خرید ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف به بخش جدایی ناپذیر از مهمانی ها و مراسمات و جشن هایمان تبدیل شده است . خرید ظروف یکبار مصرف کار چندان اسانی نیست ، جست و جو کردن  در بین اجناس متفاوت فروشگاه ها و مغازه های یکبار مصرف فروشی سطح شهر بسیار وقت گیر است . در خوش بینانه ترین حالت اگر بتوانید محصول دلخواهتان را پیدا کنید از کیفیت ان اطمینان ندارید .  به سبب عدم شفافیت محیطی که این محصولات در ان ها تولید میشوند و دشواری مقایسه بین برند های مختلف در این مقاله از دیاکو سورن اکباتان تصمیم گرفتیم تا راهنمای شما برای خرید ظروف یکبار مصرف در سال 1402 باشیم . در سال های اخیر شاهد پیشرفت روز افزون اینترنت و دسترسی همگانی مردم به فروشگاه های انلاین  بوده ایم ، در این خلال دیاکو سورن با تمرکز بر پوشش شکاف بین تولید و فروش محصولات یکبار مصرف با هدف تسهیل فرایند خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف قدم بر این عرصه نهاد .

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف       

خرید اینترنتی ظروف یکبار احتمالا ابتدا کمی برایتان عجیب و نااشنا بیاید . با مطالعه ادامه مطلب قطعا شما نیز به یکی از طرفداران خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف تبدیل خواهید شد . همگی از مزایای جامع خرید اینترنتی اگاهیم ولی خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف مزایای منحصر به فردی دارد که  هیچ گاه شمارا پشیمان نخواهد کرد . از مهم ترین مزیت های خرید اینتیرنتی ظروف یکبار مصرف توضیحات کامل سایت های فروشگاهی میباشد ، فروشندگان محلی و مغازه دار ها هرگز اطلاعات کاملی راجب جنس و مواد سازنده ظروف یکبار مصرف ندارند  به همین سبب نمیتوانند به درستی راهنماییتان کنند .

اگر صاحب رستوران یا فروشنده عمده مواد غذایی باشید تامین ظرف های یکبار مصرف در تعداد بالا یکی زا دشواری های شغلیتان محسوب میشود. فروشگاه های اینترنتی به شما امکان شخصی سازی ظروف یکبار مصرف و سفارش ان ها در تعداد بالا را میدهد . از مزایای دیگر خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف  از فروشگاه های معتبر بسته بندی بهداشتی و اصولی است که تضمین کننده سلامت مشتریانتان میباشد . پشتیبانی ، خدمات پس از فروش ، ارسال به موقع هم از دیگر دلایلی هستند که خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف را به صرفه میکند .

خرید ظروف یکبار مصرف لوکس

بزرگترین چالش در برگزاری مراسمات و مهمانی ها تهیه ظروف یکدست و لوکس در تعداد بالا است . بعد از اتمام مراسم نیز شست و شوی این ظروف همیشه وقت گیر بوده است . استفاده از ظروف یکبار مصرف لوکس که به تازگی مخصوص برگزاری مهمانی ها و مراسمات کرسوم شده اند بهترین راه حل این مشکلات است . با خرید ظروف یکبار مصرف لوکس دیگر لازم نیست تعداد ظیادی ظرف با طرح های تکراری را انبار کنید و فضای زیادی ااز کابینت اشپزخانه تان برای ظرف هایی که چندبار در سال استفاده میشوند اشغال شود .

خرید ظروف یکبار مصرف درب دار

 ظروف یکبار مصرف درب دار بهترین انتخاب برای نگهداری طولانی مدت غذا در فریزر و یخچال یا جابجایی و فروش ان ها است . چفت شدن درب ظرف یکبار مصرف علاوه بر جلوگیری از سرریز شدن غذا به بیرون ، از ورود میکروارگانیسم های بیماری زا و رشد ان ها در محیط غذا نیز جلوگیری میکند . در فروش مواد غذایی یا محصولاتی که قرار است مسافت زیادی را برای رسیدن به مقصد طی کنند استفاده از ظروف یکبار مصرف درب دار امری ضروری است . امکان نشستن گرد و غبار یا مرطوب شدن محتویات ظرف در سفر های بین شهری بسیار زیاد است ، از این رو اگر صاحب این چنین کسب و کار هایی میباشید خرید ظروف یکبار مصرف درب دار را به شما توصیه میکنیم .

ظروف یکبار مصرف از کجا بخریم ؟

با رعایت چند نکته ساده میتوانید براحتی از فروشگاه های معتبر ظروف یکبار مصرف خود را با اطمینان خاطر تهیه کنید . فروشگاه های معتبری که ظروف یکبار مصرف میفروشند باید توضیحات کامل راجب محصول از جمله جنس مواد اولیه سازنده ان ،برند ظرف یکبار مصرف ، اندازه ظرف یکبار مصرف ، رنگ ظرف یکبار مصرف و درب دار بودن یا نبودن ان اراعه بدهند . فروشگاه اینترنتی دیاکو سورن اکباتان با پشتیبانی 24 ساعته اماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان راجب محصولات وبسایت میباشد .

انواع ظروف یکبار مصرف دیاکو سورن اکباتان

انواع ظروف یکبار مصرف دیاکو سورن اکباتان برای پاسخگویی به تمام نیاز های سرو و فروش غذا طراحی شده اند .

ظروف الومینیومی دیاکو سورن

ظروف الومینیومی دیاکو سورن از الیاز های الویمنیوم ساخته شده اند و قابلیت درب دار شدن دارند . ظروف الومینویمی هیچ تهدیدی برای سلامت انسان ندارند و مناسب سرو برنج و خورشت و غذاهای گرم هستند .

ظروف کاغذی دیاکو سورن

ظروف کاغذی دیاکو سورن قابلیت بازیافت دارند و هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارند و بهترین انتخاب برای اسیب کمتر به محیط زیست میباشند .

ظروف گیاهی دیاکو سورن

ظروف گیاهی دیاکو سونر از نشاسته ساخته میشوند و تجزیه پذیرند و انعطاف پذیری بالایی دارند .

ظروف پلاستیکی دیاکو سورن

ظروف پلاستیکی دیاکو سورن از مواد اولیه متفاوتی ساخته میشوند که وجه تشابه همگی تجزیه ناپذیر بودنشان است . عمده ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن و دیگر مشتقات نفتی ساخته میشوند که هر کدام با توجه به ساختار ماده شیمیایی خود بازه دمایی متفاوتی را تحمل میکنند .

نکات مهم در خرید ظروف یکبار مصرف   

ظروف یکبار مصرف خوب باید دارای علامت تاییدیه بهداشت باشند . در واقع علامت تاییدیه بهداشت تضمین کننده بی خطر بودن مواد اولیه سازنده محصول و بسته بندی بهداشت محصول است . روی بدنه تمام ظروف پلاستیکی  خوب  باید مواد سازنده ان حک شده باشد . در واقع مواد سازنده ظرف یکبار مصرف که تعیین کننده کاربرد ان است ، برای مثال نمیتوانید از ظروف یکبار مصرف الومینیومی برای منجمد کردن غذا استفاده کنید پس حتما قبل از خرید  به کابرد ظرف یکبار مصرف و جنس ان دقت کنید .هنگامی که محصولات یکبار مصرف با کیفیت در مقابل نور قرار بگیرند نباید هیچ لکه یا رگه ای داشته باشند ، هرگونه رگه و لکه نشان دهنده ناخالص بودن ماده اولیه سازنده و در واقع بی کیفیت بودن ظرف یکبار مصرف است . بهتر است که ظروف یکبار مصرف قابلیت تجزیه پذیری داشته باشند چونکه با توجه به افزایش نیاز و مصرف بی رویه خطرات زیادی برای محیط زیست در پی دارند .

نحوه خرید ظروف یکبار مصرف از دیاکو سورن

دیاکو سورن در تلاش است که واسطه هارو حذف کرده  و محصولات با کیفیت را با ارزانترین قیمت برای شما فراهم کند . شما میتوانید موجودی ظروف یکبار مصرف و رنگ و قیمت هارا به راحتی در وبسایت دیاکو سورن مشاهده کنید . پس ازمطالعه کامل ویژگی های ظروف یکبار مصرف ،محصول مورد نظر را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و سپس با مشاوران ما تماس بگیرید و از قیمت به روز محصولات باخبر شوید و محصول مورد نظر خود را در تعداد نیاز سفارش دهید . دیاکو سورن در سال 1402 با چندین شرکت ارسال مرسوله همکاری داشته و کوتاه ترین ظمان ارسال سفارشات را در بین برند های تولید ظروف یکبار مصرف از ان خود کرده است .

تلفن تماس :

https://diakosoren.com/
02165734000 | 02165735000 | 09123994547 | 09122489827

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments