بهترین مقاصد گردشگری تور آفریقا جنوبی و تور تایلند کجاست؟

آماده برای ماجراجویی فراتر از وحشیانه ترین رویاهای خود هستید ؟ در حین جستجوی حیات وحش شگفت انگیز در سافاری آفریقای جنوبی ؛ صحرا ها ، تالاب ها ، سواحل و موارد دیگر را کاوش خواهید کرد. تور آفریقا جنوبی ، جز رویایی ترین مسافرت هایی است که تجربه خواهید کرد. تایلند به عنوان یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جهان مطرح شده است. دلایلی که مردم دوست دارند به این مقصد عجیب و غریب سفر کنند چه می تواند باشد ؟ تور تایلند ، می تواند سواحل آرام ، غذا های عجیب و غریب ، معابد و مناظر باشکوه ، تاریخ رنگارنگ یا مکان های فرهنگی و باستانی را برای شما به ارمغان آورد. دلایل شرکت در تور اروپا تقریبا بی شمار است. از عظمت و شکوه فراموش شده بلوک شرق گرفته تا مدرنیته و فرهنگ جذاب فرانسه و آلمان و آب و هوای مطلوب کشور های مدیترانه ای ؛ تماماً نوید یک مسافرت و گردش بی نظیر و به یادماندنی را می دهند.

تور آفریقا جنوبی

جذابیت های تایلند شامل چه مواردی می شود؟

سواحل بکر تایلند ، طیف گسترده ای از جزایر بهشتی را برای انتخاب ارائه می دهد. کشور تایلند ، مقصدی عالی برای لذت بردن از آفتاب گرم و سواحل بکر و بی نظیر است. تایلند به عنوان سرزمین لبخندها شناخته می شود و از همه بازدیدکنندگان در اینجا به گرمی استقبال می شود.  مردم محلی تایلند ، رفتاری خونگرم و ملایم دارند و به مهمانان خود بسیار احترام می گذارند. اگر علاقه به دیدن و مشاهده تمامی این زیبایی ها دارید ؛ تور تایلند ، فرصتی بی نظیر و جذاب برای شما خواهد بود. مهمان نوازی آنها ، شهرت بسیاری در سطح جهانی داشته و سالانه مردم بسیاری را به سمت این کشور ساحلی جذاب می کشاند. رفتن به تور اروپا و تور آفریقای جنوبی از جذابیت های خاصی برخوردار است ؛ اما به هیچ عنوان از ویژگی های فوق العاده تور تایلند غافل نشوید. آشپزی تایلندی ، مظهر غذا های تازه آماده شده با عناصر ادویه قوی و معطر است. برخی از تند ترین و خوشمزه ترین غذاهای تایلند را می توان از غرفه های کنار جاده میل کرد.

تنوع منحصر بفرد تور تایلند

غذا های داغ و تند تایلندی را می‌ توان در کثری از ثانیه توسط دستفروشان خیابانی ، با استفاده از چاشنی لیموی تازه ، برگ‌ های لیمو ترش و گلنگال درست کرد. گشت و گذار در بهترین غرفه های غذایی بانکوک با راهنمای متخصص ، چیزی است که ما همیشه برای کیفیت غذا ها و فضای پر انرژی توصیه می کنیم. همچنین ، غذا های اشتها آور و اصیل تایلندی را می توانید در باشکوه ترین رستوران های سطح بالای بانکوک پیدا کنید. تمامی این جذابیت ها و زیبایی ها را ، تنها و تنها در تور تایلند کشف خواهد شد ؛ جایی که شما علاوه بر غذا های خوش طعم و ارتباط با مردمان مهربان ؛ می توانید روح خود را در سواحل سفید و جذاب این کشور متحول کنید. تور تایلند تنوع منحصر به فردی از اکتشاف حیات وحش را نیز ارائه می دهد. می‌ توانید یک روز را در تپه‌ های حیات وحش برای حمام کردن فیل‌ ها بگذرانید و به تماشای نهنگ‌ ها در کوتائو بروید.

تور تایلند

تور اروپا چه جذابیت هایی را دارد ؟

چه چیزی در اروپا وجود دارد که همه آن را دوست دارند و مسافران را به بازگشت دوباره و دوباره ترغیب می کند ؟ اروپا ، نه تنها غنی از تاریخ است ، بلکه مقصدی است که عملاً نیاز به بازدید های مکرر دارد. مسافران می توانند سال به سال از آن بازدید کنند و هرگز یک مناظر مشابه را دو بار نبینند. هیچ راهی برای تور اروپا وجود ندارد که از زیبایی مناظر ، تاریخ حماسی و تنوع هنری و آشپزی خیره کننده آن شگفت زده نشوید. سفر به اروپا به مسافران این امکان را می‌ دهد تا شخصیت‌ های مهم تاریخی ، سیاسی و مذهبی را مرور کنند و همچنین درباره برخی از مهم‌ ترین لحظات تاریخ این قاره سبز بیاموزند. زادگاه دموکراسی در آتن ، هنر رنسانس در فلورانس ، کانال های زیبای ونیز ، شکوه ناپلئونی پاریس، ، جاذبه های چشمگیر کاخ های مورها در اندلس ؛ تماماً نوید یک گردش جذاب و بی نظیر را می دهد. سفر به اروپا این فرصت را برای لذت بردن از غذاهای اصیل ایتالیایی ، فرانسوی و سایر غذا های خوشمزه و نوشیدنی های بی نظیر فراهم می کند.

نوید گشت پارسیان

انواع تور های اروپایی و آفریقایی را از کجا خریداری کنیم؟

به محض رفتن به تور آفریقا جنوبی ، به دنبال لکه های سیاه پلنگان آفریقایی باشید که به زیبایی در چمن های بلند حرکت می کنند. به غرغرهای بازیگوش توله شیر ها گوش دهید و با نزدیک شدن یک گله فیل ، لرزش زمین را احساس کنید. تمامی این تجربه ها را در تور آفریقا جنوبی خواهید یافت. آفریقای جنوبی ، با گنجینه ای از پارک های ملی و حیات های وحش خصوصی ؛ یکی از بهترین مکان های روی زمین برای دیدن حیات وحش مورد علاقه شما می باشد. وقتی سخن از آفریقای جنوبی به میان می آید ، بسیاری از افراد به حیات های وحش و حیوانات درنده فکر می کنند ؛ در حالی که از اتفاقات سیاسی ، مراکز مهم و مدرن این کشور و فرهنگ غنی آن نباید گذشت. اگر جز افرادی هستید که به طبیعت گردی و کسب تجربه های جدید علاقه دارید ، پیشنهاد می کنیم که حتما به وب سایت navidgasht.com مراجعه کرده و انواع تور اروپا و و دیگر قاره ها را کشف کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments