معرفی بهترین سایت های آنلاین برای خرید بلیط هواپیما

معرفی بهترین سایت های آنلاین برای خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین سایت های داخلی و خارجی بسیاری وجود دارد که می توانید از هر کدام از آن ها برای خرید اقدام نمایید.

اگر قصد سفر هوایی چه در داخل کشور و چه به مقاصد خارجی را داشته باشید، بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل خارجی به صورت آنلاین می باشد. چرا که هم حق انتخاب بیشتری و هم می توانید بلیط های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت مناسب ترین بلیط را تهیه کنید.

همچنین در خرید اینترنتی مبالغ کم تر بوده و می توانید بودجه کمتری برای این کار قرار دهید.

همانطور که گفته شد سایت های بسیار زیادی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد اما در ادامه با چند مورد از مشهورترین سایت های خارجی آشنا می شویم.

گوگل فلایتز (Google Flights  )

گوگل فلایتز یکی دیگر از موتور های جستجو گوگل می باشد که در زمینه فروش بلیط هواپیما فعالیت می کند. این برنامه کاربردی به شما اجازه می دهد برای هر کجای دنیا که می خواهید دنبال بلیط هواپیما گشته و پس از انتخاب بلیط مورد نظر وارد سایت مربوطه شده و بلیط را خریداری کنید.

البته امکان خرید از این وب سایت برای ایرانیان امکان پذیر نمی باشد. اما می توانید بلیط مورد نظر را در این موتور جستجو پیدا کرده و با بلیط های روز های قبل و بعد مقایسه کنید و در آخر به سراغ یکی از سایت های ایرانی رفته بلیط مورد نظر را خریداری کنید.

بهتر است قبل از انتخاب بلیط یک سر به گوگل فلایتز بزنید. یکی از سایت های پیشنهادی که می توانید بعد از انتخاب بلیط در گوگل فلایتز با اطمینان از آن خرید کنید سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت می باشد.

اسکای اسکنر ( skyscanner )

اسکای اسکنر یکی دیگر از وب سایت های موفق در زمینه فروش بلیط هواپیما می باشد که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرد و به دلیل ارائه خوب خدمات و حق انتخاب بسیار بالا برای مسافران به سرعت در بین گردشگران مشهور شد.

البته این وب سایت از سال 2002 به طور عمومی انتشار یافت اما در حال حاضر یکی از موفق های جهانی می باشد.

برای جستجو در اسکای اسکنر وارد سایت می شوید در بالا زبان و واحد پول را انتخاب می کنید و سپس به قسمت جستجو می روید و مبدا و مقصد، تاریخ و تعداد مسافران را انتخاب می کنید و در اخر تمامی بلیط های موجود برایتان به نمایش در می آید.

اکسپدیا ( Expedia )

سومین سایت معتبر خارجی که می خواهیم معرفی کنیم، سایت اکسپدیا می باشد. این شرکت از سال 1996 فعالیت خود را در شرکت مایکروسافت آغاز کرد. این سایت که متعلق به هشتمین آژانس هواپیمایی بزرگ آمریکا می باشد، اولین سایتی می باشد که خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما رابه صورت آنلاین در اختیار کل جهان قرار داد.

اپلیکیشن اکسپدیا بسیار محبوب تر از سایت آن می باشد و در سال 2011 راه اندازی شد.

ترول و سیتی ( Travelocity )

یکی دیگر از وب سایت هایی که در زمینه گردشگری ارائه خدمات می کند و به تازگی بسیار شهرت پیدا کرده است، سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما ترول و سیتی می باشد.

از ویژگی های بسیاری خوبی که این سایت را مشهور کرده است گارانتی قیمت آن، امکان لغو رایگان در 24 ساعت شبانه روز می باشد.

تنها ایرادی که می توان به سایت ترول و سیتی گرفت این می باشد که گاهی هزینه رزرو از مسافر دریافت می کند. البته این اتفاق برای تمامی رزرو ها رخ نمی دهد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments