بیمه های پر طرفدار در خرید آنلاین بیمه

با توجه به آنلاین شدن همه خدمات بیمه ای حتی پیگیری خسارت، خرید آنلاین برخی بیمه نامه با توجه به سهولت خرید طرفداران بسیاری را دارد، چراکه همه افراد می توانند حتی از  سفر و محل کار و منزل آنلاین انواع بیمه نامه را از سامانه های آنلاین خریداری نمایید. در این نوشته می خواهیم نگاه کلی به روند خرید آنلاین انواع بیمه نامه داشته باشیم.

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

اگر قصد سفر دارید خرید آنلاین بیمه مسافرتی بهترین و سریع ترین گزینه می باشد که بتوانید به صورت غیر حضوری و آنلاین بیمه نامه مسافرتی تان را برای سفر به کشورهای مختلف از بیمه تایم خریداری نمایید

خرید آنلاین بیمه ثالث

بیمه شخص ثالث با توجه به اجباری بودن این بیمه نامه و تعداد بالای بیمه نامه ثالث در صنعت بیمه کشور، از جمله بیمه نامه های پر طرفدار در استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و خرید بیمه نامه  به صورت آنلاین  را دارد.  شما به راحتی می توانید از طریق بیمه تایم ارزان ترین و بهترین بیمه ثالث رو از بیمه تایم انتخاب کنید.

خرید آنلاین بیمه بدنه

همانطور که می دانیم بیمه نامه بدنه، برای جبران خسارت های وارد شده به بدنه خودروی بیمه شده می باشد حتی اگر خودمان مقصر این حادثه باشیم. این بیمه نامه می تواند به صورت آنلاین خریداری شود البته برای صدور بیمه نامه برای برخی خودروها که نیاز به بازدید دارند صدور آنلاین با هماهنگی انجام می شود.

خرید آنلاین انواع بیمه مسئولیت

خرید بیمه مسئولیت با توجه به شرایطی که دارد در برخی از رشته های مسئولیت امکان پذیر می‌باشد از جمله بیمه مسئولیت پزشکان که می‌توانید از طریق بیمه تایم بهترین و ارزانترین بیمه مسئولیت پزشکان را از همه شرکت های بیمه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی

در خرید بیمه آتش سوزی مسکونی شما می توانید از خرید آنلاین برای استعلام و مقایسه بیمه نامه استفاده نمایید. خرید آنلاین بیمه های آتش سوزی صنعتی و تجاری با توجه به این که نیاز به بازدید دارد باید با لحاظ شرایط خریداری شوند. مخصوصا اگر پوشش سرقت و ترکیدگی لوله آب را دارند.  

خرید آنلاین بیمه عمر

از دیگر بیمه نامه های پرطرفدار در بین بیمه گذار امکان دریافت مشاوره آنلاین قبل از خرید  می‌باشد. مخصوصا در مقایسه و خرید انواع بیمه عمر و بازنشستگی و مقایسه جدول بیمه عمر شرکت های بیمه استفاده از کمک کارشناسان متخصص بیمه عمر که بتوانند مقایسه کامل بین شرکت های بیمه را انجام دهند می تواند کمک بزرگی دراستعلام و خرید بهترین بیمه عمر باشد.

می تونید از بیمه تایم برای خرید بهترین بیمه عمر سال 1401 در مقایسه همه شرکت های بیمه از قبیل بیمه عمر پاسارگاد ، بیمه عمر سامان، بیمه عمر کارآفرین، بیمه عمر ایران و … استفاده کنید.

خرید آنلاین بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی

برای خرید انواع بیمه تکمیلی انفرادی و گروهی می توانید با ثبت اطلاعات مورد نظرتان در بیمه تایم مقایسه قیمت انواع شرکت های بیمه را با شرایط مختلف برای افراد مختلف با سن های متفاوت امکان پذیر می باشد. مشاوره برای خرید بیمه نامه های تکمیلی گروهی با  هرتعداد نفراتی که داشته باشند برای همه شرکت ها و سازمان ها امکان پذیر می باشد. 

خرید آنلاین بیمه باربری

بیمه نامه باربری با توجه به این که شرایط مختلفی را برای انواع بیمه نامه و انواع مورد بیمه دارد امکان صدور آنلاین بیمه ندارد. باید پرفورمای انواع بار به همراه ثبت سفارش و فرم پیشنهاد جهت اعلام نرخ ارسال شود. که در بیمه تایم امکان اعلام نرخ همه شرکت های بیمه برای انواع بیمه باربری داخلی و وارداتی و صادراتی وجود دارد.

مشاوره آنلاین بیمه

اگر می خواهید مشاوره آنلاین برای خرید انواع بیمه نامه داشته باشید می توانید از سامانه بیمه تایم کمک بگیرید. مشاوره آنلاین و بی طرف و  تخصصی در زمینه همه رشته های بیمه ای از همه شرکت های بیمه از جمله خدمات ویژه بیمه تایم می باشد که می توانید از این خدمات  استفاده نمایید.

بیمه تایم کارگزاری رسمی بیمه مرکزی می باشد که طرف قرارداد با همه شرکت های بیمه بوده و می‌توانید از طریق بیمه تایم اقدام به خرید انواع بیمه نامه نمایید. برای مشاوره می توانید با شماره 02188243828 تماس بگیرید تا کارشناسان شما را  در خرید همراهی نمایند .  منبع:  بیمه تایم

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments