تور های مسافرتی داخل کشور مانند کیش را از دست ندهید

یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین تور های داخلی کشور، تور کیش است که همواره برای گردشگران بهترین لحظات ممکن را به ارمغان می آورد. اگر می خواهید با جاذبه های فوق العاده و متعدد این جزیره ی زیبا آشنا شوید حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

در میان تور های مسافرتی داخل کشور، به جرات می توان گفت تور کیش جزء پر تقاضا ترین تور ها محسوب می شود. جزیره کیش به قدری زیبا و غنی از انواع و اقسام جاذبه های گردشگری است که حتی کسانی که تجربه یک بار سفر به آن جا را دارند، بار ها بار ها خواهان دیدنش هستند، از این رو سالانه تعداد قابل توجهی از گردشگران نه تنها از داخل کشور بلکه از دیگر کشور های خارجی به این جزیره ی پر آوازه سفر می کنند.

اگر در مورد جزیره کیش و تور کیش از کسانی که سفر به آن جا را تجربه کرده اند پرس و جو کنید، مطمئناً تعاریف بسیار زیادی از تفریحات، مکان های تاریخی و طبیعت های بکر این جزیره خواهید شنید که شما را به طور حتم برای رفتن به این تور ترغیب می کند.

به گزارش سفر باتو ، برای رفتن به تور کیش می توان از دو طریق هوایی و زمینی اقدام کرد که قاعدتاً هر کدام مزایای خود را دارند. شرکت های ارائه دهنده ی خدمات، در زمینه تور های مسافرتی همواره قادر به ارائه بهترین راهنمایی ها و مشورت ها به متقاضیان هستند.

انواع تفریحات در جزیره کیش

از جمله پر آوازه ترین تعاریف از این جزیره کوچک اما پر جاذبه، تفریحاتی است که به طور ویژه برای گردشگران اختصاص دارد. انواع تفریحاتی که در این جزیره وجود دارند از جمله عمده ترین دلایل رونق صنعت گردشگری در آن جا می باشد. برخی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین تفریحات جزیره کیش عبارتند از:

•اسکوترهای زیر دریایی:  همانطور که می دانید تفریحات آبی این جزیره همواره متعدد تر و جذاب تر هستند که اسکوتر زیر دریایی یکی از بارزترین جاذبه های پر طرفدارش است.  تفریح با این دستگاه برای تمامی افراد حتی کسانی که غواصی بلد نیستند، امکان پذیر است. جالب است بدانید سواری با اسکوترهای زیردریایی هیچ نیازی به بلد بودن شنا هم ندارد، از این رو می توان گفت که جزء کم خطر ترین تفریحات آبی محسوب می شود.

•شاتل سواری :  شاتل سواری، جزء هیجان انگیز ترین تفریحاتی است که اگر تنها یک بار آن را امتحان کنید تا آخر عمر، هیجان آن را فراموش نخواهید کرد. در حقیقت شاتل سواری به فرایندی گفته می شود که شما به صورت انفرادی و یا دسته جمعی سوار بر تیوپ هایی می شوید که به قایق های تندرو متصل هستند؛ با حرکت قایق های تندرو تیوب ها نیز شروع به حرکت می کنند.

•اسکله تفریحی کی :  اسکله ای است که با هدف جذب گردشگر بنا شده و دارای تفریحات متنوعی چون سالن بولینگ، سینمای ۴ بعدی، کلوپ تفریحات دریایی، کافه ها، رستوران ها و … می باشد.

•بنانا کیش: این تفریح نیز همانند شاتل کیش توسط قایق های تندرو و اما سوار بر تیوپ هایی با شکل متفاوت اتفاق می افتد.

•و مورد های دیگری مثل کیبل اسکی، جت اسکی، اسکی روی آب، سافاری، فلای بورد، پاراسل، کشتی های نوید، آرتمیس، اوستا، دنا، پارک های دلفین، آبی و …

انواع جاذبه های تاریخی و طبیعی جزیره کیش

علاوه بر امکانات تفریحی، این جاذبه های تاریخی و طبیعی جزیره کیش است که علاقه مندان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

در ادامه تنها به چند مورد از تور نوروز 99 کیش از بهترین بنا های تاریخی و مکان های طبیعی جزیره توریستی کیش اشاره کرده ایم:

•آب انبار دو قلو: این بنا، ساختمانی شبیه به بنا های شهر یزد دارد که به صورت دو گند و پنج بادگیر است. آب انبار دو قلو یکی از تاریخی ترین بنا هاست.

•شهر تاریخی حریره: این شهر هزار ساله دارای ساختمان های اولیه ای است که هم اکنون به صورت ویرانه هستند.  حریره را می توانید در بخش شمالی جزیره توریستی کیش یافته و از تماشای آن لذت ببرید.

•شهر زیرزمینی کاریز : این قسمت از جزیره کیش در واقع شامل قنات هایی است که در گذشته های دور بنا شده است. طول زیاد این قنات ها باعث شده تا شبیه به شهری زیرزمینی باشد.

•ساحل مرجانی: تنها یکی از زیباترین سواحل کیش ساحل مرجانی است که دارای زیباترین و خیره کننده ترین چشم انداز ها می باشد.

•درخت سبز : درخت سبز جزء چشم نواز ترین جاذبه های کیش است که چیزی حدود ۶۰۰ سال قدمت دارد و در دره ای به نام دره ی پرتغالی ها قرار گرفته است. برخی از مردم بر این باورند که درخت سبز قادر به رفع حاجات می باشد.

•جزیره هندورابی :  از جمله بهترین جاذبه های کیش که شما می توانید با رفتن به آن جا نه تنها تجربه ی دیدن یک مکان تاریخی را کسب کنید، بلکه می توانید از طبیعت بکر و فرهنگ مردمان ساده و نجیب هندورابی لذت ببرید.

• کشتی یونانی: کشتی به گل نشسته ای در سواحل جنوب غربی کیش است که صحنه ی بسیار زیبایی را هنگام غروب و طلوع خورشید به ارمغان می آورد.

•و مورد های دیگری نظیر محلی به نام گذر هنرمندان، روستای باغو، لاک پشت های دریایی، خانه مردم شناسی بومیان کیش و …  

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments