با این روش‌ها یک موسسه مهاجرتی خوب در شهرتان پیدا کنید!

تعداد افرادی که به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت می‌گیرند روز به روز در حال افزایش است. از آنجایی که شرایط پذیرش کشورها نسبت به قبل دشوارتر شده است، باید با انتخاب معتبرترین موسسه مهاجرتی در شهر خود بهترین و آسان ترین راه را برای مهاجرت انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید موسسات مهاجرتی معتبر را از غیر معتبر تشخیص دهید، باید به چند نکته توجه کنید. در این مقاله سعی شده است به این تفاوت‌ها پرداخته شود و شما به عنوان مخاطب به راحتی می‌توانید بهترین موسسه مهاجرتی در اصفهان را انتخاب کنید.

چگونه تشخیص دهیم که آژانس مهاجرت معتبر است؟

انتخاب یک آژانس مهاجرتی معتبر قطعا نقش بسزایی در موفقیت افراد برای مهاجرت دارد. اما در این مسیر دشواری‌های بسیاری نیز وجود دارد. چرا که وجود موسسات غیرمجاز با دریافت هزینه کمتر باعث مراجعه افراد زیادی به این شرکت‌ها شده است. اگر قصد مهاجرت به آلمان در اصفهان را دارید در ادامه به شرح مواردی می‌پردازیم که به کمک آن‌ها می‌توانیم یک موسسه معتبر را بشناسیم.

داشتن دفتر رسمی و شعب مختلف

این نکته مهم را فراموش نکنید که مطمئن ترین آژانس مهاجرتی قطعا یک دفتر فیزیکی دارد که افراد در هر زمان می‌توانند به آنجا مراجعه کنند. اگر موسسه‌ای دفتر رسمی ندارد، مطمئن شوید که موسسه فاقد اعتبار است و نمی‌تواند جواب اعتماد شما را بدهد. چنین موسسه‌ای که تنها فعالیتش محدود به صفحات مجازی است به راحتی می‌تواند این صفحات را ببندد و پاسخگو نباشد. شما همچنین نمی‌توانید آنها را از نظر قانونی دنبال کنید.

از طریق قانونی در مورد آژانس مهاجرتی که به دنبال آن هستید استعلام بگیرید

می‌توانید از طریق سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور که تنها منبع معتبر برای ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی است، مطمئن شوید موسسه مورد نظر معتبرترین موسسه مهاجرتی است یا خیر. برای استعلام آژانس‌های مهاجرتی در این سیستم به یکی از موارد زیر نیاز دارید:

  1. نام شرکت
  2. شناسه ملی شرکت
  3. شماره ثبت شرکت

با استعلام موسسه مورد نظر در صورت واقعی بودن می‌توانید اطلاعات زیادی از آن شرکت به دست آورید. یافتن معتبرترین آژانس مهاجرت می‌تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند.

بررسی مجوز فعالیت شرکت

هر موسسه و شرکت معتبری که در ایران فعالیت می‌کند باید دارای مجوز و مجوز حقیقی یا حقوقی باشد و آن را در معرض دید همگان قرار دهد. تنها در این صورت است که می‌توان به آن نهاد اعتماد کرد و سرنوشت و آینده خود را به دست آن نهاد. فراموش نکنید که مهاجرت امری قانونی است و به همین دلیل قطعاً فعالیت در این زمینه بدون ثبت نام و اخذ مجوز فعالیت امکان پذیر نیست.

مطالعه سایت موسسه مهاجرتی مورد نظر

وب سایت یک شرکت می‌تواند تا حد زیادی نشان دهنده کیفیت آن موسسه و حرفه‌ای بودن آن باشد. علاوه بر این فراموش نکنید که به راحتی می‌توانید با مطالعه وب سایت اطلاعات زیادی در مورد آن موسسه به دست آورید و با روش‌ها و فرآیندهای کاری آن‌ها آشنا شوید. در دنیای امروز که فناوری نقش زیادی در زندگی افراد دارد، حضور فعال در دنیای مجازی نقش بسزایی در موفقیت یا شکست یک موسسه دارد.

با مشاوران موسسه مهاجرتی مورد نظر خود آشنا شوید و دانش و مهارت آنها را بسنجید

دانستن بیشتر در مورد مشاورانی که در این راه به شما کمک می‌کنند، اطلاعات زیادی در مورد معتبرترین آژانس مهاجرتی در اختیار شما قرار می‌دهد. آیا در حین صحبت با آنها متوجه می‌شوید که آیا این مشاوران توانایی پاسخگویی به سوالات شما را دارند یا خیر؟ آیا از تمام جزئیات مربوطه مانند مقررات کنسولی و سفارت، ساعات کاری سفارت، صدور ویزا و الزامات آن، مراحل قانونی مهاجرت و غیره اطلاع دارند؟

پشتیبانی و پیگیری آژانس مهاجرت

پیگیری و پشتیبانی موسسه مربوطه باعث افزایش اعتماد مشتری به این موسسه می‌شود و یکی از مهمترین ویژگی‌های معتبرترین موسسه مهاجرتی محسوب می‌شود. زیرا تضمین می‌کند که این موسسه مراحل مختلف مربوط به اخذ ویزا، مصاحبه و آمادگی پذیرش شما را پیگیری می‌کند و می‌توانید با خیال راحت امور خود را به این موسسه بسپارید.

تاریخچه موسسه مورد نظر را بررسی کنید

برای اینکه بتوانید به معتبرترین آژانس مهاجرتی اعتماد کنید و تمام زندگی و آینده خود را به دست آنها بسپارید، باید سوابق آنها را بررسی کنید. موسسه معتبر و حرفه‌ای موسسه‌ای است که سال‌ها تجربه در زمینه مهاجرت و روش‌های مختلف اخذ ویزا داشته باشد. پس فراموش نکنید که تاریخچه موسسه مورد نظر خود را بررسی کنید.

داشتن مشاوره اولیه رایگان

آژانس‌های مهاجرت نباید برای شخصی که هنوز شرایط مهاجرت مشخصی ندارد، هزینه‌ای دریافت کنند. اولین جلسه مشاوره باید رایگان باشد تا مشاوران بتوانند با توجه به شرایط فرد مورد نظر تمامی راه‌های مهاجرت را بررسی کنند و در نهایت به این نتیجه برسند که این فرد شرایط مهاجرت را دارد و اگر این امکان وجود دارد با چه روشی انجام شود.

پس از آن اگر تصمیم گرفت کارهای دیگر خود را به اداره مهاجرت مورد نظر بسپارد، می‌توانند در مورد هزینه صحبت کنند و قیمت خدمات خود را اعلام کنند. اگر به آژانس مهاجرتی مراجعه کردید و از ابتدا در مورد هزینه مشاوره صحبت کردند، باید به آنها مشکوک باشید و بدانید که احتمالاً مشکلی وجود دارد.

داشتن وکیل

گزینه بعدی در روش‌های انتخاب بهترین آژانس مهاجرتی بررسی وکیل مجموعه می‌باشد. همه این موسسات باید بر اساس قوانین دادگستری به فعالیت خود ادامه دهند و اگر تعدادی از وکلای حرفه‌ای با پروانه وکالت و کد فعالیت در این موسسه حضور نداشته باشند، این موسسه عملا اعتباری ندارد و باید از انتخاب آن صرف نظر کنید.

ویژگی‌های یک آژانس مهاجرتی خوب

برای یافتن معتبرترین آژانس مهاجرتی ممکن، باید به چندین ویژگی توجه کنید که در زیر مشاهده می‌کنید:

  • داشتن سوابق و فعالیت‌های درخشان در زمینه مهاجرت
  • متشکل از یک تیم حرفه‌ای و وکلای ماهر
  • داشتن مدیریت مجرب، پویا و فعال
  • داشتن صلاحیت و مجوز لازم در زمینه مهاجرت
  • دسترسی آسان
  • داشتن شعب متعدد در شهرهای مختلف
  • به روز بودن و دسترسی به آخرین اطلاعات در مورد مهاجرت

از کجا بفهمیم که موسسه معتبری را انتخاب کرده‌ایم؟

نتیجه موفقیت آمیز یک پرونده به عوامل متعددی از جمله شرایط هر متقاضی، قوانین مهاجرتی مختلف کشورها، تخصص و مهارت وکیل و موسسه مهاجرتی و غیره بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان با قاطعیت گفت که این موسسه همان موسسه است. بهترین انتخاب برای هدف خود است، اما با رعایت برخی نکات می‌توانید یک موسسه معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید.

شما باید به طور مرتب پرونده خود را پیگیری کنید و از افراد دیگر به عنوان میانجی استفاده نکنید. مدارک خود را فقط به نماینده رسمی سفارت هر کشور در ایران تحویل دهید و از واریز وجه به حساب بانکی اشخاص و شرکت‌هایی که هویت آنها مشخص نیست خودداری کنید.

سخن پایانی

اگر به فکر مهاجرت به کانادا در اصفهان هستید ممکن است با تبلیغات مختلف و عجیبی روبرو شوید که بسیاری از آنها صحت ندارند. قبل از هر چیز بهتر است در انتخاب آژانس مهاجرتی صبور و دقت کنید و با تحقیق زیاد بتوانید معتبرترین آژانس مهاجرتی ممکن را انتخاب کرده تا از هدر رفتن پول و وقت خود در این مسیر جلوگیری کنید.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
مشترک شوید
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments