معرفی هتل های وان در نزدیکی مراکز مهم و گردشگری

در شهر وان، هتل ها و همچنین جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. آشنایی با هتل هایی که در نزدیکی مراکز مهم شهر قرار دارند، مانند هتل رامادا بای ویندهام وان می تواند برای گردشگران مفید باشد. با اقامت در این هتل ها، مسافران دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه بیشتر برای دسترسی به جاذبه های گردشگری شهر نخواهند داشت. در این مطلب به معرفی هتل های وان در نزدیکی مراکز مهم و گردشگری می پردازیم.

هتل رامادا بای ویندهام وان

هتل رامادا بای ویندهام وان نزدیک به یک کیلومتر با کیز کالاسی و حدود 10 دقیقه رانندگی تاedremit ulu cami فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ، تراس مخصوص برای آفتاب گرفتن، سالن تناسب اندام و رستوران اشاره کرد. هتل رامادا دسترسی راحتی به فرودگاه وان دارد.

اتاق های این هتل همگی دارای حمام اختصاصی و چشم انداز زیبای دریاچه هستند. هتل رامادا بای ویندهام وان روزانه یک صبحانه حلال دارد و مهمانان می توانند از غذاهای ترکی در رستوران Kahvalti Salonu لذت ببرند. یک بار و یک رستوران آلاکارته نیز در این هتل وجود دارد. پرسنل هتل توانایی صحبت به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ترکی و فارسی را دارند.

کنفوریوم هتل وان

هتل 5 ستاره کانفوریوم وان (The Conforium Hotel Van) در فاصله 20 دقیقه ای از مرکز خرید Van Avm واقع شده است. این هتل تا خانه های قدیمی وان حدود دو کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این، مهمانان این هتل می توانند با 20 دقیقه پیاده روی به موزه وان دسترسی داشته باشند. فاصله تا فرودگاه نیز در حدود 10 دقیقه با ماشین است.

از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و سالن اسپا اشاره کرد. اتاق های هتل چشم‌انداز زیبایی از دریاچه به مهمانان هدیه می دهند. صبحانه هتل نیز به شکل بوفه سرو می شود. غذاهای رستوران نوراپول عموما ترکی هستند و مهمانان می توانند از آنها لذت ببرند.

هتل دابل تری بای هیلتون

دابل تری بای هیلتون وان (Doubletree By Hilton Hotel Van) یک هتل 5 ستاره است که در نزدیکی کافه ها و رستوران‌های شهر قرار گرفته و کمتر از 3 کیلومتر با قلعه وان فاصله دارد. هتل دارای 94 اتاق، استخر سرپوشیده و وای فای رایگان است. هتل دابل تری به دلیل موقعیت مکانی زیبای خود در شهر وان، مکانی عالی برای اقامت محسوب می‌شود.

اتاق ها دارای امکاناتی مانند مینی بار، تجهیزات تهیه قهوه و چای و همچنین تلویزیون ماهواره ای برای سرگرمی مهمانان هستند. برخی از اتاق ها، حمام خصوصی دارند. هر روز صبح در رستوران، مهمانان می توانند از صبحانه بوفه سرد لذت ببرند. انواع گسترده ای از غذاهای بین المللی در رستوران آلاکارته سرو می شود. کارکنان هتل برای ارتباط بهتر با مهمانان، توانایی صحبت به زبان های انگلیسی، نروژی، سوئدی، ترکی و فارسی را دارند.

هتل رسمینا وان

هتل رسمینا وان در منطقه ایپک یولو قرار گرفته و تنها 10 دقیقه پیاده روی با موزه شهر وان فاصله دارد. از امکانات این مجموعه می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و تراس اشاره کرد. این هتل نقطه شروع خوبی برای دیدن مناظر وان از جمله آوالون آلتس و رستوران لابی تراس است. از دیگر مکان های مهم نزدیک به این هتل می توان از Ulu Camii و استادیوم آتاتورک نام برد.

برخی از اتاق‌های این اقامتگاه مشرف به کوه و دارای پنجره‌های عایق صدا و کفپوش کاشی هستند. همه اتاق ها حمام خصوصی دارند. صبحانه هتل نیز به شکل بوفه سرو می شود.

هتل توپراک

با 20 دقیقه پیاده روی از هتل توپراک می توان به مرکز شهر وان رسید. سایت باستانی اورارتویی Cavustepe تقریبا در 2 کیلومتری هتل قرار دارد. مهمانان هتل می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس دولموسی به اتوگار دسترسی داشته باشند.

رستوران Kervansaray که انواع غذاهای خاورمیانه ای و ترکی را سرو می کند، تنها 6 دقیقه با هتل فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان و پارکینگ اشاره کرد. علاوه بر این، پرسنل هتل توپراک توانایی صحبت به زبان های انگلیسی، ترکی، عربی، کره ای و فارسی را دارند. هتل توپراک نیز مانند هتل رامادا بای ویندهام وان یکی از هتل های مقرون به صرفه و نزدیک به مراکز مهم شهر وان محسوب می شود.

هتل رویال برک وان

این هتل در یک کیلومتری تئاتر ایالتی وان قرار دارد و مهمانان می توانند با 20 دقیقه پیاده روی به مرکز شهر دسترسی پیدا کنند. در اتاق های مدرن هتل رویال برک مینی بار، یخچال و همچنین یک گاوصندوق برای حفظ امنیت مهمانان تعبیه شده است. حمام های خصوصی دارای توالت مجزا و امکانات رفاهی مانند سشوار هستند.

در خیابان های اطراف این هتل، رستوران های مختلفی مانند آکدنیز تانتونی و کافه استار2000 وجود دارد. اینترنت رایگان در سرتاسر هتل در دسترس است و کارکنان هتل رویال برک توانایی صحبت به زبان های انگلیسی، ترکی، آذربایجانی و فارسی را دارند.

هتل فوات

هتل 3 ستاره فوات در منطقه ایپکیولو قرار دارد، مهمانان هتل با 20 دقیقه پیاده روی می توانند به مرکز شهر وان و محل باستانی اورارتویی Cavustepe دسترسی داشته باشند. ایستگاه اتوبوس دلموسی قلعه هوسپ نیز در فاصله 5 دقیقه ای هتل قرار دارد. هتل فوات دارای 40 اتاق است که همگی بالکن دارند. از امکانات اتاق ها می توان به اینترنت رایگان، یخچال، مینی بار و همچنین گاوصندوق فردی اشاره کرد.

رزرو هتل های وان با بهترین قیمت در فلای تودی

هنگام سفر به شهر وان، اقامت در هتل هایی که به مراکز مهم و گردشگری دسترسی دارند، بسیار حائز اهمیت است. از جمله این هتل ها می توان به هتل رامادا بای ویندهام وان، هتل رسمینا وان، هتل کنفوریوم و … اشاره کرد. اگر به دنبال هتل های وان در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه های گردشگری هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع رزرو ارزانترین و متنوع ترین هتل های خارجی است که با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در تمام مراحل خواهد بود.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments