تجربه اقامتی به یاد ماندنی در هتل استقلال تهران

شهر تهران با وجود بهره­گیری از جاذبه­های گردشگری فراوان، هنوز بعنوان یک مقصد گردشگری مهم برای افرادی که در خارج از این شهر زندگی می­کنند، پذیرفته نشده است. در این شهر هم پارک­های فراوانی برای وقت گذرانی­های عصرانه وجود دارد و هم تفریحات هیجان انگیزی مانند شهربازی و باغ وحش و باغ پرندگان و پیست کارتینگ. البته که آثار تاریخی متعددی از دوران قاجار نیز در این شهر بجای مانده که همه اینها نشان­دهنده این است که شهر تهران می­تواند مقصد جذابی برای مسافران داخلی و خارجی جهت گذراندن تعطیلات­شان باشد. حال ما در این مقاله قصد داریم هتل استقلال تهران که یکی از بهترین هتل­های شهر تهران است را به شما معرفی کنیم و در انتها به شما بگوییم که چطور می­توانید این هتل را رزرو کرده و به شهر تهران سفر کنید.

هتل استقلال تهران

هتل ۵ ستاره استقلال یا همان هتل پارسیان استقلال تهران، از بزرگترین هتل¬های این شهر است که در تقاطع خیابان ولیعصر تهران و بزرگراه شهید چمران ساخته شده است. این هتل در مجموع از ۲ برج و ۵۵۲ اتاق تشکیل شده و چشم¬انداز فوق¬العاده¬ای به کوه¬های شمالی شهر تهران دارد. اگر در این هتل اقامت داشته باشید می¬توانید از امکانات تفریحی متنوع آن مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و همچنین زمین تنیس استفاده کنید. با اینکه این هتل رستوران های مختلفی و متنوعی دارد، اما اگر تمایل داشته باشید در خارج از رستوران غذا میل کنید، رستوران شاطرعباس که فاصله خیلی کمی با هتل دارد، پیشنهاد می شود.

دسترسی هتل

اگر با هواپیما به شهر تهران سفر کردید، از فرودگاه مهرآباد تا این هتل (اگه ترافیک سنگین نباشد) حدود نیم ساعت راه است. از هتل استقلال تا میدان تجریش با تاکسی، چیزی حدود یک ربع راه است. هر زمان که به میدان تجریش رسیدید، می¬توانید از جاذبه-های مختلف حوالی آن دیدن کنید. یکی از این جاذبه¬ها، بازار تجریش است که هم برای خرید مناسب است و هم برای گشت و گذار. سپس می¬توانید به کاخ سعدآباد رفته و از این اثر تاریخی زیبا دیدن کنید. البته قدم زدن¬های عصرگاهی در باغ فردوس نیز پیشنهاد می¬شود. اگر دوست داشتید کوهنوردی کنید، می¬توانید خود را به دربند برسانید و از چشم¬انداز و آرامش ارتفاعات تهران لذت ببرید. بعد از اینکه از جاذبه¬های اطراف میدان تجریش دیدن کردید، پیشنهاد می¬کنیم که از میدان تجریش تا هتل را پیاده برگردید و از زیبایی¬های خیابان ولیعصر و درختان بلند آن لذت ببرید.

رزرو هتل در شهر تهران

وبسایت اسنپ تریپ امکان رزرو هتل در شهرهای مختلف را به شما ارائه می­دهد. حال اگر قصد سفر به شهر تهران و رزرو هتل تهران را داشتید، لازم است که در ابتدا وارد وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و شهر تهران را بعنوان مقصد سفر خود جستجو کنید. اسنپ تریپ هتل­های مختلفی را در این شهر به شما پیشنهاد می­دهد که می­توانید آنها را بر اساس نوع، تعداد ستاره و قیمت فیلتر کنید تا راحت­تر بتوانید هتل مد نظرتان را از بین آنها انتخاب کنید. در نهایت و پس از نهایی شدن انتخاب، اتاق خود را رزرو کرده و پرداخت خود را نهایی می­کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments