قیمت رزرو هتل در یزد به چه صورت است؟

اگر دوست دارید به یزد سفر کنید و سری به دیدنی‌های هیجان‌انگیزش بزنید ولی نگران پیدا کردن اقامتگاه و رزرو هتل در این شهر هستید، با ما همراه شوید تا به شما در پیدا کردن هتل مناسب و رزرو آن کمک ‌کنیم. در این مطلب شما را با هتل‌های معروف شهر یزد و قیمت آن‌ها، نحوه رزرو هتل ارزان و نکات مهم برای رزرواسیون آشنا خواهیم کرد.

قیمت رزرو هتل در یزد چقدر است؟

از هتل‌های شهر یزد می‌توان هتل ارگ جدید، هتل ادیب‌الممالک، هتل سنتی مهر، هتل موزه فهادان، هتل عمارت مالمیر، هتل سنتی یزد، هتل لب خندق، هتل داد، هتل صفاییه، هتل باغ مشیر الممالک، هتل سیب و نار، هتل خوان دوحد، هتل فیروزه، هتل لاله، هتل دربار، هتل پارسیان، هتل فاضلی، هتل آنتیک ملک‌التجار، هتل سنتی والی، هتل ملیکا، هتل دالان، هتل الماس، هتل آواسا، هتل سنتی مظفر، هتل سنتی پارس، هتل ترنج سبز و هتل جهانگردی را نام برد.

هر کدام از هتل‌هایی که در بالا نام برده شد، با توجه به مواردی مثل موقعیت مکانی و میزان نزدیکی به آثار دیدنی، امکانات و نوع اتاق، قیمت متفاوتی دارند. اگر بخواهید به مدت یک شب در اتاق یک نفره اقامت کنید، ارزانترین قیمت متعلق به هتل سنتی والی به مبلغ 330 هزار تومان است. پس از هتل والی می‌توان به هتل ملیکا با 400 هزار تومان، هتل فاضلی با 450 هزار تومان و هتل سنتی پارس به مبلغ 490 هزارتومان برای یک شب اشاره کرد.

از جمله گران‌ترین هتل‌های یزد می‌توان هتل باغ مشیرالممالک، هتل ارگ جدید و هتل آنتیک ملک‌التجار را نام برد که قیمت رزرو آنلاین هتل برای اتاق یک تخته در این هتل‌ها حدود شبی یک میلیون و نهصد هزار تومان است. هتل صفائیه یزد نیز یک میلیون و ششصد هزار تومان و هتل سنتی یزد یک میلیون و چهارصد هزار تومان هزینه برای اقامت یک شب در اتاق یک تخته دریافت می‌کنند.

توجه کنید که قیمت این هتل‌ها در فصول مختلف دستخوش تغییراتی می‌شوند و تمام رقم‌های ذکر شده به عنوان قیمت اتاق‌های یک تخته برای یک شب حدودی گفته شده است. قابل ذکر است که این قیمت‌ها معمولا در تعطیلات رسمی و آخر هفته دچار افزایش خواهند شد. (زمان انتشار مطلب را نیز در نظر بگیرید.)

چگونه در یزد هتل ارزان رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل در یزد چندین راه پیش روی شماست. اولین راه تماس گرفتن با خود هتل است. در این روش امکان مقایسه هتل‌ها با هم وجود ندارد و در قبال رزرواسیون فاکتور صادر نمی‌گردد. راه دیگر رزرو آنلاین هتل است. در این روش شما قادرید بین قیمت‌ها و امکانات هتل‌ها مقایسه داشته باشید. گاهی اوقات در حالت رزرو آنلاین تخفیف‌هایی نیز اعمال شده است و به همین جهت رزرو آنلاین می‌تواند از تماس مستقیم با هتل مقصد به‌صرفه‌تر باشد.

برای رزرو هتل آنلاین می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. کافی است در بخش رزرو هتل این سایت‌ها مقصد، تاریخ ورود و تاریخ خروج را وارد کنید تا لیست بلندی از هتل‌ها به شما ارائه شود. همچنین می‌توانید محل قرارگیری تمامی هتل‌ها را روی نقشه ببینید.

در نتیجه جستجوی شما هتل‌ها بر اساس بالاترین قیمت، کمترین قیمت، پیشنهاد مستربلیط و بالاترین امتیاز مرتب‌سازی می‌شوند. توجه کنید که امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس نوع محل اقامت، تعداد ستاره هتل، قیمت، نوع خدمات وعده غذایی و امکاناتی مثل پارکینگ، آسانسور، اینترنت، مرکز خرید، استخر، رستوران، خدمات فرودگاهی، مرکز خرید و خدمات برای معلولین نیز وجود دارد.

نکات مهم برای رزرو آنلاین و ارزان هتل در یزد

برای آنکه بتوانید یک رزرواسیون هتل قابل قبول و به‌صرفه داشته باشید، نکات زیر را در نظر بگیرید.

  1. به محل قرارگیری هتل توجه کنید. نزدیکی محل اقامت به جاذبه‌های این شهر موضوع مهمی است و می‌تواند در زمان‌بندی و هزینه‌های کلی سفر تاثیر مثبتی داشته باشد.
  2. تحقیق کنید که هتل در ازای مبلغ دریافتی چه خدماتی به شما ارائه می‌دهد. از امکانات عمومی موجود در هتل‌ها می‌توان به اینترنت، صبحانه، پارکینگ، رستوران، صندوق امانات و استخر اشاره کرد. با وجود سامانه‌های آنلاین رزرو هتل این مقایسه بسیار آسان‌تر شده است.
  3. چند هفته زودتر رزرو کنید. اگر در زمان تعطیلی قصد سفر دارید، حتما چند هفته پیش از آغاز سفر اقدام به رزرو کنید. این کار در کنار صرفه اقتصادی، باعث می‌شود تا ظرفیت هتل مورد نظر تکمیل نشود.
  4. قبل از رزرو، شرایط کنسلی هتل را به دقت مطالعه کنید تا در صورت بروز مشکل کمترین ضرر را متقبل شوید.
  5. از سایت‌های معتبر اقدام به رزرو هتل یزد کنید.
  6. اگر می‌خواهید حیوان خانگی خود را نیز به سفر ببرید، حتما در رابطه با شرایط هتل در این مورد اطلاعات کافی را کسب کنید.
  7. به نظرات کاربران توجه کنید. در بسیاری از سایت‌های رزرو هتل امکان نظردهی گردشگران وجود دارد. این موضوع به شما دید بازتری از چگونگی هتل می‌دهد.
  8. اگر در این سفر کودک به همراه دارید، خوب است بدانید که در اکثر هتل‌ها اقامت برای کودک زیر دو سال رایگان و برای کودکان دو تا دوازده سال نیم‌بهاست.
  9. به زمان تحویل اتاق توجه کنید تا این زمان را با سایر برنامه‌های سفر تنظیم کنید. به طور معمول اتاق‌ها را در ساعت دو بعد از ظهر تحویل می‌دهند و شما موظفید تا ساعت دوازده ظهر اتاق را تخلیه کنید.

در ابتدای این مطلب به طور خلاصه با هتل‌های معروف یزد آشنا شدیم و به گران‌ترین‌ها و ارزان‌ترین‌ها اشاره کردیم. از هتل‌های ارزان یزد می‌توان به هتل والی اشاره کرد و گران‌ترین مبلغ رزرو هتل یزد متعلق به هتل باغ مشیرالممالک، هتل ارگ جدید و هتل آنتیک ملک‌التجار است. قیمت هتل‌ها در طول سال نوساناتی خواهد داشت و به طور معمول در فصول گردشگرپذیر، تعطیلات و آخرهفته‌ها کمی بالاتر خواهد بود.

بهترین راهکار برای رزرو هتل روش آنلاین و خرید از طریق سایت‌های معتبر است. اگر به دنبال ویژگی خاصی در هتل محل اقامت خود هستید، این سایت‌ها می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند. در سایت‌های جامع و معتبر امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس نیاز شما، مرتب‌سازی و مشاهده محل دقیق هر کدام از هتل‌ها روی نقشه وجود دارد.

پیشنهاد می‌شود قبل از رزرو هتل به مواردی مثل قوانین کنسلی، امکاناتی مثل پارکینگ و آسانسور، نظرات نوشته شده توسط مسافران پیشین، امتیاز هتل در سایت، زمان تحویل اتاق‌ها و شرایط هر کدام از اتاق‌های هتل توجه کنید تا خرید ایده‌آلی داشته باشید و از اقامت و سفر به شهر زیبای یزد لذت ببرید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments