رزرو هتل در اصفهان با رادار361

شهری که در قسمت کویری کشور قرار دارد. و به‌دلیل وجود آثار تاریخی و باستانی مانند کلیسا وانک و یا رودخانه زاینده رود در صنعت گردشگری و توریستی مقام اول را کسب کرده است. به‌ همین خاطر در تمام فصول سال پذیرای گردشگران و توریست‌های خارجی بسیاری ‌می‌باشد. این شهر که از نظر وسعت بسیار پهناور است. هتل‌های بسیاری از 5 ستاره تا 2 ستاره و هتل آپارتمان همه ساله در آن افتتاح و یا مورد بازسازی قرار می‌گیرد. با ما همراه شوید تا در چگونگی رزرو هتل از ارزان تا گران‌ترین هتل اصفهان و خدمات و امکانات ارائه شده با شما صحبتی داشته باشیم.

بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های اصفهان عبارتند از:

برای برخی از افراد اقامت در هتل لوکس بسیار اهمیت دارد. تا ضمن تفریح در این شهر از خدمات و امکانات هتل نیز لذت کافی ببرند. به همین خاطر در اصفهان هتل‌های لوکس 4 و 5 ستاره فراوانی وجود دارد. که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته‌اند. و با ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیری از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

هتل عباسی اصفهان : به عنوان یکی از معروف‌ترین هتل‌های دنیا که قدمتی 300 ساله دارد. از این هتل می‌توان نام برد. این هتل مورد نظر مربوط به دوران سلطنت سلطان حسین صفوی می‌باشد. که به مدرسه و کاروانسرای مادر شاه نیز شهرت داشته است. و در صنعت گردشگری و هتل‌داری عنوان بهترین هتل اصفهان به شمار می‌آید. در صورتی که قصد اقامت در یک هتل سنتی را دارید. هتل شاه عباسی به شما پیشنهاد می‌شود. به‌دلیل آن‌که اتاق‌های هتل حال‌، هوای دوران قاجاریه و صفویه را دارد. حتی پردیس سینمایی هتل، به شکل آن دوران است. و با خدماتی نظیر مینی بار، اینترنت، چای و قهوه از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

هتل کوثر اصفهان : هتل 5 ستاره‌ای که در موقعیت مکانی بسیار عالی کنار زاینده رود قرار دارد. و مجدداً مورد بازسازی قرار گرفته است. در این هتل رستوران‌های متنوعی وجود دارد. که در قسمت پارسه سیمین غذاهای ایرانی و سنتی اصفهان مانند: بریون سرو می‌شود. علاوه بر آن بسیار آسان می‌شود، از خیابان چهارباغ و میدان نقش جهان، بازار اصفهان بازدید کرد.

هتل آسمان: این هتل برای افرادی که از رودخانه زاینده رود می‌خواهند لذت ببرند، پیشنهاد می‌شود. به‌دلیل آن‌که در جوار این رودخانه زیبا قرار دارد. و با خدمات ویژه‌ای نظیر استخر، خدمات تور، ماساژ صندوق امانات و غیره از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اما شاید بتوان گفت دلیل معروفیت هتل آسمان وجود رستوران گردانی است، که از چشم‌انداز زیبای رو به رودخانه بهره برده است.

از اسامی دیگر می‌توان به هتل سنتی اصفهان، عتیق، سهروردی و بسیاری دیگر نام برد.

ارزان‌ترین هتل‌های اصفهان عبارتند از:

در این شهر علاوه بر هتل‌های لوکس، هتل‌های 3 و 2 ستاره، هتل آپارتمان وجود دارد. برای مسافرانی که به بودجه خود اهمیت بسیاری می‌دهند. اقامت در این هتل‌ها پیشنهاد می‌شود. این هتل‌ها علاوه بر امکانات و خدمات ارائه شده، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

  • هتل صفوی: هتل 3 ستاره که به سبک معماری سنتی طراحی شده است. این هتل به افرادی پیشنهاد می‌شود که قصد دیدن مراکز میدان نقش جهان و عمارت عالی قاپو عمارت کاخ چلستون و آثار تاریخی را بدون خودرو و به صورت پیاده دارند.
  • هتل خواجو: هتل 3 ستاره که در موقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیک پل خواجو قرار دارد. این هتل به افرادی پیشنهاد می‌شود. که برای اقامت خود به دنبال  هتل با قیمت مناسب هستند. علاوه بر آن‌که دسترسی آسانی به مراکز دیدنی این شهر دارد.
  • هتل چهل پنجره: هتل 2 ستاره که منظره زیبایی رو به زاینده رود و بوستان دارد. این هتل مورد نظر در فاصله بسیار کمی از میدان جلفا و کلیسای وانک دارد.
  • هتل جلفا: هتل 2 ستاره که در نزدیکی کلیسا وانک، و در جوار آن رستوران و کافی شاپ‌های بسیاری قرار دارد.
  • هتل توریست: هتل 2 ستاره‌ای که در خیابان معروف عباس آباد اصفهان و در موقعیت مکانی نزدیک به رستوران معروف و قدیمی شهرزاد قرار دارد. این هتل مورد نظر مجدداً مورد بازسازی قرار گرفته است.

از دیگر هتل‌های ارزان قیمت می‌توان به هتل طوطیا، سنتی ابن سینا، ملک، ماهان و بسیاری دیگر نام برد.

رزرو هتل در رادار 361:

با تمام توضیحاتی که در مورد هتل‌های اصفهان داده شد، شاید برای برخی افراد این سوال پیش آید. که غیر از رزرو حضوری راه دیگری نیز برای رزرو هتل وجود دارد. با توجه به‌این سوال باید جواب داد بله در این دنیای تکنولوژی که تمام کارها با اینترنت در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. ما به شما سایتی معرفی خواهیم کرد. به نام رادار 361 که هر آن‌چه برای رزرو هتل خواستار هستید، به آسانی در این سایت امکان پذیر است. در این سایت آنلاین فیلترهای بسیاری طراحی شده، که با وجود این فیلترها بررسی هتل بسیار ساده می‌باشد. در رادار 361 تمام هتل‌ها با مبلغ رزرو، امکانات و خدمات ارائه شده هتل، اتاق‌ها، لابی، رستوران و تمامی موارد دیگر با عکس گذاشته شده است. لازم به‌ذکر می‌باشد، که در این سایت مورد نظر موقعیت مکانی هتل‌ها با مراکز دیدنی و مهم نیز  گذاشته شده است. در رادار 361 پشتیبانی به صورت 24 ساعته و تمامی اطلاعات به‌روز رسانی می‌شود. و برای برخی از مسافران که نظرات کاربران اهیمت ویژه‌‌ای دارد. در این سایت آنلاین، نظرات کاربران در مورد اتاق، نظافت، صبحانه و یا غذای رستوران و بسیاری دیگر ار موارد با ذکر امتیاز موجود می‌باشد. در زمان رزرو این اطمینان به مسافر داده می‌شود، که تمامی اطلاعات دقیق و صحیح است. و مسافر با اطمینان خاطر در کمتر از چند ثانیه رزرو هتل مورد نظر خود را نهایی و از سفر خود لذت می‌برد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments