با این ایده ها سفر خود به جزیره کیش را جذاب تر کنید!

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که تمایل زیادی به مسافرت دارید و همیشه به دنبال آشنایی و بازدید از جاهای دیدنی جدید هستید این مطلب کاملا موردعلاقه‌ی شماست! چرا که ما در این مطلب قصد داریم از ایده‌های جدیدی سخن بگوییم که سفر شما را نه تنها منحصربه‌فرد خواهند کرد بلکه لحظات لذت‌بخشی را برایتان به جا خواهند گذاشت. بی‌تردید یکی از بهترین اماکن در ایران برای یک سفر ماجراجویانه و متفاوت جزیره ی رویایی کیش شناخته می‌شود؛ سفری پر از ایده‌های جذاب و تجارب به یادماندنی! از مراکز خرید کیش گرفته تا سواحل نقره فام و تفریحات آبی و هوایی بی‌نظیر همه‌وهمه این جزیره را تبدیل به مکانی رویایی برای مسافرت می‌کنند. پس با ما همراه باشید تا به سراغ بهترین و کارامدترین ایده‌ها در این سفر برویم.

ایده های سفر به کیش

عکاسی، ذخیره خاطرات!

عکاسی در سفر یکی از لذتبخش‌ترین کارهایی است که باید در مقاصد مختلف آن را تجربه کنید. بنابراین اگر زیاد به مسافرت می‌روید حتماً با جمع آوری عکس هایی که در سفر می‌اندازید یک کلکسیون شخصی برای خود مهیا کنید. البته فراموش نکنید که برای انجام این کار در ابتدا می‌بایست مقدماتی را فراهم سازید. به طور مثال اگر با گوشی هوشمند خود عکاسی می‌کنید حتماً قبل از سفر به کیش یک بسته لنز مخصوص عکاسی با دوربین تلفن های همراه را خریداری نمایید. این بسته‌ها اغلب شامل تجهیزاتی هستند که می‌توانند به شما در ارتقا دوربین تلفن همراهتان کمک کنند.

البته استفاده از لنزهای مخصوص دوربین تلفن های همراه تنها راه دستیابی به یک کلکسیون شخصی عکس نیست. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با تهیه یک دوربین دیجیتال حرفه ای و یا حتی یک دوربین پلوراید مجموعه خود را در سریعترین زمان ممکن کامل نمایید. جالب است بدانید دوربین های پلوراید که مجهز به سیستم ظهور فوری عکس هستند در این زمینه بسیار کارآمد خواهند بود و به درست کردن کلکسیون شخصی عکس های شما سرعت می‌بخشند.

آداپتورهای مبدل و پاور بانک

اگر اغلب با خرید بلیط هواپیمای کیش به این جزیره می‌روید ممکن است در مواقعی با نوع پریزهای برق در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها به مشکل بر بخورید. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم تا از آداپتورهای مبدل استفاده نمایید. این آداپتورها که اغلب به صورت 4 در 1 به فروش می‌رسند به سادگی دو شاخه لوازم برقی شما را با پریز کشور مقصد هماهنگ می‌کنند تا به راحتی بتوانید از انرژی برق در سفر خود بهره بگیرید.

علاوه بر اینها با خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا نیز می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را حل و انرژی برق مورد نیاز خود را در مواقع ضروری مهیا سازید. البته نباید فراموش کنید که از پاور بانک ها معمولاً می‌توانید برای شارژ دستگاه هایی که مجهز به  پورت های یو اس بی هستند، استفاده نمایید و یا اینکه برای شارژ وسایل برقی خود کابل مبدل مخصوص این دستگاه ها را به همراه داشته باشید.

کالای خواب مسافرتی

اگر قرار است به صورت زمینی به کیش سفر کنید حتماً قبل از تهیه بلیط قطار بندرعباس یا اتوبوس نسبت به خرید یک پک کامل کالای خواب مسافرتی اقدام کنید. فراموش نکنید که کلیه اجزای این پک را می‌توانید به صورت جداگانه نیز خریداری نمایید البته به شرطی که اصل سبک و کم حجم بودن را در آنها رعایت کنید. به یاد داشته باشید که یک پک کامل از کالای خواب مسافرتی می‌تواند شامل یک بالش گردنی، یک چشم بند و یک پتوی نازک مسافرتی باشد که در کیسه ای مناسب بسته بندی شده است.

کاورهای ضد آب ساک و چمدان

اگر نمی‌خواهید زمان سفر خود را تنها به روزهای آفتابی محدود کنید و حتی یکی از طرفداران پر و پا قرص سفر به کیش در زمستان هستید حتماً برای محافظت چمدان و ساک دستی خود از کاورهای ضد آب استفاده نمایید. فراموش نکنید که این کاورها را می‌بایست متناسب با نوع چمدان خود بخرید و بعد از جمع کردن چمدان خود در هر سفر، کاور را روی آن بکشید. این قبیل پوشش ها به شما کمک می‌کنند که بتوانید به راحتی در هر نوع آب و هوایی سفر کنید و دیگر دغدغه ای در خصوص خیس شدن چمدان یا ساک مسافرتی خود نداشته باشید. برای آشنایی با کلیه مقاصدی که می‌توانید در زمستان به آنها سفر کنید حتماً مطلبی با عنوان «زمستان کجا بریم» را در وبلاگ قاصدک 24 مطالعه کنید.

چمدان مسافرتی

کیف لوازم آرایشی و بهداشتی

فراموش نکنید که در سفر به کیش بیش از هر زمان دیگری باید از موها و پوست دست و صورت خود مراقبت نمایید. بنابراین یک کیف مناسب و جادار را برای قرار دادن کلیه لوازم بهداشتی و آرایشی خود تهیه کنید و انواع کرم های ضد آفتاب، لوسیون ها و حتی برس خود را در آن جای دهید. این کیف را به مرور کامل نمایید و حتی بخشی از آن را به پمادهای تسکین گزیدگی حشرات و مواد دارویی اختصاص دهید تا در سلامت کامل برای هر نوع سفری آماده شوید.

هدفون های بیسیم

اگر شما نیز در هر شرایطی برای باز کردن سیم گره افتاده هنذفری خود در تکاپو هستید بهتر است با صرف هزینه ای محدود یک هدفون بیسیم را جایگزین آن کنید. فراموش نکنید که اگر برای سفر خود به کیش بلیط قطار بندرعباس را خریداری کرده‌اید و قرار است مدت زمان زیادی را در راه سپری کنید، بهتر است به جای خوابیدن به موسیقی گوش فرا داده و از مناظر اطراف لذت ببرید. از جمله مزایای خرید و استفاده از هدفون های وایرلس این است که شما دیگر در هیچ شرایطی با سیم هدفون خود درگیر نخواهید بود و برای گوش دادن به موسیقی می‌توانید به راحتی هدفون خود را با استفاده از بلوتوث و در سریعترین زمان به هر دستگاه دلخواه متصل نمایید.

سفر با قطار

در نهایت اگر قصد دارید در کوتاهترین زمان خود را به کیش برسانید می‌توانید بلیط هواپیما کیش را از قاصدک24 خریداری کنید. از محبوب ترین مسیرهای سفر به این جزیره می‌توانیم به بلیط هواپیما کیش به شیراز (https://ghasedak24.com/search/flight/KIH-SYZ ) ، بلیط هواپیما مشهد کیش، بلیط هواپیما تهران کیش و… اشاره کنیم. البته شما می‌توانید در این مسیرها از بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز استفاده کنید؛ چرا که خدمات آژانس مسافرتی قاصدک24 تنها به فروش آنلاین بلیط هواپیما محدود نمی‌شود بلکه انواع بلیط مسافرتی را در لیست‌های متنوع عرضه می‌کند. ناگفته نماند شما امکان خرید تور کیش را با کمترین نرخ از تمامی نقاط ایران مانند شیراز، اصفهان، تهران، اهواز و گیلان دارید. حال اگر تمایل دارید تا از تمامی قیمت‌های تور آشنا شوید می‌تونید با پشتیبانی قاصدک24 (75269-021) تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت اطلاعات پرواز فرودگاه شیراز کلیک کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
1 نظر
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
توسلی
توسلی
1 سال گذشته

خیلی مفید بود ممنونم