چگونه سفر به استانبول را ارزان تمام کنیم؟

شهر همیشه زنده استانبول، یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود که برای بسیاری از عاشقان سفر، پر از خاطره‌ است. این شهر شلوغ همیشه چیزی برای شگفت‌زده کردن و مشعوف کردن گردشگران دارد که سفر را برای آن‌ها خاطره‌انگیزتر می‌کند. هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر بزرگ، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها، مدیریت هزینه ‌های سفر و رزرو بلیط و هتل ارزان قیمت است. در این مطلب قصد داریم نکاتی درباره سفر ارزان به استانبول برایتان بگوییم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

رزرو ارزان بلیط هواپیما استانبول

برای خرید بلیط هواپیما استانبول سایت های زیادی برای انتخاب پیش روی شما است. از این رو انتخاب درگاهی معتبر و مطمئن که تمامی پرواز ها را پوشش داده و علاوه بر آن قیمتش مناسب باشد، کار زمان‌بری خواهد بود. از بین سایت های ایرانی، فلای تودی یکی از بهترین سایت های رزرو بلیط هواپیما و هتل است که با ارائه ارزانترین قیمت ‌ها به خوبی توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

برای رزرو بلیط استانبول کافیست به صفحه پرواز خارجی فلای تودی سری بزنید. مبدا و مقصد، تاریخ و تعداد مسافر را وارد کرده و کلید جستجو را بزنید تا در زمانی کوتاه لیست کاملی از تمامی پروازهای استانبول، به ترتیب از ارزان ترین به گران ترین برایتان به نمایش درآید. یکی از راه هایی که به صرفه جویی در بلیط هواپیمایتان کمک می‌کند، تهیه بلیط به صورت رفت و برگشت است. برای مثال اگر قصد سفر از شیراز به استانبول را دارید، بهتر است بلیط استانبول شیراز و شیراز به استانبول را با هم رزرو کنید؛ چرا که هزینه رزرو آن نسبت به رزرو دو پرواز به صورت جداگانه، ارزان‌تر خواهد شد.

همچنین در صفحه نتایج جستجو پرواز فلای تودی، دو ابزار کاربردی با نام‌های تقویم قیمتی و نمودار قیمتی برای پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما وجود دارد. اگر روی تقویم قیمتی کلیک کنید تمامی پروازها با مبدا و مقصد مشخص شده را به صورت دسته‌بندی شده بر اساس قیمت خواهید دید. این تقویم، گران‌ ترین و ارزان‌ ترین بلیط هواپیما استانبول را در حوالی تاریخ انتخابی شما نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند در صورت امکان با تغییر تاریخ سفر، بلیطی با قیمت ارزانتر بخرید.

خرید بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری استانبول

یکی از بهترین راهکارها برای خرید بلیط استانبول ارزان، رزرو بلیط چارتری و لحظه آخری است. به صورت کلی بلیط های چارتری و لحظه آخری در مقایسه با سایر بلیط ‌ها دارای قیمت کمتری بوده و کمک زیادی در ذخیره بودجه فرد می‌کند. برای خرید ارزان بلیط هواپیما استانبول، می‌توانید با مراجعه به سایت فلای تودی و مقایسه قیمت‌ها در زمان‌های مختلف، ارزا‌ترین پرواز را رزرو کنید. البته این موضوع در زمان‌های اوج سفر صدق نخواهد کرد. در زمان‌های پرتردد سال خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت تبدیل به چالش خواهد شد، چرا که قیمت آن با تقاضای مسافران ارتباط مستقیمی دارد.

 اقامت ارزان در استانبول

بعد از رزرو بلیط هواپیما، پیدا کردن هتل با قیمت مناسب و رزرو آن اولویت دارد. برای رزرو هتل استانبول با بهترین قیمت هم می‌توانید روی فلای تودی حساب کنید. فلای تودی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و حذف واسطه ها توانسته کامل ترین مرجع جستجو، مقایسه و رزرو هتل های خارجی را راه‌اندازی کند. تنها کافیست هتل خارجی یا شهر مورد نظر خود مثل استانبول را انتخاب کرده تا بتوانید مشخصات هتل ها را مشاهده و پس از مقایسه قیمت، هتل خود را با بهترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید. در فلای تودی امکان انتخاب انواع اقامتگاه برای سلیقه‌های گوناگون، بسته به برنامه سفر افراد فراهم شده که می‌توان به راحتی رزرو آنلاین بهترین هتل های استانبول، هتل های 5 ستاره و لوکس، هتل های ساحلی، هتل آپارتمان ها، ریزورت ها و هاستل‌ها را انجام داد. علاوه بر آن، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که فلای تودی برای رزرو آنلاین هتل استانبول برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرد، بهره‌مند شوید.

ارزان ترین زمان سفر به استانبول

همانطور که می‌دانید، فصول کم تردد سال مانند پاییز و زمستان، بهترین زمان خرید بلیط ارزان استانبول است. در نیمه دوم سال سفر به استانبول کم‌هزینه‌تر از سایر زمان‌هاست، چراکه جمعیت گردشگران در این شهر بسیار کاهش یافته و در این راستا، هزینه اقامت و گشت و گذار در استانبول نیز کمتر می‌شود. البته اگر قصد سفر در این زمان را دارید، در نظر داشته باشید که دما هوا نیز در این فصول کم می‌شود.

ایام تعطیلات نوروز، که جزو زمان های پرطرفدار و پرتردد استانبول محسوب می‌شود، هزینه رزرو بلیط هواپیما استانبول افزایش می‌یابد. برای اینکه سفری ارزان به ترکیه را تجربه کنید، زمان سفر خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که رویداد یا تعطیلی خاصی نباشد چراکه در زمان نمایشگاه‌ ها و فستیوال ‌ها، یا تعطیلات و عیدها در ترکیه، بلیط استانبول گرانتر می‌شود. پس توجه کنید که زمان مورد نظر سفرتان، استانبول میزبان رویداد خاصی نباشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که روز هفته هم می‌تواند فاکتور مهمی در پیدا کردن بلیط ارزان باشد. برای مثال، هزینه رزرو بلیط استانبول وسط هفته قیمت مناسب تری نسبت به آخر هفته دارد. اگر هم ساعت حرکت خود را برای نیمه‌های شب یا صبح زود تنظیم کنید، بلیط‌ ها ارزانتر است.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments