توصیه های مهم قبل از اجاره ویلا

‎اقامتگاه شما در سفر به منزله خانه موقت شماست و از این رو انتخاب یک واحد مناسب بسیار مهم است. یک اقامتگاه خوب می تواند تعطیلات و سفر شما را به یک خاطره شیرین تبدیل کند و انتخاب واحدی نامناسب می تواند فاجعه باشد و آرامشتان را برهم بزند.

‎همانطور که می دانید ده ها وبسایت داخلی مختلف برای اجاره آنلاین اقامتگاه در اینترنت وجود دارد و  انتخاب وبسایت خوب برای اجاره ویلا و سوئیت کاری دشوار است…

به کدام وبسایت برای اجاره آنلاین اقامتگاه اطمینان کنم؟

‎رزرو هتل بهتر است یا اجاره ویلا، سوئیت و منزل روزانه؟

‎چگونه اقامتگاه با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

‎و…

‎اینها سوالاتی است که هنگام رزرو اقامتگاه ممکن است برای ما پیش بیاید. در این مقاله یکبار برای همیشه بهترین راه برای یافتن یک واحد مناسب در سفر و مسائل و سوالات پیرامون آن را به شما معرفی می کنیم.

رزرو هتل بهتر است یا اجاره روزانه خانه؟

‎هتل و خانه های روزانه هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارند. رزرو هتل و تک اتاق برای افرادی که انفرادی سفر می کنند، نیاز به فضای بزرگی ندارند، کوتاه مدت سفر می کنند و از بابت هزینه اقامت مشکل چندانی ندارند مناسب است. اما اجاره اقامتگاه های مردمی برای افرادی که دسته جمعی سفر می کنند، نیاز به فضای بزرگتر و حریم خصوصی بیشتری دارند، منابع مالی محدودی دارند و بلند مدت سفر می کنند، مناسب تر است. این نکته راهم فراموش نکنید که در خانه های روزانه، برخلاف هتل ها، امکان آشپزی وجود دارد.

‎از مهمترین مزیت های اجاره روزانه خانه مبله، ویلا و سوئیت در لیدوماتریپ این است که خودتان تعیین می کنید کجا اقامت داشته باشید! یافتن یک هتل در میان جنگل های بکر شمالی کار سختیست، بهتر بگوییم چنین هتلی وجود ندارد! اما پیدا کردن یک کلبه جنگلی در ماسال و یا یک اقامتگاه بوم گردی در دامنه کوه های سبلان در این وبسایت ممکن است.

چگونه اقامتگاهی با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

‎بیشتر ما ایرانی ها در اوضاع اقتصادی کنونی به دنبال کاهش هزینه های سفری هستیم تا بتوانیم از پس هزینه ها برآییم و در عین حال برای سفرهای بعدی پس انداز کنیم. تحقیقات نشان می دهد که در سفر، بیشتر هزینه ها مربوط به اجاره اقامتگاه و رستوران گردی هاست.

‎برای یافتن یک اقامتگاه با قیمت مناسب، راه های مختلفی وجود دارد. یک راه این است که در ایام غیر پیک و خلوت سفر کنیم.  برای مثال قیمت اجاره سوئیت در کردان در اواسط هفته، بسیار کمتر از اجاره همان سوئیت در اواخر هفته است. چراکه با کاهش تعداد مسافرین در اواسط هفته ، مالکان قیمت های پیشنهادی خود را کاهش می دهند . در وبسایت لیدوماتریپ ، پیش از رزرو می توانید قیمت اقامتگاه را روی تقویم و در روزهای مختلف هفته مشاهده کنید و اگر محدودیتی ندارید سفر و اقامت را به روزهایی موکول کنید که دارای قیمت پایین تری هستند.

در پلتفرمی نظیر لیدوما، به علت اجتماع عظیمی از میزبانان و بالا بودن شدت رقابت میان آنها، افزایش بی رویه قیمت دیده نمی شود چه که افزایش غیر منصفانه قیمت تاثیر منفی بر میزان محبوبیت و در نتیجه تعداد درخواست های رزرو آن اقامتگاه دارد.

یکی دیگر‌ از مزیت های رزرو آنلاین اقامتگاه در زمینه کاهش هزینه اقامت این است که شما به راحتی می توانید میان اقامتگاه های یک شهر مقایسه انجام دهید و اقامتگاه هایی با قیمت مناسب و امکانات خوب را به راحتی تشخیص دهید.

توصیه ما به شما این است که برای کاهش هزینه های کلی سفر، واحد خود در محلی انتخاب کنید که دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری دارد و‌ متناسب با هدف سفر شماست. تنها همین کار به ظاهر کوچک، هزینه حمل و‌نقل را کاهش می‌ دهد.

به طور مثال اگر‌ هدف شما از سفر، طبیعت گردی و‌انرژی یافتن از آن است، اقامتگاه های جنگلی و‌ روستایی را می توانید انتخاب کنید و یا اگر سفر درمانی در پیش دارید، اقامتگاهی نزدیک به مراکز درمانی رزرو نمایید.

به چه وبسایتی برای اجاره ویلا و سوئیت اعتماد کنیم؟

در داخل کشوروبسایت های متعددی وجود دارند که در زمینه رزرواسیون آنلاین فعالیت می کنند. توصیه ما این است که وبسایتی را برای رزرو انتخاب نمایید که اقامتگاه های آن دارای حداقل 5 تصویر باشد و توضیحات کاملی در پایین هر واحد نوشته شده باشد. به سابقه فعالیت، تعداد اقامتگاه ها و محدوده فعالیتی آن مجموعه نیز توجه نمایید.

‎بارها پیش آمده که مسافران از طریق برخی از وبسایت ها اقدام به رزرو یک اقامتگاه کرده اند و پس از واریز وجه و مراجعه به آدرس، مشاهده کرده اند که چنین سوئیت و یا اقامتگاهی وجود خارجی ندارد و پس از تماس با مالک اقامتگاه، با شماره خاموش وی مواجه شده اند. این مورد در شهرهای پرمسافر مانند مشهد و اصافهان به هنگام اجاره سوئیت در مشهد مشاهده میشود، چراکه تعداد اقامتگاه ها و مسافرها بالاست و این وسط افراد کلاهبردار از این مسئله سواستفاده می کنند.

‎از معتبرترین و بهترین وبسایت ها برای رزرو اقامتگاه «لیدوماتریپ» است. این مجموعه در بیش از 500 شهر و روستای ایران حضوری فعال دارد و بیش از 7 هزار اقامتگاه را پوشش می دهد. در این پلتفرم شما به تصاویر کامل، توضیحات، موقعیت جغرافیایی، نقشه و قیمت هر واحد دسترسی کامل دارید و می توانید با اطمینان صد درصدی بابت تحویل، اقدام به رزرو نمایید. بنابراین چه به شهری شلوغ مانند تهران سفر کنید و به دنبال اجاره واحدی در تهران باشید و چه به جزیره ای دور در جنوبی ترین نقطه ایران مانند کیش بروید می توانید با قلبی روشن و آسودگی خاطر، رزرو را انجام دهید.

سفر لذتبخش و راحت، نیاز همه ماست!

همه ما با هدفی که مختص خودمان است سفر می کنیم. گاه برای دور شدن از روزمرگی ها، گاه برای یاد گرفتن و آموختن و گاهی برای اینکه خودمان را در سفر پیدا کنیم و انرژی دوباره ای برای زندگی بگیریم. اما هدف ما هر چیزی که باشد نهایتا به این مسئله ختم می شود که می خواهیم آرامش و لذت بیشتری را در زندگی تجربه کنیم. بنابراین نیازمند این هستیم که همسفران خوبی داشته باشیم، برنامه ریزی درستی انجام دهیم، مقصد مناسبی انتخاب کنیم، اقامتگاه خوبی داشته باشیم و در زمان درستی سفر کنیم.

برای داشتن سفری لذتبخش با کمترین دغدغه، می توانید از خدمات اقامتی لیدوماتریپ کمک بگیرید. این وبسایت روزانه نیاز اقامتی مسافران از سراسر ایران رفع می کند و منبع درآمدی مطمئن برای افرادی است که میخواهند اقامتگاه های خود را به طور موقت به مسافران اجاره دهند.

برای آشنایی بیشتر با این وبسایت و اقامتگاه های آن، به آدرس اینترنتی  http://www.lidomatrip.com مراجعه کنید. همچنین می توانید صفحه اینستاگرام لیدوماتریپ را به آدرس lidoma_trip دنبال کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments