مادلینگ صورت

در سراسر جهان افراد به دنبال داشتن چهره های زیبا، کشیده با گونه های برجسته هستند. یکی از روش های پرطرفدار برای دستیابی به چهره مادلینگ صورت است. این تکنیک که تحت نام فرم دهی صورت نیز شناخته می شود، روشی است به منظور بهبود و جذاب تر ساختن ویژگی های صورت، چهره را تغییر می دهد. این تغییرات می تواند در بافت نرم صورت یا ساختار استخوانی ایجاد می شود تا ظاهر صورت شما بهبود یابد. برای آشنایی با این تکنیک زیباسازی و مدرن با ما همراه باشید.

فرم دهی و زایه دار کردن صورت

مادلینگ صورت چیست؟

مادلینگ صورت که در واقع همان فرم دهی و زایه دار کردن صورت است، روشی است که با برجسته تر کردن استخوان های فک و گونه، چهره زیباتری را برای شما به ارمغان می آورد. پزشکان از روش های مختلفی برای ارائه آن استفاده می کنند که انتخاب آن به عوامل مختلفی چون سن زیباجو، ظاهر صورت او، ژنتیک و شرایط جسمی او بستگی دارد. چرا که برای برخی از افراد پزشک چربی اضافی را خارج می کن تا گونه ها برجسته تر به نظر برسند، اما در برخی افراد جهت برجسته سازی نیاز به تزریق و اضافه نمودن حجم می باشد. معمولا روش های مورد استفاده برای این کار کم تهاجمی هستند و عوارض چندانی ندارند، ولی بهتر است قبل از انجام آن با پزشک خود در مورد تمامی عوارض و معایب روش انتخاب شده صحبت نمایید.

راه های دست یابی به فرم دهی صورت:

از آنجاییکه امروزه زاویه دار کردن صورت در میان زنان و مردان جهت رسیدن به چهره ای زیباتر و مورد دلخواه توجه زیادی پیدا کرده است، در کلینیک های معتبر و پیشرفته این کار به خوبی انجام می گیرد. روش های زیادی برای زاویه دار کردن صورت و زیباسازی آن وجود دارد که با مشاوره اولیه و بررسی خواسته های شما بهترین روش به شما پیشنهاد می گرد. در ادامه به برخی از این راه ها اشاره می کنیم.

تزریق چربی یا ژل برای زاویه دار ساختن صورت: تزریق چربی یک درمان زیبا ‌سازی است که از سلول‌های چربی خود فرد به طور طبیعی برای پر کردن خطوط برجسته و نواحی توخالی صورت استفاده می‌کند. اگر شما صورت فرو رفته و تو خالی دارید می توانید با استفاده از تزریق چربی چهره زاویه دار و جذابتری داشته باشید. از مزایای این روش غیر تهاجمی بودن آن است، چرا که از سلول های چربی بدن خودتان برای برجسته سازی و فرم دهی استفاده می گردد.

مدلینگ صورت

تزریق ژل و فرم دهی صورت: فیلرهای پوستی به زیر پوست تزریق می شوند تا خطوط را صاف کنند و به صورت حجم مناسبی را بدهند. به عنوان نمونه Restylane Contour یک پرکننده اسید هیالورونیک است که شکل و حجم دلخواه را به گونه ها می بخشد. این پرکننده پوستی بسیار انعطاف پذیر است و نتایج حاصل از آن به طور طبیعی زیبا به نظر می رسد. هنگامی که فیلرها در سطوح عمیق تر، با استفاده از سوزن یا کانول قرار می گیرند، جوانسازی و زیباسازی صورت به خوبی انجام می گیرد. این فرایند شامل تقویت ویژگی های استخوانی، فرم دادن به صورت و بلند کردن بافت های نرم است. تنها معایب این روش عدم تقارن ژل بدلیل نداشتن مهارت لازم پزشک می باشد. همچنین جابه جا شدن ژل نیز از معایب ذکر شده آن می باشد.

بوتاکس جهت زاویه سازی: تزریق بوتاکس می تواند به از بین بردن چین و چروک صورت و کشیده تر نشان دادن نواحی تحت درمان کمک نماید. همچنین پزشک می تواند با تزریق بوتاکس در عضلات مسیتر فک شما و کوچک کردن آن، چانه شما را برجسته تر  و به زیباتر شدن چهره شما کمک نماید.

حذف چربی برای زاویه دار کردن صورت: برداشتن چربی باکال یک روشی است که برای ایجاد ظاهری زیبا و زاویه‌دار در صورت با از بین بردن چربی‌ های گونه ‌ها به نام پد های چربی باکال مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی موارد، این روش ممکن است به عنوان لیپکتومی باکال یا گونه نامیده شود. پد های چربی باکال، جیب ‌های عمیقی از چربی هستند که از شقیقه ‌تان تا پایین گونه ‌تان کشیده می ‌شوند. آنها می توانند تأثیر عمیقی بر ظاهر و شکل صورت شما داشته باشند. برداشتن پدهای چربی باکال می تواند گونه شما را برجسته تر نشان دهد و ظاهری جذاب تر به شما بدهد. بنابراین پزشک می تواند با برداشتن آن ها به زاویه دار کردن چهره شما کمک نماید.

لیفت با نخ برای کانتورینگ: لیفت با نخ یکی از ایمن ترین روش هاست که نیاز به استراحت پس از عمل هم ندارد. در این روش پزشک نقاط مورد نیاز جهت فرم دهی و کانتورینگ صورتتان را مشخص نموده و با استفاده از نخ مناسب، زاویه سازی را انجام می هد. اجرای این تکنیک به مهارت پزشک بستگی دارد و به محض اتمام کار شما می توانید نتایج را مشاهده نمایید.

زاویه دار کرن صورت برای چه کسانی مناسب است؟

این روش زیباسازی برای تمامی افراد هم زنان و هم مردان مناسب است و محدودیتی برای اجرای این روش جذاب وجود ندارد. همچنین محدودیت سنی نیز برای انجام آن وجود ندارد و افراد با سنین مختلف می تواند برای انجام آن مراجعه نمایند.

زاویه سازی صورت

بهترین روش های درمانی برای کانتورینگ صورت چیست؟

اینکه کدام روش برای شما بهترین است، به شرایط خودتان بر می گردد و همانطور که ذکر شد تمامی روش های مورد استفاده غیر تهاجمی هستند. البته می توان گفت پرکننده‌ های پوستی محبوب ‌ترین گزینه درمانی برای کانتورینگ صورت هستند، اما ما می‌ توانیم یک طرح درمانی سفارشی برای شما ایجاد کنیم که ترکیبی از تکنیک‌ های مناسب  برای دستیابی به نتایج دلخواه شما باشد.

نقاط مناسب برای انجام فرم دهی:

چانه: یکی از بهترین نقاط صورت برای کانتورینگ و فرم دهی چانه می باشد. چانه برجسته به صورت جذابیت بیشتری می دهد و این زیبایی کاملا طبیعی است. بدر صورتی که چانه فرو رفته دارید پیشنهاد ما این است که با یک روش کم تهاجمی و ایمن زیبایی چهره خود را چند برابر کنید.

لب ها: یکی دیگر از نقاطی که در زیبایی چهره تاثیر به سزایی دارد، لب ها هستند. برجسته سازی لب ها نیز می تواند موجب بهبود فرم چهره شما گردد. برای این کار نیز می توانی از فیلرهای مناسب و چربی استفاده نمایید و حجم مناسبی را برای لب های خود ایجاد نمایید.

گونه: از دیگر قسمت های مهم صورت که بهبود آن موجب زیبایی چهره شما می گردد، گونه ها هستند. با برجسته سازی مناسب گونه ها، فرم صورت شما می تواند به شکل  V که از محبوب ترین فرم های صورت در جهان به است، درآید.

بینی: یکی از اعضای مهم صورت که در هماهنگ سازی چهره نقش مهمی ایفا می نماید بینی است. با کوچک کردن بینی و اصلاح فرم آن، سایر اعضای صورت از جمله چانه و گونه هایتان می تواند برجسته تر به نظر برسند. می توان با استفاه از پر کننده های پوستی فرم بینی را بهبود بخشید. برای دستیابی به چهره زیبا و جذاب تر با مراجعه به یک کلینیک معتبر از مزایای مشاوره آن بهره مند شوید تا بهترین روش برای کانتورینگ صورت شما مشخص گردد.

کانتورینگ

در صورتی که نیاز به انجام این چنین پروسیجرهایی جهت فرم دهی به صورتتان دارید نیاز است به کلینیک و پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. ما به شما دکتر محمدحسین کره ای را معرفی میکنی. جهت رزرو وقت و اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق تماس و یا مراجعه حضوری اقدام کنید.

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک 6، ساختمان ریحان، واحد 18 طبقه 3  |  02122303360

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments