند.

اقامت در هاستل لوانتن نه تنها هزینه بالای هتل های لوکس استانبول را ندارد، بلکه هزینه حمل و نقل در استانبول را هم به مقدار قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. اما ماجرای جذاب این هاستل وجود یک تلویزیون مشترک است. یک تلویزیون برای مردمی از کشورهای مختلف دنیا! تماشای فوتبال با یک فرانسوی یا مکزیکی باید تجربه عجیبی باشد، البته چیزی که این تجربه را جالب‌تر می‌کند آشپزخانه مشترک است. شما در این هاستل از آشپزخانه مشترک استفاده می‌کنید. برخلاف باوری که دارید باید گفت فضاهای مشترک در هاستل های بین المللی یا سفرهای خارجی یکی از جالب ترین تجربه های سفر است.

صبحانه در هاستل لوانتن هرروز از ساعت 7:30 تا 10:30 سرو می‌شود. می‌توانید ترنسفر فرودگاهی داشته باشید و البته از تلویزیون و یخچال در اتاقتان استفاده کنید. از همه مهم‌تر اگر به نظافت حساس هستید باید گفت که به محض ورود روبالشی و روتختی مخصوص به خودتان را دریافت می‌کنید، نظافت حمام‌ها و سرویس‌بهداشتی این هاستل امتیاز خوبی دارد و اینترنت رایگان در تمام نقاط هاستل لوانتن دردسترس شما است.

رزرو هاستل و بلیط استانبول با ارزان ترین قیمت ممکن

فلای تودی مجموعه رنگارنگی از اقامتگاه های متنوع در سراسر دنیاست. این سایت ارزان ترین قیمت هاستل های خارجی را به شما نشان می‌دهد. از سمتی اگر برای رزرو یا هر گزینه‌ دیگری با مشکل مواجه شوید به راحتی می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی تماس بگیرید. کافی است همین حالا گزینه رزرو هاستل در استانبول را در این سایت جستجو کنید. شما از تنوع، تعداد و قیمت هاستل ها شوکه می‌شوید. هاستل های استانبول در فلای تودی به ترتیب قیمت دسته‌بندی شده‌اند و شما می‌توانید بهترین هاستل استانبول را براساس بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments