تور داخلی فارا گشت از کدام شهرها کامل تر اجرا می شود؟

نمی ‌شود در ایران زندگی کنید و با تورهای مسافرتی داخلی همراه نشده و از مناطق مختلف و بکر ایران دیدن ننمایید. ایرانی همیشه به تاریخ کهن خود که نمادی از اصالت وی می ‌باشد بالیده و آن را مایه سرافرازی و سربلندی خود دانسته است.  حال اگر از این رویدادهای تاریخی و اماکن آن به‌ عنوان یک ایرانی غافل باشید نمی ‌توانید به هویت و ریشه‌ های عمیقی که در این خاک ‌دارید پی ببرید.

در این مطلب می خواهیم درباره تورهای مسافرتی به خصوص تور داخلی فارا گشت که مجری اصلی تور ایرانگردی (با قطار، هواپیما و اتوبوس) در ایران می باشد صحبت کنیم و به معرفی بهترین تورهای مسافرتی داخلی که از شهرهای مختلف اجرا می کند بپردازیم. تورها با امکانات و قیمت مناسبی که دارند شرایطی را برای تمام ایرانیان فراهم نموده تا آن‌ ها با هر توان مالی بتوانند لحظات شیرینی را در سفر برای خود و خانواده ‌شان فراهم نمایند

تور داخلی از مشهد

مشهد یکی از شهرهای توریستی در ایران است. جالب این جاست که این شهر هم برای تورهای زیارتی مناسب است و هم برای تورهای سیاحتی. اما خود مردمان مشهد که سال های زیادی از تمام دیدنی ها و تفریحات شهرشان استفاده کرده اند نیاز دارند که به شهرهای دیگر سفر کنند و تجربه های جدید توریستی کسب کنند.

بنابراین تورهای مسافرتی داخلی از مشهد

https://faragasht.com/tour/domestic-tour-from-mashhad/

که به تور داخلی از مشهد نیز مشهور است برای مشهدی های عزیز پر مخاطب شده اند

هر سال تعداد زیادی مسافر از شهر مشهد به صورت زمینی یا هوایی به سفر و گردش به شهرهای دیگر ایران می روند تا تنوع و لذتی متفاوت از هر روزشان را ببرند.

جالب این جاست که بقدری مسافران مشهدی در خواست سفر به شهرهای دیگر ایران دارند، برایشان تدارک های مفصلی برای رزرو تورهای مسافرتی دیده اند.

وسایل نقلیه سفر همچون قطار، اتوبوس و هواپیما در اکثر مسیرها مشغول جابجا کردن مسافران هستند.

شهرهای مختلفی از مشهدی ها پذیرایی می کنند. برای مثال به راحتی می توانید در تورهای زمینی و هوایی ثبت نام کنید و با استفاده از تورهای چابهار، شیراز، اصفهان، قشم، کیش، سرعین، تبریز، کرمان و یزد راهی شوید.

“آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر مجری اصلی یا مستقیم تورهای مسافرتی، سیاحتی و زیارتی داخلی از مبدا مشهد است. چندین سال است که اجرای حرفه ای ترین برنامه سفرها را برای هم وطنان مشهدی خودمون رو داشته ایم. فارا گشت دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است؛ پس با خیال راحت می تونی از خدمات این آژانس همچون سایر مشهدی های عزیز که تا به حال به آن ها خدمت رسانی کردیم و مشتری چند ساله ما شده اند، استفاده کنی.”

تور داخلی از شیراز

شیراز هم یکی دیگر از شهرهای توریستی و معروف در جهان است. هر سال تعداد زیادی از مسافرین داخلی و خارجی به این شهر در ماه های مختلف سفر می کنند تا شکوه تاریخ ایرانیان را در کنار طبیعتی با صفا مشاهده کنند.

اما خود شیرازی ها چی؟ آیا آن ها برایشان کفایت می کند که سال های متمادی از جاذبه های دیدنی شهرشان دیدن کنند؟ دیدنی تکراری…

مسلما مردم شیراز که معروف هستند به خوش گذران ترین مردمان ایران، احتیاج خواهند داشت به شهرهای دیگر سفر کنند و لذتی چند برابر از خوش گذراندن در سفر ببرند.

بنابراین آژانس فارا گشت رسالت خود می داند که برای شیرازی های عزیز نیز برنامه های متنوع گردشگری در تورهای مسافرتی داخلی از شیراز

https://faragasht.com/tour/domestic-tour-from-shiraz/

یا همان تور داخلی از شیراز را اجرا کند. تورهایی به صورت زمینی و هوایی.

شیرازی ها به راحتی می توانند انتخاب کنند که با اتوبوس، قطار یا هواپیما می خواهند سفر کنند. چون به اکثر شهرهای ایران از ترمینال، راه آهن و یا فرودگاه شیراز هر روز حرکت داریم.

مثلا تورهای مشهد، اصفهان، یزد، تبریز، سرعین، کرمان، قشم، کیش و چابهار از بیشترین مسیرهای مسافرتی از مبدا شیراز هستند.

به قول وب سایت آژانس مسافرتی فارا گشت: “هر روشی را که برای مسافرت انتخاب کنی، می تونی از طریق خدمات تور داخلی از شیراز فارا گشت به سلیقه دلخواهت برسی. مثلاً بهترین هتل رو توی شهرهای گردشگری بزرگ مورد نظرت رو پیدا کنی. یا ساعت رفت و برگشتت با هواپیما، قطار یا اتوبوس رو با تخفیف دلخواهت رزرو کنی. اگه هم قیمت تور ایرانگردی از شیراز برات خیلی مهمه، باز هم استفاده از آژانس خدمات ویژه گردشگری فارا گشت، بهت کمک می کنه.”

تور داخلی از رشت

برای هم وطنان گیلانی به خصوص رشتی های عزیز نیز خدمات ویژه مسافرتی تدارک دیده شده است تا آن ها نیز بتوانند از شهرهای مختلف دیدن کنند و بدون دغدغه از شهر خودشان سفر را آغاز کنند.

از ویژگی های شهر رشت این است که فرودگاه بین المللی دارند که هر روز پرواز به شهرهای معروف ایران را در برنامه خودش دارد. ترمینال مجهز و راه آهن معروفش هم که نیاز به معرفی ندارد. پس هموطنان رشتی می توانند با یک تماس تور داخلی دلخواهشان را رزرو کنند.

تور داخلی از اصفهان

اصفهانی های عزیز هم جزو پر مسافرترین مردمان ایران هستند. به قدری مسافرت می کنند که برای اکثر مسیرها، پرواز مستقیم دارند. در کنارش ترمینال اتوبسرانی قوی با راننده های حرفه ای که بتوانند آن ها را به شهری که دوست دارند ببرند.

راه آهن اصفهان نیز هر روز در حال بهتر شدن است تا تورهای زمینی از اصفهان نیز به قدرت تورهای هوایی برسد و اصفهانی های عزیز هم طبق سلیقه و دلخواهشان به هرجا که دوست دارند با هر وسلیه ای که تمایل دارند در تورهای مسافرتی داخلی از اصفهان شرکت کنند.

تورهای داخلی از سایر شهرها

خدمات اجرای تورهای ایرانگردی فارا گشت به این 4 شهر ختم نمی شود. تور داخلی از تهران یکی از حرفه ای ترین اجراها را در بین تورها دارد.

در کنارش تورهای مسافرتی از شهرهای مختلف ایران همچون قشم، کیش، چابهار، زاهدان، یزد، کرمان، اهواز، کرمانشاه، ساری، سنندج، تبریز و سرعین نیز باید به این جمع اضافه کرد. پس فرقی نمی کند که از کجا باشید، از هر جای ایران تورهای مسافرتی ایرانگردی و داخلی توسط آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر با ارزان ترین قیمت و تخفیفات لحظه آخری و ویژه در بهترین هتل های داخلی برای شما اجرا می شود. کافی است که تلفن را بردارید و با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188909296 و 09208008108

بهترین کارشناسان رزرو تور آماده مشاوره و ثبت نام شما در برنامه مسافرتی داخلی و ایرانگردی هستند.

شما کدام تور داخلی را انتخاب می کنید؟

فرقی نمی ‌کند قصد دیدن یک شهر بسیار دور را داشته باشید و یا تصمیم شما از سفر زیارت و توسل باشد. و یا آن ‌طرف ‌تر به نزدیکی ساحل دریا رفته و روح و جان را با امواج دریا جلایی دوباره دهید.

 به ‌هرحال ایران با شهرها، شهرستان ‌ها و روستاهای فراوان خود شما را سیراب از حس خوب سفر خواهد کرد و اماکن دیدنی ‌اش خستگی رکود در میان خشکی و تاریکی زندگی روزمره را از تنتان بیرون خواهد نمود.

خبر خوب: رزرو تورها برای این که با کامل ترین خدمات و بهترین سرویس ها باشند که در تورهای مسافرتی قابل رزرو هستند، بدین صورت به شما هدیه داده می شوند. این خدمات و سرویس های ویژه شامل: بلیط رفت و برگشت (هواپیما، قطار و اتوبوس) از مبدا شهر محل اقامت شما، اقامت در بهترین هتل و هتل آپارتمان ها، صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت، برنامه های بازدید از جاهای دیدنی و گشت های مختلف شهری، همراهی بهترین راهنماها و تور لیدرهای محلی تحصیل کرده، تخفیفات ویژه گردشگری و تفریحات مختلف و بیمه مسافرتی، خواهد بود.  پس فقط باید دقت نمایید هدفتان از سفر چیست به دنبال تفاوت می ‌گردید یا ماجراجویی، آرامش و سکوت می ‌خواهید یا تکاپو و خروش. آنگاه می ‌توانید بهترین تور مسافرتی داخلی را با فارا گشت انتخاب نموده و اقامتی شایسته برای خود در شهری به رنگ دلخواهتان داشته باشید

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مژده علیمرادی
مژده علیمرادی
1 سال گذشته

بازهم سایت ایران تراول و مطلب های خوبش. به عنوان یکی از طرفداران پروپا قرص سایت شما و البته یکی از علاقمندان به سفر از خواندن این مقاله شما لذت بردم. البته دو بار با آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر هم پارسال سفر کردم و کاملا راضی بودم که این هم مزید بر علت شد که این مطلب را بیشتر دوست داشته باشم. از هر جای ایران که باشید می توانید تورهای داخلی و ایرانگردی فوق العاده و به صرفه ای را تجربه کنید. پیشنهاد می کنم به همه عزیزانی که این صفحه را می خوانند، مسافرت کردن را… بیشتر بخوانید »

حبیب اله نظامی
حبیب اله نظامی
6 ماه گذشته

اطلاعات جامع و خوبی درباره سفرهای داخلی بود. این قبیل مطالب واقعا برای افرادی چون من که قصد سفر دارند بسیار لازم است. جای تشکر دارد از مسولین آژانس فارا گشت و سایت ایران تراول.
موفق باشید.